Mijn dochter is bijna 1 en het zal niet lang duren voor ze kan lopen. Ze loopt overal langs en achter de babywalker en ze kan nu los staan. Dus. Vorige week dacht ik: 'laat ik eens alvast haar voetjes laten opmeten'. Ik had namelijk al zo'n vermoeden dat ik zeg maar niet bij de Bristol voor haar zou kunnen slagen.. Ze is 7,5 kilo en een centimetertje of 70. Maar ik kon haar voet niet eens laten opmeten! Dat schuifmaatje gaat vanaf maat 18 en ze had nog een stukkie over Zijn er in Nederland überhaupt goede schoenen te vinden in maat 17 of 18? Ik heb wel gezien dat je van die nike sandaaltjes kunt kopen en zo, maar ik vind het heel belangrijk dat ze straks als ze loopt een goede schoen heeft. Waar o waar zijn jullie geslaagd voor jullie ukkies?
Zelfde probleem hier, dl heeft maat 17. Bij de scapino hadden ze kleine schoentjes, maar vond het een beetje zonde om 40 euro uit te geven terwijl ze er bijna uit is. Nu draagt ze slofjes, wat schijnbaar ook beter is.
Shoeseme babyflex gaat vanaf maat 18. Elefanten (van Haren) ook (maar dat zijn schoentjes met minder soepele zool). Houdt bij het meten wel rekening met de groeimaat. Kinderen moeten meer ruimte hebben in de schoen dan dat je zelf hebt. Voordat dl echt begon te lopen, heeft ze ook een tijd de slofjes van aapies aangehad. Ook erg fijn. Met droog weer kunnen die ook buiten.
Eens met leonike: leren slofjes. Je hebt nu precies geluk dat het lekker weer wordt, dan kun je daar gewoon mee naar buiten. Is het beste voor de voetjes.
Je moet echt alle merken proberen Siem heeft bijvoorbeeld van shoesme mt 20 van clarks mt 18 en simpele schoentjes van action mt 19 Zo merk afhankelijk Mss dag aapies nog kleine maatjes heeft. Belangrijkste is dat de schoenen en slofjes een flexibele zool hebben
Als je kindje nog niet los loopt en dus buiten nog niet meeloopt en dan bedoel ik niet een stukje naar de auto, of achter in de tuin, dan is het het beste om leren slofjes te gebruiken. Die zijn veel beter voor de ontwikkeling van de voetjes als schoentjes met een gevormde zool en voetbed. Je kan dus, tot je kindje goed losloopt, een week of 6, en echt stukken mee gaat lopen een blokje rond ed, gewoon leren slofjes kopen. Links | Babyslofje, BOBUX de originele leren babyslofjes uit Nieuw Zeeland Bobux is enorm cute, oxxy zijn ook heel fijn en veel mensen zweren bij Aapies.
Ja hoor Bunnies baby bijv. Sandaaltjes Mijn dochter heeft die ook zijn super. Ga naar goede kinderschoenen winkel bijv nolten daar hebben ze echt maat 17 en 18 als niet op voorraad dan te bestellen. Ook kan je misschieb maat 18 kopen hangt totaal af hoe stevig dochter (langs)loopt en model Kijk op ziengs.nl bijv voor modelletjes Ik heb deze zijn heerlijke eerste loopschoenen Bunnies 214011 roze babyschoentjes online bestellen | SOOCO Advies om kopen pas als loopt is volledig afhankelijk van je kind hier met 10 mnd al loopschoenen buiten en werden slofjes afgeraden door winkel maar ook door orthopeed juist omdat ze al 4mnd lang erg goed langsliep. Dus verstandig naar je kind laten kijken door medewerken van de goede zaak als kind goed stapt langs slofjes beter niet want hij moet goede steun hebben aan hak en zijkanten.
Ja dat weet ik, ze heeft nu slofjes van Oxxy. Heerlijk, maar ik verwacht niet dat ze in 1-2 maanden twee maten groter heeft, dus als ze echt gaat lopen zo, heb ik wel schoenen nodig. Ik vind het ook niet lekker lopen op oneffen terrein op m'n sloffen.
Mijn zoontje had maat 18 van bunnies als eerste schoentjes. Hij was toen ook al een jaar. Deze hebben van die flex zooltjes.
Die bunny's zijn wel heel cute zeg! ( Mn dochter zei al "Mama ik vind die mooi!" ) maar juist slofjes zijn goed voor oneffen terrein; dan leren ze het evenwicht en balans.
Wij hadden van Orage babies echt super fijne schoentjes met meebewegende zolen! hij liep er als een tierelier mee zoiets Orange Babies meisjes klittenbandschoenen roze | Nelson Schoenen online
Oh kijk, dat scheelt. Dan ga ik daar maar eens kijken tegen die tijd. Was nu bij Ziengs maar daar hadden ze vanaf 20.
Hier leren slofjes van jinwoodshoes.com Erg goedkoop, dus gelijk 2 paar besteld zodat ze ze helemaal kapot mag lopen. Dl heeft ook mini voetjes. Ze draagt de maat 0-6 mnd en die zitten nog vrij ruim.. van oxxy hebben we maat 16 en die zitten goed.. Ze loopt nu langs en stapjes aan het handje.. als ze echt los gaat lopen zal ik de andere tips n dit topic ook nodig hebben!
Wauw! Bestaan die nog? Had ik ook en is toch al 35 jaar geleden haha! Dit is een site met veel schoentjes op maat: Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes! Ik wil nu eigenlijk voor onze kleine man van 5 maandjes ook een paar leren slofjes kopen maar twijfel over de maat. Zijn voetjes zijn nog geen 10 cm.
Ik had hetzelfde probleem afgelopen week maar dan niet met kleine maar juist met grote voetjes. Mijn zoontje loopt nu 4 weken los en ook buiten maar we hadden nog geen schoentjes voor hem. Bij de schoenenwinkel bleek dat hij al maat 23 moest hebben. En daar zijn ook bijna geen flexibele schoenen in te krijgen.