Kleertjes kopen

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamaVanSimone, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Na een minimeisje heb ik nu een minijongetje, en hij draagt nu kleertjes van zijn zus maar ik wil hem natuurlijk ook iets geven voor zichzelf! Waar koop je tegenwoordig leuke en betaalbare prematuurkleertjes? prematuursite had altijd goedkope setjes maar ik kan daar nu niks leuks vinden.
    Rompertjes hebben we genoeg, ik ben op zoek naar overslagtruitjes en broekjes.

En wie heeft er ervaring met boxpakjes in die maat? Hij ligt nog aan de monitor en hij heeft een sonde, is een pakje uit een stuk dan wel handig?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    In ieder geval wil ik je feliciteren met de geboorte van je zoontje! Hopelijk lekker groeien en dan snel naar huis!

Hier maatje 44 gekocht gewoon bij prenatal.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohja pakje aan een stuk ging hier goed hoor aan de monitor, draadjes ertussendoor (tussen de drukkertjes in zeg maar)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    C&A heeft volgens mij ook kleine maatjes, ooit eens zien hangen.
    Anders prenatal.

Die pakjes hadden onze zoontjes ook aan. Zou alleen nu eerder voor een los broekje en truitje gaan. Boxpakjes zijn zo onhandig met uit en aan trekken.

Gefeliciteerd trouwens!

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd met je jongetje! Wij (nou ja, mijn man) hebben bij de babyplanet een paar setjes maatje 44 gekocht. Mooie overslagtruitjes. Oa van ducky beau. Ook 2 boxpakjes, maar die waren eigenlijk al te klein. Ook prenatal heeft kleine maatjes, al vond ik die wel heel breed vallen. Truitje en broekje is misschien wel handiger in de couveuse (waar ons mannetje toen trouwens met alleen een luier in lag!

6. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Ik heb eigenlijk ook alle prematuur kleertjes bij Prenatal gehaald. Ik vond de keus toen best aardig. Na eerst alleen met een luier in de couveuse te hebben gelegen, mochten mijn meisjes daarna een tijdje alleen een rompertje aan en toen er echt kleertjes aan mochten ging de voorkeur zeker uit naar een los broekje en een shirtje. Ik (en de verpleegsters trouwens ook) vond de pakjes uit een stuk erg onhandig.

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb toch maar een pakje bij neomaatje besteld. Wel duur maar toch ook wel heel leuk. Misschien heb ik maandag nog tijd om naar de prenatal te gaan....

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

wij hebben een aantal setjes gekocht bij de prenatal en gewoon vaak wassen.. Voor je t weet kunnen ze ineens maatje 50 aan! ;)

indd zijn losse broekjes en truitjes handiger.. Dat gefrummel met die draadjes.. pff..

9. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier hadden we toen 2 setjes voor ieder bij Prenatal en ik kreeg nog rompertjes in maat 44 die bij H&M waren gekocht (rompertjes had ik ook van de Prenatal........ en inderdaad volgens mij verkoopt C&A ook maat 44.

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pakjes uit 1 stuk vinden ze in het ziekenhuis niet handig en daarnaast vind ik het ook niet zo mooi maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Bij de C&A en bij de prenatal verkopen ze vanaf maatje 44. En van lief hebben ze ook maat 44.

11. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    D droeg ook boxpakjes uit een stuk. Ging prima met de klittenbandjes.
    Wij hadden ze van ducky beau, maar die vond ik wel aardig aan de prijs.

En gefeliciteerd! Hoop dat jullie man snel mee mag naar huis.

12. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voor onze beide dochters pakjes van feetje, en ook van ducky beau. Leuk & betaalbaar...

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Inderdaad van Lief! en prenatal!

Deel Deze Pagina