Hallo allemaal, Het is misschien een beetje laat, maar ja ik wil gewoon zoveel mogelijk genieten van me kereltjes. op 3 September 9:46 is dmv een sectio Daan te wereld gekomen met zijn 3060 gram en 51 cm is het een heerlijk ventje om te zien. hij is lekker vrolijk en echt het zonnetje in huis, inmiddels 16 daagjes oud lacht meneer al heel wat af ( geen stuiplachjes alleen maar ook gericht. ) Zeker als hij badje in mag dan is Daan niet te houden. Nou ik ga weer gouw genieten van onze Daan. Ik wilde het toch eventjes laten weten. Zeker gezien ik al 9 maand hier op het forum zit wel zo leuk. liefs Bianca, Mark en Daan Onze website ( voor foto's filmpjes en updates over ons allemaal )
Van harte gefeliciteerd! Mooie naam (mijn zoon heet ook zo) Ik heb hier nog twee kleine mutsjes (voor 2-4 mnd) met 'Daan' erop geborduurd, kan ik jou daarmee blijmaken? Tegen verzendkosten mag je ze hebben. Stuur me maar een pb'tje als je ze wilt ontvangen. Groetjes, Wendy
hoi, heb een berichtje achtergelaten op je site. maar bij deze nog een keer. gefeliciteerd met je zoontje daan. ondertussen lees ik net dat je man/vriend mark heet. zo heet mn man niet maar die heet marco. moet zeggen dat het wel heel veel erop lijk. echt toevallig. groetjes bianca
@winny, Daan wil geen mutjes op. zodra wij een mutsje op doen begint ie te gillen, dus we houden het op capuchons van zijn jasjes. maar dankje wel voor het leuke aanbod. Als ie het had gedragen dan had ik daar zeker oren naar gehad. @ muppie , dank je wel voor je berichtje hihi leuk leuk en toevallig ook he @ iedereen dank je wel voor al jullie reacties hart verwarmend