Ook ik mag hier eindelijk staan. Na 19 keer en een maand voor de MMM echt starten ging ben ik vandaag verrast met een positest net in het ziekenhuis. We zouden in een nieuwe cyclus met IUI gaan starten. Dus we hebben het zelf gedaan. over 3 weken 4 april dan heb ik de eerste echo 2 knallende strepen. Ik ben een beetje van het pad. Liek.
Wat een geweldig nieuws zeg! Langs deze weg wil ik je van harte feliciteren. Geniet ervan! groeten Mirjam
Kippenvel! SUPERS Liek! Ben je net afgevallen, zitten de kilo's er binnenkort weer aan. HIHIHIHI Lieke wordt een walvis!
Hier ook nogmaals een dikke proficiat meid! Van harte hoor! Heeft je hub het speentje al ontvangen? Geniet ervan! Elmo
bedankt voor alle lieve reacties. echt heel top. @ elmo hij is nu onderweg naar huis dus verwacht hem met 45 minuten...
Super nieuws! Van harte! Dat is ook mijn stille hoop... de mmm ingaan en dan al heel snel..spontaan zwanger mogen raken. Misschien ijdele hoop, maar ja.. Liefs Mirre
Lieke, wat zie ik nu?!?! Ben je zwanger meid? Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet er lekker van want het is dik verdiend hoor|!