ik verdien in ieder geval niet wat ik verdien te verdienen zo, denk daar maar eens over na zo op de vroege ochtend verder vind ik het ook niet belangrijk om te weten wat een ander verdient en al zou ik dat wel willen weten dan kan je van 9 van de 10 beroepen wel op het internet vinden wat de gemiddelde inkomsten zijn. het belangrijkste is dat jezelf tevreden bent en er rond van kan komen en dat je je werk leuk vind. zelf ben ik er niet geheimzinnig over als er naar gevraagd word maar zal het ongevraagd ook niet vermelden. zoals een van de meiden al eerder zei, typisch nederlands om dat voor je te houden, maar ieder mag dat voor zich weten, en zoals ik al eerder zei, als je echt wil weten wat je buurman verdient kan je het basissalaris zo op het internet vinden
nee lieg er nooit om! Ik snap ook niet waarom Nederlanders altijd zo krampachtig doen over wat ze verdienen. Heb dat nooit begrepen!
Ik ook niet. En als je dan aangeeft wat je per maand krijgt, volgen er allemaal k*topmerkingen "of je in een s*xclub werkt" of gaan mensen lopen roepen dat je een opschepper bent. Kortom: het is nooit goed (of niet een sociaal wenselijk antwoord?)