Herkent iemand dit?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Melissa001, Nov 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dit klinkt een beetje vies hoor, maar ik ben de laatste tijd zo vochitg beneden, dat ik gewoon een inlegkruisje draag... Kan dit een teken zijn van een zwanegrschap? ik ben al 5 dage overtijd, maar heb niet getest omdat ik vaak teleurstelling heb gehad ! Vandaar dat ik het nog ff had aangekeken, maar nu begin ik toch wel te denken dat ik zwanger ben, want ik heb ook best wel zere tepels!

Wil even jullie mening horen of raad!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb echt veel witvloed verlies echt veel en soms zon idee dat ik ongesteld word maar iedere keer is het enorm veel witvloed en ik ben toch rond de 6 weken nu

3. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    THX voor je reactiee

ik d8 ook elke keer ik ben ongesteld, en op de dag vandaag nik te bekennen, dan alleen dat vele witvloed.. het ziet er nu naar uit adt k toch een testje moet wagen.. hoop echt adt ti posi is

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Melissa heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
    Als dat wel zo is, zal ik gewoon even een testje wagen.
    Sucses ermee.
    Ik ben benieuwd.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik heb er ook last van sinds vermoedelijke ei, maar niet zwanger

6. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    je bent 5 dagen overtijd zal er een testje tegenaan gooien. Dan weet je meer. Maar moet van mezelf zeggen dat ik geen overvloedige witte vloed had hoor. heb van die dagen met echt niet iedere dag.

7. ladyjvm

ladyjvm Lid

Oct 21, 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    hallo ,

irritant is dat hé het gevoel hebben van ojeee volgens mij ben ik nu ongesteld...geworden als nog...
    en dan ga je kijken dan is het de witte vloed...
    ik heb dat ook echt heeeeeel irritant

8. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Hey dames,

ja ik heb een testje gewaagd.. maar ik zag wel vaag iets,, hihi ook als je het in het licht houd.. maar k ga maandag ochtend nog 1tje wage, en als ik het dan makkelijker zie, is het gewoon echt waar ! :D

Echt een irritant gevoel is het,, denk van neeeee k ben ongesteld, en overal waar ik ben, moet ik dan ook naar de wc, niet om teplasse, maar om te kijke of ik ongesteld ben, ahahah :)

9. Gandor

Gandor Actief lid

Mar 13, 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Komt mij nu ook heel bekend voor.
    Zeker de laatste dagen. Ben nu drie dagen overtijd.

10. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Wanneer ga je testen?

Ik ga maandag middag een testje wagen!

11. Gandor

Gandor Actief lid

Mar 13, 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Ik heb in de nacht van zaterdag op zondag een test gedaan(nachtdienst) helaas negatief en ga nu voor dinsdag ochtend als ik een normale nachtrust heb gehad.

12. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Hoi

Ik had het vandaag zou druk gehad, dat ik niet eens een testje kon kopen, maar morgen ochtend eb ik wel ff tijd.. dan koop ik het gelijk!

Heb je geen andere symptonen, dan overtijd zijn?

13. Dreamertje

Nov 5, 2008
    24
    0
    0
    manager
    Hey Melissa,

Ja er zijn genoeg andere symptomen...alleen is ieder lichaam weer anders! Dus is moeilijk te zeggen. Een test geeft hopelijk alle antwoorden.

Maar ik weet hoe je je voeld hoor! Wil ook duidelijkheid...liefst nog voor een test om de teleurstelling voor te zijn!

Maar ja...kan maar 2 kanten op he.

Ik zal het ook snel te weten komen...mijn man en ik zijn al iets meer dan 2 jaar bezig om zwanger te worden...dus weer erg spannend.....iedere maand weer!

Ik zal voor je duimen!

liefs

14. Gandor

Gandor Actief lid

Mar 13, 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Niet specifiek. Alleen wat gespannen borsten, maar ben helaas dinsdag ochtend weer eens ongesteld wakker geworden :cry:

Share This Page