Ik zit eraan te denken om over te stappen. Ik ben nog steeds verzekerd bij mijn vader, omdat dat goedkoper is, maar moet binnenkort overstappen omdat ik dan te 'oud' ben geworden. Mijn man zit bij Menzis, maar heeft daar nog zo'n jongerenverzekering die door zijn ouders is afgesloten. Het liefst wil ik nu dus een gezinsverzekering, zodat we allemaal hetzelfde verzekerd zijn. Ik heb mijn oog laten vallen op de verzekering van FBTO, is dit echt zo simpel als het eruit ziet? Je neemt de basisverzekering en dan kies je je modules en dan is het klaar? Ik ben zo bang dat ik iets doe en dat ik het dan verkeerd heb gedaan en het niet vergoed word. Mijn man heeft namelijk diabetes type 1, dus moet goed verzekerd zijn. Ikzelf heb astma, allergieën en eczeem, dus ik ook. Wie heeft deze verzekering ook? En hoe bevalt ie? Ik moet me nog even rustig inlezen en dit met mijn man overleggen, maar dacht vraag vast ervaringen
Heb al een paar jaar een zorgverzekering bij FBTO, bevalt prima En het is idd zo simpel, je kiest de modules die je aan wilt hebben.
Hier ook fbto maar mij hebben niet veel nodig. Basis+tand+gezinsplanning. Je moet vooral goed lezen wat er allemaal in de basis zit en wat je krijgt als je er een module bijneemt.
Hier hetzelfde en het is inderdaad zo simpel, heb al vaker modules aan en uit gezet werkt perfect Ben nu sinds 2009 verzekerd en tot nu toe geen problemen of vervelende ervaringen gehad.
nee ik sinds vorig jaar meestal stapte we naar een jaar over maar dat gaan we nu niet meer doen straks na de bevalling laten we de gezinplanning nog even aanstaan tot manlief zich laat steriliseren en daarna gaat ie er af aangezien dit onze laatste zw-schap is
Wachttijd Wij zitten al jaren bij de fbto. Sinds een paar weken overgestapt naar de internetversie. Scheelt weer wat. En dit bovenstaande, bij sommige modules zit wachttijd op !
Dat eventjes aan en uitzetten werkt in de praktijk toch niet zo makkelijk als ze doen geloven. Mijn vriend heeft ook type 1, en in dat opzicht hebben we nooit problemen gehad bij FBTO. Maar alles heeeel goed lezen idd.
En hoeveel kost dat dan per maand? Ik wil ook overstappen ik betaal 155 vgz gezinspakket vind ik veels te duur! Tandarts, therapieen van de psycholoog vind ik erg belangrijk, hoeveel kost me dat dan per maand bij fbto? Of waar kan ik dat op terug vinden? Alvast bedankt!