mijn dochter is nu 5 weken en ze slaapt heel onrustig dus wou graag het inbakeren proberen. ze woog vorige week 5.1 kilo en ze woog bij haar geboorte 3.5 kilo dus ze komt erg snel aan Nu is mijn vraag hoe vallen de doeken? En kan ik beter een s of een l bestellen want vind het ook zonde als ze maar een week erin past
Ik moet zeggen ik heb geen idee wat voor maat we hadden. Maar onze zoon sliep heerlijk in zijn geleende (roze) swaddle me/ Vond m ook erg rekbaar hoor.
wij hadden een pacco en geloof dat dat een maat was. met klittenband dus dar was goed te doen van begin tot eind.
Ik zweer bij mijn dream swaddle's !!!!!!!!!!!!!! Ik heb small en large. Er is helaas geen tussenmaatje en dat is wel jammer... Maar ik zou niet meer zonder willen. Hij gaat hem dragen tot zijn 23ste
wij gebruiken ook een swaddle me, heeeeerlijk ding! geen idee alleen welke maat.. mijn dochtertje s nu ruim 6 weken en past er nog goed in, ik denk een s
Ik vond het ideaal! Eerst de s en toen hij zo tegen de 5.5 kilo zat overgegaan op de L. Die ligt hier nu stof te happen want een week nadat ik die gekocht had kreeg hij hartstikke koorts en moest hij zonder slapen en sindsdien heeft hij hem niet meer nodig.
Mocht je nog niks beslist hebben, ik heb een pacco inbakerdoek t/m 7kg. Hij valt ruim uit, roze doek. Je mag pb-en.
Ik zou voor l gaan... S is je baby zo uitgegroeid. Je zou ook een flanellen luier kunnen proberen....
Onze beeb heeft in de L gezeten tot 7 maanden. Het was op het einde wel beetje proppen en hij toen hij echt het klittenband niet meer hield gaan afkicken.
Dat werkt alleen als je geen Houdini baby hebt! Ook de armen kreeg hij trouwens overal waar ze niet hoorden... Deze was van Bo Jungle van Babydump. De Pacco doek heeft hij niet uit weten te ontsnappen en daar zijn we wel tevreden over! PS: nog een goedkope oplossing die we nu gebruikt hebben na de inenting en dat werkt ook goed bij onze mini-Houdini Inbakeren bij warm weer of na inentingen.. | Baby-wens Columns