Na een minimeisje heb ik nu een minijongetje, en hij draagt nu kleertjes van zijn zus maar ik wil hem natuurlijk ook iets geven voor zichzelf! Waar koop je tegenwoordig leuke en betaalbare prematuurkleertjes? prematuursite had altijd goedkope setjes maar ik kan daar nu niks leuks vinden. Rompertjes hebben we genoeg, ik ben op zoek naar overslagtruitjes en broekjes. En wie heeft er ervaring met boxpakjes in die maat? Hij ligt nog aan de monitor en hij heeft een sonde, is een pakje uit een stuk dan wel handig?
In ieder geval wil ik je feliciteren met de geboorte van je zoontje! Hopelijk lekker groeien en dan snel naar huis! Hier maatje 44 gekocht gewoon bij prenatal.
Ohja pakje aan een stuk ging hier goed hoor aan de monitor, draadjes ertussendoor (tussen de drukkertjes in zeg maar)
C&A heeft volgens mij ook kleine maatjes, ooit eens zien hangen. Anders prenatal. Die pakjes hadden onze zoontjes ook aan. Zou alleen nu eerder voor een los broekje en truitje gaan. Boxpakjes zijn zo onhandig met uit en aan trekken. Gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd met je jongetje! Wij (nou ja, mijn man) hebben bij de babyplanet een paar setjes maatje 44 gekocht. Mooie overslagtruitjes. Oa van ducky beau. Ook 2 boxpakjes, maar die waren eigenlijk al te klein. Ook prenatal heeft kleine maatjes, al vond ik die wel heel breed vallen. Truitje en broekje is misschien wel handiger in de couveuse (waar ons mannetje toen trouwens met alleen een luier in lag!
Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Ik heb eigenlijk ook alle prematuur kleertjes bij Prenatal gehaald. Ik vond de keus toen best aardig. Na eerst alleen met een luier in de couveuse te hebben gelegen, mochten mijn meisjes daarna een tijdje alleen een rompertje aan en toen er echt kleertjes aan mochten ging de voorkeur zeker uit naar een los broekje en een shirtje. Ik (en de verpleegsters trouwens ook) vond de pakjes uit een stuk erg onhandig.
Ik heb toch maar een pakje bij neomaatje besteld. Wel duur maar toch ook wel heel leuk. Misschien heb ik maandag nog tijd om naar de prenatal te gaan....
Gefeliciteerd! wij hebben een aantal setjes gekocht bij de prenatal en gewoon vaak wassen.. Voor je t weet kunnen ze ineens maatje 50 aan! indd zijn losse broekjes en truitjes handiger.. Dat gefrummel met die draadjes.. pff..
Hier hadden we toen 2 setjes voor ieder bij Prenatal en ik kreeg nog rompertjes in maat 44 die bij H&M waren gekocht (rompertjes had ik ook van de Prenatal........ en inderdaad volgens mij verkoopt C&A ook maat 44.
Pakjes uit 1 stuk vinden ze in het ziekenhuis niet handig en daarnaast vind ik het ook niet zo mooi maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bij de C&A en bij de prenatal verkopen ze vanaf maatje 44. En van lief hebben ze ook maat 44.
D droeg ook boxpakjes uit een stuk. Ging prima met de klittenbandjes. Wij hadden ze van ducky beau, maar die vond ik wel aardig aan de prijs. En gefeliciteerd! Hoop dat jullie man snel mee mag naar huis.