hoi ik heb een vraag weet alleen niet of ik hem hier voor kan leggen. Ik heb altijd een cyclus van ongeveer 25dagen en dan op dag 9of 10 mijn eisprong nu heb ik 19-11-2007 een curettage gehad en daarna duurde het 90dagen en een kijkoperatie of ik verklevingen had dit was minimaal dus konden ze me gelijk in het ziekenhuis helpen. Nu wordt ik weer wel vanzelf ongesteld maar dat is al na een dag of 19 mijn hormoonwaardes waren allemaal goed heb deze cyclus een echo gehad en op dag drie was mijn eiblaasje al 18mm. Mijn vraag is dus is hier iets aan te doen heb de gyn niet meer gesproken en moet 6mei mijn bloed laten prikken op progesteron ik wil graag zwanger worden maar kan dit wel als je nog ongesteld ben en eigenlijk liever niet vrij in die tijd maar ja als het moet om zwanger te worden zal ik me daar overheen moeten zetten groetjes minimuis
HOi minimuis, Het kan zijn dat je cycles nog aan het herstellen is en dat de regelmatigheid weer terug zal komen. Wacht ook even af wat de uitslag van het bloed is en wat de gynaecoloog er van zegt. Maar inderdaad als je al zo vroeg je eisprong hebt en je wilt graag zwanger worden moet het toch ookal menstrueer je nog een beetje... Imke
Immie bedankt voor je antwoord. Alleen nog een vraag als ik tijdens mijn menstruatie vrij kan ik dan toch zwanger worden omdat dan net de baarmoeder schoongemaakt is dan is het baarmoederslijm toch ook weg ben wat dat betreft echt een leek en weet niet wanneer ik nu naar de gyn moet morgen wel bloedlaten prikken op progesteron. En dan nog een vraagje want ik ben normaal al heel erg nat dat ik me meerder keren af moet drogen anders voelt mijn vriend me niet meer en van klaar komen komt er dan niet meer van omdat het allemaal gevoelig wordt bij hem als ik dan tijdens mijn menstruatie zou vrijen betekend dit dat ik nog natter ben en het helemaal niet meer gaat lukken kan ik hier iets aan doen of heb je tips zodat ik iets minder nat wordt