liegende mannen pffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Om geen discussie uit te lokken en gewoon antwoord op jou vraag te geven:
    Wij kijken beiden samen, 1 keer in de zoveel tijd naar zo'n filmpje. Waarom? Om weer eens wat "nieuws" toe te voegen voor tussen de lakens zeg maar. We willen de uitdaging tussen de lakens behouden.
    Maar zo heeft iedereen wel zo z'n eigen manieren om het vuur laaiend te houden voor tussen de lakens :D

En iksnap eigenlijk niet waarom mannen hier over liegen, ;)

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Dit deden wij ook vrij regelmatig samen daarom snap ik zijn deel "schaamte" niet

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    In zijn ogen klein, in jou ogen groot. Goh lijkt mijn vriend wel hahahaha :p
    Igg, dat hij 3 keer daarover liegt, vind ik wel "ver" gaan eigenlijk.
    Een leugentje om eigen best wil, tja doe ik ook weleens (bijv was opruimen, en dat helemaal niet gedaan hebben ;))
    Maar 3 keer, dan vind ik het eigenlijk niet eens meer zo klein meer ;)
    Dus ja, ik zou ook wel eff flonk pissig zijn geweest.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oke als je samen kijkt kan ik t me enigzins nog voorstellen dat t wat toevoegd, ma ik hou er absoluut niet van en dat weet hij dus als je samen kijkt en je vind het ook echt leuk om naar te kijken 'samen!' Dan snap ik t ma als de vrouw t niet leuk vind om te kijken wat voegd t dan toe in je relatie?

5. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik denk dat wij vrouwen er gewoon geen fijn zelfbeeld van krijgen..

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik snap niet echt waarom veel vrouwen daar toch zo over vallen? Dat een man er niet eerlijk over is, dat kan ik niet uitstaan, maar dat ie er naar kijkt... Moet ie lekker zelf weten.

Als er één wereld is die heel ver weg staat van de werkelijkheid, dan is het die wereld wel en als mannen graag naar sprookjes kijken, dan veel plezier ermee. Ik kan er niet wakker van liggen, voel me er niet minder van en maak me er ook helemaal niet druk om.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kijk vaker dan mijn vriend :(

Hahaha, de rollen zijn hier écht omgedraaid. Ik kijk namelijk 1-2x per maand en hij kijkt echt nooit. Pas wanneer ik het op zet of hem iets wil laten zien ofzo. Ik heb hem 1x 'betrapt' toen hij 3 weken vrij was en ik gewoon moest werken dat hij 1 héle keer iets heeft gekeken, en meer niet.

Hij wist overigens zijn internetgeschiedenis niet. Ik soms wel, omdat ik het iets gênanter vind dan hij. Maar goed... Het liegen erom doen wij dus allebei niet. Ik vind dat echt zo'n onzin. Ik zou ook niet willen dat er om zoiets; wat ons beiden niks uitmaakt, gelogen wordt. Ik ben in het verleden echt heel grof gekwetst door mijn ex-vriend op diverse manieren en heb heel veel moeite met vertrouwen hebben. Het komt te voet en gaat te paard, zo snel. Dus beter lieg je niet tegen me.

Waar hij wel eens over heeft gelogen was toen er een 'vriendin' van mij op mijn verjaardag met 30 'bijstanders' terwijl ik even naar de keuken liep om drinken te pakken, liep te verkondigen met mijn vriend (waar ik toen net 3 maanden iets mee had) naar bed was geweest toen wij nog GEEN relatie hadden (een maand of 2 daarvoor). Waarbij ik dat later via via te horen kreeg. Ik vroeg hem of dat zo was. Erbij gezegd dat het mij niks uitmaakte, maar dat hij dat op zijn minst wel eventjes had kunnen zeggen, want ik voelde mij behoorlijk voor gek staan toen ik dat dus achteraf hoorde en erop aangesproken werd door een ander.

"Nee, nee, nee, echt niet, ik zweer het". En vervolgens kwam ik er later achter dat het toch zo was. Toen was ik wel even boos. Ik bedoel; het maakt mij niks uit, want ik had toen geen relatie met hem en het zal mij verder een zorg zijn, dus daar kun je best eerlijk over zijn. Zijn excuus: hij schaamde zich ervoor omdat ze niet zo knap is en hij erg graag seks wilde en onder invloed was, zoiets zou hij met zijn normale gedrag nooit doen. Ik kan er nog steeds wel om lachen dat hij 'het' met haar heeft gedaan - maar vanwege dat liegen heb ik gezegd: als ik je op 1 leugen betrap, hoe klein ook, is het gedaan en mag je wegwezen.

Ik ben veel te waardevol om tegen te liegen.

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nja t geeft mij gewoon t gevoel dat ik niet genoeg ben voor hem. Ik zie er al niet meer uit sinds de kids en daar zou ik me overheen kunnen zetten als ik niet op de 2e plaats kwam, ma zelfs al zou ik op de 1e plaats staan en al zou ons seksleven prima zijn, dan nog vind ik t niet oke, ik geef aan dat ik iets niet wil en niet oke vind binnen mijn relatie en dat heeft hij te slikken, ik heb ook genoeg opgegeven voor hem dus dit zou een makkie moeten zijn.... en het is voor mij niet een kwestie van 'erbij' horen maar PP ure ontrouw naar mij toe omdat ik t niet oke vind

9. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0

Weet je man dat je dit zo voelt en ervaart??

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dit ken ik maar al te goed helaas.
    Hij beweerd regelmatig dat hij nergens naar kijkt en t niet nodig heeft maar gister wist ie me toch wel haarfijn te vertellen dat 'bepaalde' zenders niet in ons pakket zitten. En aangezien onze zenders altijd op Favorieten staat(en 'die' zenders er niet in zijn gezet) moet hij dus Favorieten uit zetten om die bepaalde zenders dus te kunnen zien/opzoeken.

Weet nog wel 4jaar geleden, ik zocht een film op zn pc voor savonds om samen te kijken. kwam ik dus zo'n fijne film tegen... hij ontkende alles maar an 3dagen toch bekend

11. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Dus omdat zijn vrouw niet wilt dat hij dat kijkt is hij egoïstisch als hij het wel kijkt? Of is de vrouw misschien egoïstisch bezig om het te verbieden? Een man hoeft toch ook niet alles te pikken?
    Beetje krom dat de man zich maar moet schikken in de wensen van de vrouw volgens mij is een relatie rekening houden met elkaar. Dus zal ook de vrouw wel eens dingen moeten accepteren die ze minder leuk vind denk ik.

Hier geen moeite mee als hij kijkt, kan er niet onzeker van worden.. Als je er onzeker van word vind ik wel dat je er als partners samen uit moet komen maar om het de man maar te verbieden is naar mijn idee geen oplossing. Lijkt me beter om te werken aan die onzekerheid en daar mag de man dan best wat moeite voor doen :D

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mee eens. Je kunt zoiets trouwens niet eens verbieden. Het enige wat je erdoor creëert is meer geheimenissen....Hij doet het toch wel alleen leert beter zijn sporen te wissen.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ken het gevoel goed, geeft mij ook een enorm onzeker en minderwaardig gevoel als m'n vriend kijkt.. Als we samen kijken gaat het nog wel, maar dan spoken er nog steeds vele gedachtes rond in m'n hoofd..

En liegen vind ik gewoon echt niet kunnen, hoe 'klein' ook!

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vriend kijkt er soms ook naar. Hier is hij vanaf het begin van onze relatie eerlijk over geweest. Ik heb er totaal geen probleem mee. Ik weet niet wanneer hij kijkt en dat hoef ik ook niet te weten, dit is gewoon iets van hem. We hebben 1 x samen gekeken maar ik vind het maar niks haha.

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, het is niet de bedoeling dat we bepaalde 'verboden' woorden gaan omschrijven of afkorten. Denk hierbij aan de forumregels, of kijk ze bij twijfels nog even na.

Mocht ik nog meer van deze berichten tegenkomen, dan moet ik het topic helaas sluiten :(.

Fijne avond allemaal!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, mijn exman loog over zoveel "kleine" dingetjes. Mede hierom is hij inmiddels mijn ex, want ik hou niet van liegen.

Mijn huidige man heb ik nog nooit in de 10 jaar dat we samen zijn kunnen betrappen op een leugen.

Lijkt mij dus duidelijk welke basis het beste is in een relatie.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Kan ik helemaal begrijpen, daar zou ik ook niet tegen kunnen.

18. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben ik met je eens!

19. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    +1!

20. femmy