liesbreuk operatie en nu 38.0 ...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Mn zoontje is gisterochtend geopereerd aan zn liesbreuk, alles is goed gegaan. We mochten s middags al naar huis en heb m toen getempt. 37.4, toen ie naar bed ging 37.2, en nu vanochtend 37.0. Nu wilde ik m even wassen en ging ik tempen had ie 37.8 en na het wassen (zeker 20 minuten naakt gelegen) had ie 38.0. Hij krijgt sinds gister ook om de 6uur een zetpil. Verder laat ie elke keer de helft van zn fles staan. Ik maak me best wel zorgen. Is dit normaal na een operatie? De assistente van de dokter zegt dat er niks aan de hand is.. Maar hij heeft ook apart vlekjes op zn been (had ie al gelijk na zn operatie) zou die ergens allergisch voor zijn geweest?

Wie kan me geruststellen?! :(

2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Sorry, ik kan je niet geruststellen, maar als de assistente van de dokter zegt dat er niks aan de hand is zou ik het nog even aan kijken tot morgen. Mocht er dan nog niks veranderd zijn opnieuw langs de dokter. In ieder geval niet voorbij laten gaan als je je zorgen maakt!

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Bellen!!

Als jij je niet gerust voelt, dan moeten ze hem nog een keer nakijken! Lucas mocht na zijn operatie snel naar huis, maar bij koorts of merkbaar niet lekker in zijn vel zitten, moesten we weer bellen. Dat was hier gelukkig niet nodig.

Kon ze de uitslag verklaren?

Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar ik zou voor de zekerheid altijd bellen als jouw gevoel niet goed is!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik zou bellen! Hidde had ook verhoging na de liesbreukoperatie (met zetpil), en dat hoorde erbij. Maar die vlekjes zou ik ook niet vertrouwen!

Is de operatie goed gegaan? Fijn dat hij gelijk mee naar huis mocht. Dat niet willen drinken komt mij trouwens ook bekend voor. Als je zelf geopereerd bent ben je natuurlijk ook niet meteen weer dezelfde.

5. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Het is echt moeilijk om er een foto van te maken, in het echt zie je het veel beter. Volgens mij zie je het ook amper op de foto, maar het zijn van die kleine vlekjes die je niet weg kan drukken.

Overigens heeft hij net wel z'n fles leeggedronken en is gewoon actief

Bekijk bijlage 257804

6. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een allergische reactie?
    Het lijkt mij verstandig om gewoon maar even te bellen.

Succes ermee!

7. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Ik zou ook gewoon weer bellen!

8. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ja zn temp was net weer 37.7 , ik wacht vannacht af en anders bel ik wel gewoon naar de afdeling waar ie gister lag.

Bedankt voor jullie reacties!

9. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes ermee!
    Hopelijk is hij weer snel aan de beterende hand!

Deel Deze Pagina