Pffff.... Even van me afschrijven hoor!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door andreams, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Voel mezelf zo vreselijk schuldig. Vanmiddag met Jamie voorop op de fiets boodschappen gedaan bij de AH, en toen dacht ik nog: wat een lekker weer, Jamie is lekker vrolijk, ik breng even de boodschappen naar huis en dan gaan we nog even naar de kinderboerderij. Ik heb m'n moederfiets nog maar twee weken en Jamie geniet echt als we aan het fietsen zijn, hij vindt het echt heerlijk.

Dus ik kom thuis met de boodschappen, loop met de fiets aan de hand door de steeg naar de achtertuin en zet daar de fiets op de standaard. Met één hand hou ik de fiets vast en met de andere hand wilde ik de achterdeur van het slot draaien. Op dat moment komt er door de steeg een harde windvlaag waardoor de fiets begint te wankelen, dus ik schrik en probeer de fiets nog tegen te houden, maar dat lukte niet meer. Dus de fiets valt op de grond met Jamie er nog in op het voorzitje. Hij viel zo op de harde stenen :( ik begon volgens mij heel hard te gillen en Jamie begon heel hard te huilen. De buurvrouw kwam op het lawaai af en samen hebben we Jamie uit het zitje gehaald. Na drie minuten heel hard huilen viel hij zomaar opeens in slaap in m'n armen! Terwijl hij nog maar net geslapen had en hij echt nooit in m'n armen in slaap valt. Ik heb hem weer wakker gemaakt, maar hij was duidelijk niet zichzelf.

Dus huisarts gebeld, en ik mocht gelijk langskomen. De huisarts stuurde ons voor de zekerheid door naar het ziekenhuis. En in het ziekenhuis wilden ze hem graag een nachtje ter observatie houden, ook omdat Jamie een hoofdwondje heeft en van meer dan een meter naar beneden is gevallen. Dus nu zit ik hier met m'n kleine mannetje in het ziekenhuis, hij ligt heerlijk te slapen, maar wordt wel elk uur eventjes wakker gemaakt. M'n vriend is maar weer naar huis gegaan, er mag toch maar één iemand bijblijven. Hopelijk mogen we morgen weer naar huis en houdt Jamie er niks aan over. Maar ik denk toch dat ik de fiets voorlopig even laat staan :) :(

2. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ow wat vreselijk! mama's worst nightmare!
    en je kan er gewoon niks aan doen... zulke dingen gebeuren helaas...
    en je mannetje zal nog wel vaker vallen..
    maar wat schrikken dat hij dan ineens in slaapt valt enzo...en dat je ook nog naar het ziekenhuis moet! Gelukkig heeft hij daar alle zorg die hij nodig heeft...maar leuk is het niet!
    Heel veel sterkte en hoop dat alles meevalt en jullie morgen weer lekker naar huis mogen!

3. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Hopenlijk morgen naar huis!!
    En niet denken dat je een slechte mama bent he dit kan iedereen gebeuren

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat schrikken, snap dat je het even van je af wilt schrijven. Maar wat de anderen ook al zeggen, zulke dingen gebeuren. Hij zal nog wel vaker vallen.
    Maar goed, jij zit nu natuurlijk in het ziekenhuis je enorm rot te voelen. Heel veel sterkte en knuffel je mannetje nog maar eens extra. Hopelijk morgen jullie morgen naar huis!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ach verschrikkelijk! In een seconde gebeurd! Gelukkig is hij er best goed vanaf gekomen, hoop dat hij de nacht gewoon goed doorkomt en jullie morgen lekker weer thuis zijn. Maar wat een schrik! Wees niet te boos op jezelf hoor, een ongeluk zit in een klein hoekje! Je stond er naast, je had hem vast, maar toch viel hij. Het is niet alsof je weggelopen was terwijl de fiets alleen aan de andere kant van de tuins tond!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee! En je niet schuldig voelen, dit soort dingen kunnen gebeuren!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Meid ik weet precies hoe je je voelt ik ben in februari met de fiets gevallen met de kleine meid achterop.
    Maar wel gewoon weer gaan fietsen hoor (doe ik ook hoewel het de eerste keer met knikkende knieën was).

En ik hoop met je mee dat je morgen gewoon weer lekker naar huis mag met je kleine man.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh meid, wat schrikken :(. Arme jij en arm ventje. Maar voel je zeker niet schuldig hoor, zulke dingen gebeuren helaas. KNUF voor jou en KNUF voor je kleine man!

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wat schrikken zeg. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje, kan echt iedereen gebeuren. Hopelijk is de kleine snel weer de oude! En gewoon gaan fietsen hoor, vooral als de kleine er zo van geniet, anders durf je straks echt niet meer. Sterkte vannacht en hopelijk morgen weer lekker samen naar huis!

10. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik zie ondertussen zelf ook wel in dat ik me niet schuldig moet voelen gelukkig. Maar het is gewoon nog zo'n klein mannetje dat dan gewoon van zo'n hoogte maar beneden valt met z'n hoofdje op de stenen. Maar we zijn blij dat hij er redelijk goed vanaf gekomen is en ik ga hem morgen toch lekker vasthouden en knuffelen :)

11. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Och jee! Wat schrikken!! Ik kan me voorstellen dat je je heel beroerd voelt, ik denk dat elke vader en moeder wel zo'n situatie heeft meegemaakt!

Voel je niet schuldig, dit kan iedereen overkomen! Gelukkig zijn de kleintjes heel veerkrachtig, dus vertrouw daar maar op. Hopelijk morgen lekker naar huis en snel wel weer fietsen!!!

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ooh dat is schrikken.. je moet je niet schuldig voelen hoor, kan iedreen gebeuren als snap ik het wel hoor. Gewoon lekker weer gaan fietsen anders blijf je misschien bang. Succes vannacht.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw schrikken! Maar.. kan gebeuren.
    Ik ben er zelf zo bang voor, mijn zoontje heeft dus ook een helmpje op voor mijn gemoedsrust. Want ze genieten er zo van he, dat fietsen (lekker blijven doen dus!)

14. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ojee, dat is schrikken! Maar een ongeluk zit in een klein hoekje dus voel je niet schuldig!! Succes vannacht, zo'n ziekenhuis overnachting is slopend. Morgen lekker weer naar huis en inderdaad gewoon weer het fietsen oppakken hoor

15. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ow joh, wat zal je geschrokken zijn :(. Ook al zit een ongeluk in een klein hoekje, blijft een vreselijk gevoel! Hoop dat jullie de nacht gewoon prima door komen! En vooral weer snel fietsen anders wordt die drempel alleen maar hoger!

sterkte!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kan gebeuren toch? ;) Niet schuldig voelen hoor. Sterkte vannacht...

Ik ben met 2 kids van de fiets gevallen toen mijn broek achter de trapper bleef hangen...

17. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wat ontzettend vervelend voor jullie! En in het ziekenhuis zitten met je kleintje is vreselijk, maar wel goed dat de huisarts en het ziekenhuis het serieus nemen. Dan weet je zeker als jullie morgen naar huis mogen dat alles goed is en dan kunnen jullie gewoon weer lekker gaan fietsen!
    Heel veel sterkte vannacht en succes voor de eerstvolgende keer dat je weer met hem gaat fietsen.

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ja bah, vervelend en zielig. En vreselijk dat je in het zhuis moest blijven. Ik deed dat nooit, maakte ze zelf wel wakker snachts thuis. Heb zo'n hekel aan het ziekenhuis. Hopelijk ben je alweer thuis nu!

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Andrams: hoe is het met jullie en de kleine man??

20. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Lief dat je er aan denkt! We mochten gelukkig de volgende ochtend weer naar huis. Jamie is de hele nacht wakker gemaakt, dat ging goed gelukkig, al kon hij het niet echt waarderen :p Hij was nog wel wat hangerig, maar reageerde overal weer goed op de volgende dag. Hij is nu ook weer helemaal de oude gelukkig!

Fietsen hebben we nog niet weer gedaan, maar wil ik wel weer gaan doen, maar dan mét helmpje. Zoiets gebeurt me niet nog een keer :)

Deel Deze Pagina