We dachten dat we eruit waren maar nu slaan toch weer de twijfels toe, vooral bij mn man, dus komt ons lijstje weer in beeld. Een jongensnaam die past bij Pepijn, die grote broer zal worden. Andere opties zijn ook nog welkom. Dit is ons top3 lijstje nu (willekeurige volgorde): Pepijn en Jochem Pepijn en Siem Pepijn en Matthijs ( twijfel of het niet te veel "ge-ij" is) Andere opties zijn nog welkom! Enkele dingen die we belangrijk vinden: Niet beginnen met een B liefst 2 lettergrepen, of de naam moet ons echt erg aanspreken Beetje kak mag Nederlandse naam Schrijfwijze moet duidelijk en logisch zijn, niet dat hij zn hele leven moet zeggen hoe je zn naam schrijft (bijv. Lukas/lucas of job/jop etc.)
mijn voorkeur gaat naar Jochem of anders : Laurens Simon Maurits Rogier Wouter Michiel Jasper Floris Ewoud Maarten Sander Willem
Dit soort namen vind ik veel meer passen dan jouw opties. Als ik moet kiezen uit jou rijtje vind ik Jochem het leukst en het beste combineren. Andere opties: Fabian Tobias Tycho Oliver Abel Charlie Espen Faber Jérôme Leander Loïck Mendel Mink Onno Ramon Roemer Wander Xander Zeger Of Matteo/Mathias ipv Matthijs, Joaquim/Joachim ipv Jochem?
Pepijn en Siem Pepijn en Nathan Pepijn en Julian Pepijn en Christian Pepijn en Mateo Pepijn en Derrick Pepijn en Joachim