Goblins is ook aanwezig

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door goblins, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Hoi Lieve forummers,

Ik ben Sandra, en heb me maar aangemeld.

Zo'n 8 jaar geleden zijn mijn man en ik begonnen met zwanger worden.

Het is al die tijd niet gelukt, eerst zelf proberen, toen naar het ziekenhuis, KI gehad, hormonen, en IVF.
    Sinds 3 jaar zijn we gestopt, we kwamen toen in een roerige tijd terecht.
    Die roerige tijd heeft tot gevolg gehad dat ik nu geen contact meer heb met mijn ouders, mijn zus en broer. Dit heeft mij een enorme rust gegeven en zit eindelijk weer lekker in mijn vel
    Deze stress leek mij niet een goede basis om zwanger te worden, als het al moeilijk gaat helpt stress helemaal niet.
    Sinds een jaar geen contact meer en al die tijd wel door gehobbyd, en nooit mijn cyclus in de gaten gehouden.

Ondertussen van mijn colaverslaving afgeraakt zonder enig moeite, ineens had ik geen zin meer in cola, maar toen een cassisverslaving gekregen (hihi), en de zomer begon en ik had geen zin in cassis en overgestapt op frambozenranja. het is nu weer guur en koud aan het worden en nog steeds drink ik nauwelijks cassis.

Ineens viel het me vorige week op dat ik pas 1 keer mijn cyclus heb gehad sinds ik weer terug ben op mijn oude werkplek (ik ben tijdelijk te werk gesteld geweest in een andere plaats) waar ik weer begonnen ben op 1 september.
    Tevens doen mijn borsten pijn (wat altijd zo is als ik mijn cyclus moet krijgen) en heb ik nu nog steeds.
    Ik heb redelijk last van obstipatie, buikkrampen alsof ik mijn cyclus moet krijgen welke niet doorbreekt, enorme trek en erg moe.

Het klikt waarschijnlijk heel stom, maar ik durf geen zwangerschapstest te doen, omdat ik bang ben weer teleurgesteld te raken.

Waarom ik hier kom, weet ik niet, waarom ik me heb aangemeld, weet ik niet.
    Ik snap namelijk echt wel dat jullie allemaal gaan zeggen, kom op, doe die test, maar het heeft een enorme drempel om een test te halen.

Afijn, misschien dat iemand bij mij de juiste toon kan raken en dat ik toch een test ga halen.

Ik heb het hier nog niet over gehad met mijn man, omdat ik hem niet wil teleurstellen.
    Mijn lichaam laat me al genoeg in de steek. Ik heb MS, welke wel stabiel is, maar ik heb een geheugen als een zeef, wat vandaag geresulteerd heeft in een telefoon die nu op de verwarming ligt. Tevens heb ik altijd wel wat. Effe met de hond spelen en mijn knie verdraaid, even naar buiten en mijn enkel verzwikken, 10 jaar geleden een liesbreuk, waar ze 3 jaar over gedaan hebben om er achter te komen en seks ongelooflijk pijnlijk was en ga zo maar door.

Mijn hobby's zijn mijn honden en de moestuin. Al is daar nu weinig te doen.

Pffff, dit was mijn voorstelronde.

2. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Sandra, welkom!

Wat een verhaal! Ik begrijp dat je de test niet durf te doen... Maar het zal toch een keer gedaan moeten worden als je nog steeds niet ongesteld bent.. Anders nog een paar dagen wachten? Hoelang ben je overtijd? Ik durfde ook geen test te doen, vanwege een vervelende ervaring in het verleden... Ik heb 3 weken gewacht met de test. Toen ik de test deed was ik al 6 weken zwanger. Ik hoop op goed nieuws voor je!!

Liefs Zwaluw

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Das het hele punt, ik heb geen flauw idee wanneer ik voor het laatst mijn cyclus heb gehad.
    Ik heb nu vier weken last van mijn knie en in die periode in ieder geval niet....

en rationeel gedacht is het gewoon verstandig om een test te doen, maar ik durf niet.

4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Acheraf gezien heb ik me natuurlijk niet voor niks aangemeld voor dit forum.

Gisteren heb ik een test gekocht, doodnerveus.

Vanochtend getest en ik ben zwanger!!!

Na 5 jaar proberen KI, IVF etc, 3 jaar niks ben ik nu ineens zwanger.... En ik vind het doodeng.
    Vandaag even verwerken en vanavond ga ik 4 chocoladeletters kopen, 2 keer de P en 2 keer de A.

Pffffff, zit even in een mix van emoties...

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ten eerste van harte gefeliciteerd! en ten tweede welkom:)

Het is jullie bijzonder gegund na zo'n heftige periode!!!!!

Ik ben heeel benieuwd hoe je man gaat reageren, hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina