beweging in buik ben aan de pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by gemke, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

help
    hoewel mijn man en ik 2 jaar geleden nog een kinderwens hadden voor een 5e kindje waren we tot inzicht gekomen dat het beter was van niet
    maar nu ben ik dus al een hele tijd weer aan de pil en ja soms vergeet ik hem wel eens maar slik die dan alsnog in
    voel me zo stom dat ik dit nu hier zit te vertellen ben immers al een moeder van 4 kids maar goed

nu heb ik 2 weken geleden na mijn laatste menstruatie een bloeding gehad (oud bloed bruin en slijmerig) ik heb toen de pil ook gewoon doorgeslikt ik dacht ach moet kunnen toch
    maar nu 2 dagen voor ik mijn laatste pil moet slikken weer een beetje oud bloed wederom tampon ingedaan
    heb nu heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben
    (mijn vent word gillend gek geloof me)
    ik voel namelijk vanalles bewegen in mijn buik (rommelende darmen misschien maar toch anders) dit had ik bij de vroige zwangerschappen ook maar dan pas rond de 10 11 weken
    ik zit hier gek te worden moet vandaag mijn laatste pil slikken dus zoiezo nog een dag of 2 daarna tot ik ongesteld moet worden

en dan hoor ik weer dat dat een nepongesteldheid van de pil is en dat dus niets hoeft te zeggen

iemand die dit herkend toevallig

2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nou spannend misschien toch ff een testje proberen dan weet je het zeker. Alles is mogelijk

3. gemke

gemke Niet meer actief

Dit is ook een hele rare maand moet ik zeggen hoor
    Heb voor het eerst sinds tijden geen zere borsten dat heb ik normaal wel altijd
    Heb al de hele maand het gevoel dat mijn baarmoedermond erg laag zit heel gek
    Ook vruchtbaar slijm enz en dat vreemde gevoel onderin mijn buik alsof er iets in zit
    Maar mijn verstand zegt dus dat het helemaal niet kan
    Aangezien ik gewoon de pil slik en deze maand dus wel helemaal goed
    Vorige maand niet
    Testen doe ik nog niet want zou pas woensdag ongesteld moeten worden hoop dat eerlijk gezegd ook te worden

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Woensdag testen?

Afgelopen week voelde ik ook van alles bewegen en bubbelen, maar weet dat het voor mij practisch onmogelijk is om zwanger te zijn. Het waren dus mijn darmen die even flink in de weer waren. Werd een dag later ook ongi trouwens.

5. gemke

gemke Niet meer actief

ik dacht gisteren ook ongi te worden maar was net weer een beetje bruin
    was eigenlijk al blij dat het dus niet zo was (mogelijk zwanger) ik wacht het nog even af moest gisteren namelijk wel nog 1 pil slikken dus eigenlijk moet het nog gebeuren
    dat gebeweeg blijft overigens wel maar goed ik laat wel weten hoe of wat

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Nou als je echt twijfeld zou ik maar een test doen, het is niet goed om de pil te slikken als je toch zwanger blijkt te zijn.

Beter het zekere voor het onzekere ;)

7. gemke

gemke Niet meer actief

de pil slikken terwijl je toch zwanger bent kan geen kwaad lees ik overal
    het kindje kan er niks van over houden
    vind het zelf ook geen fijn idee maar ja heb gisteren de laatste toch maar ingenomen en nu is het gewoon afwachten denk ik dan maar

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als je zeker weet geen kindje meer te willen, en je de pil wel eens vergeet, is het dan misschien een optie om voor een andere anticonceptie manier te kiezen? De nuvaring bijvoorbeeld, hoef je maar 1 keer in de 3 weken aan te denken. Of een spiraaltje, 1 keer in de 5 jaar.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zou voor de zekerheid toch een testje doen als ik jou was. Ook tijdens je zwangerschap kun je gewoon ongesteld worden hé! Ken er zelf meerdere in mijn omgeving ide pas rond de 15/20 erachter kwamen dat ze zwanger waren omdat ze gewoon ongesteld werden..

En weet niet of je het programma i didn't know i was pregnant kent? Die vrouwen komen er pas achter dat ze zwanger zijn als ze met weeën naar het ziekenhuis gaan en die werden ook gewoon ongesteld enzo..

10. gemke

gemke Niet meer actief

spiraaltje heb ik al eens gehad slechte ervaring mee veel te veel bijwerkingen ervan enz
    ik zat zelf te denken aan sterilisatie al een tijdje maar durf het nog niet echt aan eigenlijk
    de nuvaring ken ik eigenlijk niet daar zal ik eens wat meer info over gaan zoeken wie weet is dat een betere optie
    tnx voor de tip

11. gemke

gemke Niet meer actief

vanmiddag de dokter gebeld die denkt na mijn verhaal te hebben aangehoord dat ik het beste idd maar kan gaan testen
    hij zei als ik jou zo hoor ben je al een eindje in je zwangerschap
    daar schrok ik wel van eigenlijk
    hij vroeg hoelang mijn menstruatie duurde gemiddeld
    ik zei nou voor februarie was het 2 a 3 dagen
    sinds februarie (ben gaan werken en sporten toen weet het daaraan) 1 dag 1 tampon
    dat vond ie wel erg weinig
    ook dat ik 2 weken geleden spotting had oud bruin bloed met slijm vond ie vreemd
    ookal zou ik nu toch ontrekkingbloeding hebben aankomende dagen dan moet ik toch testen van hem
    dit gesprek stelde me dus eigenlijk helemaal niet gerust want zelfs de dokter zegt dat het kon heb huilend opgehangen
    want hoe lief een babytje ook is heb hier 2 pubers en 2 kleuters rondlopen
    als het zo is dan is het zo en dan zal ik het met alle liefde opvoeden maar toch hoop ik dat het niet zo is
    hoop dat jullie dat snappen

12. linde90

linde90 Niet meer actief

En heb je nu getest?

Ik begrijp je onzekerheid wel maar je kan er nu niets meer aan veranderen.
    Om uit de onzekerheid te komen kan je beter testen, deze stress is ook niet goed voor jou.

13. gemke

gemke Niet meer actief

nee nog niet getest
    ik kan met geen mogelijkheid van huis nu dus heb online testen besteld komen morgen als het goed is hier binnen
    baal wel dat ik morgen dus een hele dag moet werken en ik dus pas daarna kan gaan testen waarschijnlijk
    moet nog wel effe tegen mijn man zeggen dat als ie een witte envelop binnen ziet komen die die dan effe goed weg moet leggen hahaha voor de tweeling ermee aan de haal gaat:)

14. gemke

gemke Niet meer actief

Pfff ik word gek denk ik
    Vanmiddag dus naar wc veeg ik bloed af dus ik dacht oke ik word dus ongesteld
    Ondanks dat zou ik alsnog een test moeten doen maar goed een paar uur later ging ik douchen
    Had maandverband gebruikt zodat ik goed kon zien hoeveel het was kijk ik zijn het welgeteld 3 bruinige vlekjes
    Ik liet het mijn man zien en zei dat is niet normaal hoor
    Aangezien ik altijd als ik ongesteld word het er zowat uit komt als was het water vooral de eerste dag
    Maar goed daarna toch maar een tampon ingedaan
    Haal ik die een paar uur daarna er weer uit zit er helemaal niks op
    Weg dus met de bloeding als het dat al was
    Pff ben blij dat morgen die testen komen want anders weet ik echt niet wat het anders moet zijn hoor

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Nou Gemke, sterkte met het wachten, nog eventjes en die envelop ligt in de bus. Ik hoop voor je dat je gevoel er compleet naast zit, en je cyclus gewoon wat in de war is.

16. happymama

happymama Niet meer actief

nou spannend hoor maar je ongi kan ook weer uitblijven door de gedachtes en stress . kan best zijn dat als je dan dadelijk wel een nega test heb je een dag later ongi word , nou s6 iig morgen ben benieuwd

17. gemke

gemke Niet meer actief

Vanochtend wakker geworden toch een beetje ongi opgespraard
    Voel me ook echt niet lekker (normaal enkel kramp)
    Ik zal blij zijn als ik heb getest dan ben ik van dat gekke idee af ook stomme ontrekkingsbloedingen

18. happymama

pppfff wat een elende die onzekerheid maar ben je dan nu erg ongi of nog steeds maar een beetje ??? krijg je die testen vandaag ??? niet teveel drinken dan kun je straks testen

19. gemke

gemke Niet meer actief

Ja de testen zouden vandaag binnen moeten komen hoop vanmiddag als ik uit mijn werk kom
    Heb net weer gekeken had een beetje zeer lichte ongi zeg maar bruin ook niet helder rood net na 2 uur weer tampon verwisseld maar zit bijna niks op

20. happymama

pppffff nou werk ze voor zover dat lukt !!! en s6 vanmiddag

Share This Page