liegende mannen pffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Het feit dat hij erover liegt is wel vervelend.

Maar ik weet dat vriendlief hier ook weleens 'kijkt' en ik weet ook dat hij er zich misschien wel een beetje voor schaamt. Dus sindsdien word de internetgeschiedenis automatisch verwijdert. Mij maakt het niet uit, hij heeft nu eenmaal meer behoeftes dan ik, en op deze manier blijft onze relatie ook goed. Maar hij zou er inderdaad niet over moeten gaan liegen.

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Balen dat ie liegt...
    Zal hier ook vast en zeker gebeuren maar vind het niet zo erg.
    Ik weet dit ie een bepaalde site af en toe bezoekt, daar is tie open in (doe ik zelf ook wel eens :D Mijn bevalling begoen toen spontaan van mijn zoontje :p) maar wanneer en hoe vaak, geen idee. Maakt me ook geen bal uit. Zo lang het geen dagelijkse bezigheid is vind ik het allemaal wel best. Hij weet ook dat ik er totaal geen problemen mee heb.

Internet geschiedenis wissen vind ik in een relatie maar een vreemde bezigheid, ik kijk er nooit naar eigenlijk.....

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou dus ook woest zijn en het is ook nog is je goed recht om boos te zijn liegen is toch gewoon erg hoe klein ook een leugen is

helaas erg herkenbaar mijn ex blijkt 9 jaar lang tegen mij gelogen te hebben over van alles
    en toen we net uit elkaar waren ook heeft toen wat flikt en gewoon in mijn gezicht liegen
    snap jou boosheid dus heel erg

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Tsjaa, hier nog een..... alleen weet die van mij niet dat ik de geschiedenis terug kijk.... hij doet dat als ik niet thuis ben of als ik in bed lig, ik wordt er pislink om ( hoewel niet tegen hem tot dat ik hem ermee betrap, nu kan ik namelijk nog terug zien wat hij uitspookt zonder dat hij t weet) maar ik heb hier een paar jaar geleden knallende ruzie over gehad dus hij weet dondersgoed dat ik hier niet van ben gediend. Ma heel eerlijk gezegt zit ik al in een stadium dat het mee geen reet meer kan schelen wat ie uitspookt, ben der klaar mee. En die vn mij liegt ook alles bij elkaar, dit ontkent hij dus ook als ik zeker weet dat hikj heeft gedronken ontkent hij het nog glashard, hij liegt ook alles bikj elkaat tegenover zijn fam en vrienden dus kun je nagaan

5. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik zat nog niet zo heel lang geleden ook even in de foon van mijn man..
    Tjah onderbuik gevoel..
    En werd ook niet blij van wat ik zag.. Heb niet direct iets gevraagd of gezegd.. Wilde even aankijken of dit iets structureel was.. En helaas ja dus...
    Dus hopla ik gevraagd tot 4x toe en nee dat deed hij niet blabla en ik dacht ok kan Miss virus ;) enfin paar dgn later keek ik weer en ja hoor hetzelfde... Foto van gemaakt en naar hem gestuurd en ik heb hem nog nooit zo geschrokken gezien!! Ben dus wel even ontzettend pislink geweest!! Ten eerste omdat ik je vraag en je dus gewoon even recht in mij face liegt of oneerlijk bent... Ten tweede zijn we in therapie daar we een klein jaar uit elkaar waren en er dus bepaalde dingen verwerkt moeten worden maar vooral aan gewerkt moet worden met oa het vertrouwen...
    Ten derde dat hij even leuk tijdens therapie aangeeft dat hij zo blij is dat ik altijd open en eerlijk ben en hij wilt dat ik hem op z'n woord geloof en weer leer te vertrouwen.. Ja hoe dan als je nu al niet eens eerlijk kan zijn en dit was de zoveelste keer in korte periode....
    Pffff heb een hekel aan oneerlijke mensen voed nl mijn kinderen ook niet zo op...!
    Het gaat mij niet eens om de site zelf maar het feit dat je gewoon in mijn face oneerlijk bent

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ongeacht het onderwerp kan ik ook woest worden om liegen, al gaat het om niets volgens VL. Als het niets is, kun je het ook zeggen... ;)

Nee, heb er een ontzettende hekel aan, kwader kun je me niet krijgen. Ik hoor liever een waarheid die niet leuk is, dan erachter komen dat 'ie liegt.

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Whaha, ik wou een bericht plaatsen maar het moet eerst gecontroleerd worden door de moderators.. Waarschijnlijk het woord wat ik heb gebruikt.
    Maar wat erin stond; ik denk dat hij zich een beetje schaamt ervoor en daarom loog. Is natuurlijk niet goed, maar ergens wel begrijpelijk vind ik. Ik zou instellen op je computer dat de internetgeschiedenis zich automatisch wist, dan hoef je het ook niet meer na te lopen en je ego te laten krenken.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Het feit dat ie het niet eerlijk toegeeft is vervelend idd. Ik vraag het ook wel eens aan de mijne en die ontkent 9 van de 10 keer ;) maar aan de andere kant ook grappig, want dan schaamt ie zich ervoor denk ik ;). Ik kan er niet boos om worden, vind het eerder gezond. Elke man doet het hoor, en de vrouwen die beweren van niet, die hebben het echt mis :):D

Maar TS, dat ie liegt is idd niet leuk, maar wss toch met schaamte te maken?

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik snap eigenlijk niet zogoed, waarom dit 'kijken' als normaal ezien wordt 'alle mannen doen en het is gezond' ik val niemand aan, ma ik begrijp t gewoon niet waarom iemand daar behoefte aan heeft? Kan iemand mij dit eerlijk uitleggen? Ik vraag dit niet om een discussie uit te lokken en ik oordeel ook niemand hier over ik vraag t me oprecht af omdat ik me oprecht afvraag wat dit toe kan voegen aan een relatie. Ik voel me hierdoor namelijk afgewezen, verwaarloost en niet goed genoeg

10. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Mijn man gaf ook aan dat ie zich ervoor schaamde vind het ook absoluut niet erg dat ie kijkt zo nu en dan ook al voel ik mij nu zwaarlijvig haha *hormonen..!!
    Maar goed als het je wordt gevraagd vind ik eerlijkheid voorop staan...
    Zeker als je al zoals wij 10,5 jaar samen bent

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hmm ik weet ook niet waarom mannen en of vrouwen hier behoefte aan hebben. Als de mijne het kijkt, voel ik me niet afgewezen oid , maar snap wel dat het voor een ander zo kan voelen.
    Ik heb er geen problemen mee. Daarom kan ik het beter van me afzetten denk ik.

En gezond? Tja ik denk gewoon dat alle mannen hier behoefte aan hebben, dan is t gezonder om je er gewoon aan toe te geven dan dat je het krampachtig probeert niet te doen..

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83

Ik kan me best voorstellen dat jij je zo voelt, al denk ik dat het bij mannen anders werkt. Ik denk niet dat mannen hun vrouw niet goed genoeg vinden en dan daarom maar bepaalde filmpjes kijken. Hoe het wel zit weet ik ook niet, ben immers geen man;).
    Eerlijk gezegd weet ik niet eens of mijn vriend kijkt (we wonen niet samen), maar ik ga ervan uit van wel. Ik kan me daar niet zo aan storen eigenlijk. Ik zou het wel erg vinden wanneer we samen zouden wonen en hij structureel zou kijken en dus ook dat boven mij verkiest.

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83

Ja in dat geval kan ik me voorstellen dat het je kwetst! Heb je het hier al met hem over gehad? En dan niet zo zeer over het kijken naar filmpjes, maar meer over dat je de manier waarop het gaat als jullie intiem zijn niet fijn vind en dat dat ook de reden is dat je libido zo goed als weg is?

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja al veel te vaak helaas, hij zoekt ook alleen maar lichamelijk contact als hij gedronken heeft en zegt alleen maar lieve dingen zoals 'ik hou van jou' als ie 'klaar' is......

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dit dus...

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn reactie werd niet geplaatst waarschijnlijk omdat er een woord in stond die niet door de beugel kon..

Ik vind het onzin dat vrouwen het maar moeten accepteren als hun man ernaar kijkt.
    Het lijkt, vind ik, alsof vrouwen het maar accepteren om maar niet jaloers over te komen.
    Ik geef gewoon toe dat ik niet wil dat mijn man ernaar kijkt, hij mag best naar een mooie vrouw kijken, maar dit soort filmpjes vind ik niet kunnen als je een vaste relatie hebt of getrouwd bent.
    En dan kunnen sommigen mij jaloers vinden of krengerig, dat zij dan maar zo.

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Idem!

18. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn man nog nooit op een leugen betrapt en om te kijken heeft ie helemaal geen tijd. mocht ie er zin in hebben doet ie zijn best maar zolang hij maar thuis komt eten

19. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik heb mijn man er ook maar even op geattendeerd dat het nog altijd acteren is en vooral dus FAKE....
    En ik zeg wel heel eerlijk dat ik mij er zwaar onzeker bij voel in de wetendheid dat hij dit kijkt... Of heeft gekeken zoals hij zegt..
    Kan er niks aan doen om toch steeds te denken als we iets nieuws doen "heb je dit geleerd via een scène" haha ja wellicht deels hormonen die nu opspelen

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, want dat doen vrouwen nou nooooiiiit! :(;)

Deel Deze Pagina