Owjee.. mijn vriend is volgens mij ook geopereerd aan zijn teelbal... je ziet namelijk een soort 'hechting' lopen daar en hij heeft het er wel eens over gehad :S Nou ga ik me ook zorgen maken...
ja erg he dat zorgen maken.. doe ik nu ook de hele tijd. Toch maar even vragen aan je vriend waarvan die hechting precies is? xxx
Even een geruststelling, want in de meeste gevallen is er niks aan de hand. Vooral bij een liesbreuk niet. Het kan, maar de kans is niet heel groot gelukkig. Op latere leeftijd geopereerd worden aan een bal die vanaf de geboorte al niet ingedaald is, dat kan funest zijn voor het zaad. Maar ook dat hoeft niet. Het ligt ook maar net aan of de rest goed ontwikkeld is. De zaadleiders en de productie zelf bijvoorbeeld.
Mijn vriend is als kind zelfs 3 keer geopereerd aan een liesbreuk 2 keer rechts en 1 keer links! Heb me toen we voor een kindje gingen er ook heel veel zorgen over gemaakt vooral toen het niet wou. Zaad is toen getest en boven gemiddelde dus, was niks mis mee! Inmiddels hebben we nu een zoontje van 3 maanden!
ik hoop dat het allemaal wel meevalt. Bij mijn partner was het zo dat 1 bal niet goed ingedaald was, bij het opereren ontdekte ze ook een liesbreuk. Dit was wel op jongere leeftijd. Voor de rest was alles wel goed ontwikkelt hij is gewoon op tijd geboren enz. Dus misschien valt het wel mee. xxx
Het punt is dat het een operatie was aan een niet ingedaalde bal en ze ontdekte toen ook een liesbreuk. Misschien dat dat nog gevoeliger is?
ik begrijp nu op een ander forum dat ze een meid niet helpen aan haar liesbreuk, omdat ze nog een kinderwens heeft. dus het zal zeker wel risico zijn!!