Hoi! Ik ben sinds een week ontzettend misselijk, waarbij ik op 1 dag heb zitten overgeven. Hier heb ik emesafene voor gekregen, maar dit helpt nauwelijks en maakt het alleen erger. Pas sinds een dag of drie drink ik weer regelmatig. Ongeveer 3 a 4 glazen melk per dag. Ik dacht dat uitdroging hierdoor wel mee zou vallen. Vandaag merk ik echter dat de huid bovenop mijn hand niet zo snel meer terug valt. Het blijft niet staan, maar je ziet de vouw langzaam wegtrekken. Aangezien ik al het maximale aan het drinken ben wat ik binnen kan krijgen, vraag ik me af of ik me hier zorgen om moet maken. Mijn eigen huisarts is vrij en de vervangende is geen goeie. Daarom vraag ik het hier. Mijn verloskundige kan ik nl ook niet bereiken...
Hoihoi, Het is een beetje vreemd dat je je verloskundige niet kan bereiken, die moeten nameljik 24 uur per dag te bereiken zijn.... Het is wel van belang om te laten controleren of je aan het uitdrogen bent indien dit het geval is is de kans groot dat je moet worden opgenomen totdat je vocht weer is aangevuld middels een infuusje. Bel morgen, of je naar je verloskundige of naar je huisarts. Imke