Hallo allemaal, Het volgende is voor mij een dilemma, mijn vriend heeft een achternaam die begint met een H, nu zijn we het er al jaren over eens dat we Harro een mooie naam vinden voor als we een jongetje krijgen. Maar ik heb persoonlijk moeite met de afkorting HH.. (Heil Hitler) Nu lopen we een beetje vast bij een 2de naam, ik vind Hidde mooi bij Harro klinken maar dan wordt t HHH (Holland Heineken House).. Pff lastig... Nu zitten we te denken aan Djurre als 2de naam, wat vinden jullie daarvan en wat hebben jullie voor suggesties voor een stoere korte 2de naam? Doe graag wat inspiratie op We willen niet gaan vernoemen omdat we de namen van opa's niet echt leuk vinden (Tiede en Bernardus)
Van de namen van de opa's kun je best iets leuks maken (vind ik dan ) Tiede + Bernardus = Tiebe Harro Tiebe H.
Ik vind zowel Tiebe als Ties leuke namen en mooie vernoemingen! Zomaar een tweede naam, daar houd ik niet van. Als je een goede band met beide opa's hebt, is het toch leuk om te vernoemen?
Ik heb zelf ook een tweede naam die niet vernoemd is. Vind ik geen probleem hoor. Ben er wel blij mee. Dus kies gewoon een naam die je mooi vindt. Vernoemd of niet..
HH zou ik geen probleem vinden, maar HHH wordt wel wat veel. Toch maar een H'tje veranderen. Je zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om jouw achternaam te gebruiken. Of een andere 2e naam inderdaad. Ik vind Djurre een van de weinige leuke Dj namen, en klinkt ook leuker bij Harro dan Jurre. Een korte 2e past ook wel, bijv. Duuk of Faas
We hebben gelukkig nog even om te beslissen, harro hidde wordt t in ieder geval niet. Tiebe of ties spreekt mij persoonlijk nier zo aan, nu moet ik zeggen dat de band met m'n schoonvader ook niet altijd even goed is dus daarom gaan we niet vernoemen. Tjardo is nog een naam waar we over nadenken als 2de naam omdat t een afgeleide is van de stiefbroer van m'n vriend die is overleden, maar hij kan absoluut niet met z'n stiefmoeder en wil haar daarom die 'eer' nier geven, terwijl we beide zijn stiefbroer wel erg missen en de naam mooi vinden maar denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat dat t ook niet wordt. Alle suggesties zijn natuurlijk welkom, ben blij dat we al zo vroeg beginnen anders zou k er zomaar gestresst van worden