Beste verloskundige, Vandaag ben ik met mijn vriend een stukje gaan lopen naar het winkelcentrum, zo'n 800m bij huis vandaan. Al vrij snel kreeg ik kramp onder in mijn buik, ondanks mijn toch al zeer lage tempo. Ik had alleen een tasje met portemonaie bij me, dus niets zwaars ofzo. Na een paar minuten verdween het weer vanzelf. Ongeveer 10 minuutjes later in de AH had ik hetzelfde, alleen verdween het pas, toen ik even ging zitten. De krampen voelden redelijk pijnlijk, ik moest echt stilstaan bij gebrek aan een zitmogelijkheid. Beide keren bleef de kramp een aantal minuten aanhouden. Op de terugweg zijn we regelmatig op een bankje aan zitten (gelukkig is deze wijk ooit gebouwd voor oude mensen ) en heb ik een last meer gehad. Op dit moment ben ik 32+1 weken zwanger. Heb ik gewoon voor vandaag teveel hooi op mijn vork genomen of zouden dit al indalingsweëen kunnen zijn? Groetjes Daisy
Ik heb trouwens wel de rest van de ag een soort van druk in mijn onderbuik, terwijl ik de kleine uk duidelijk overdwars voel liggen.