Hoi, Ik ben even benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. Morgen vieren we de eerste verjaardag van mijn zoontje. Hij is sinds vanochtend verkouden. Nu krijg ik een berichtje van een vriendin dat ze heel graag wil komen maar dat ze ook verkouden is. Of ze mag komen of niet.. Ik geloof dat zo ongeveer iedereen nu aan het snotteren is, dus ik heb eigenlijk het idee dat hij maandag op de opvang ook wel weer in aanraking komt met andere verkoudheidsvirussen, maar denk ik dan misschien te makkelijk? Zie ik iets over het hoofd? Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Wat je zegt, iedereen loopt te snotteren. En op kdv waart er ook altijd wat rond. Zeker omdat ie al 1 is bijna, zou die vriendin van mij gewoon mogen komen hoor. Edit: en gefeliciteerd!!
Dankjewel!! Ja steeds als hij van het kdv terugkomt is het een paar dagen later weer raak dus dat zal nu niet anders zijn, haha Ik vraag haar wel een beetje op te letten en goed haar handen te wassen etc, en dan hoop ik dat het meevalt. Het voelde toch een beetje dubbel, maar ben blij met jouw reactie
Pff ja, herkenbaar! Maaaaaar, afkloppen, het gaat dit 2e jaar al veel beter. Afgelopen winter was ze bijna onafgebroken verkouden van december tot en met juni. In oktober/november weer meteen een paar keer, dus ik dacht: daar gaan we weer! Maar nu dus al bijna 2 maanden niet. Dat is echt fijn!
Ja hoor gewoon door laten gaan. In de supermarkt lopen ook verkouden mensen rond. Gefeliciteerd alvast!
Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties. Klopt in de supermarkt lopen ook verkouden mensen haha en daar gaan we ook gewoon heen. Mijn vriendin komt gewoon! En natuurlijk allemaal bedankt voor de felicitaties!