pffft sprongetje....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MaryWoods, Jul 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    even mn ei kwijt hoor....
    Thomas zit momenteel midden in een sprongetje (23 weken; gecorrigeerde leeftijd is nu ongeveer 26 weken), begon 2,5 week geleden.

Nu is hij veel sneller moe dan normaal en wil dus niks, niet liggen op zn rug, buik, met hulp zitten, bij mamma, echt helemaal niks.... Maar als ik dan denk: hij is moe, ik leg hem dan maar een keer extra op bed, dan gaat hij moeilijk doen: jengelen/jammeren en huilen.... en dus niet slapen... Aaaarrrghhh!

Hoe lang duurde dit sprongetje bij jullie kids?

2. Sopje

Sopje Lid

Jul 31, 2008
    58
    0
    0
    Volgens mij zit ik in het zelfde schuitje als jij. Lana doet op dit moment ook niets dan janken gieren en brullen wil niets. En dat terwijl ze heel moe is. Ik had eigenlijk het idee dat het aan het weer ligt.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    tsja dat kan ook nog.... misschien een combi.. zucht
    Buiten zitten is er niet bij, want moet steeds naar hem toe...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    hier duurde het ruim 14 dagen
    dus ik wens je sterkte!

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    De 6 maanden sprong duurde hiet 7 weken! Ik was helemaal kapot :D .

6. AdL15Start

AdL15Start Niet meer actief

Optimistischer nieuws: bij ons duurde het sprongetje een week of 3, met zware en minder zware dagen...
    Sterkte!

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:confused: sow! heb meelij met je. Dat is idd wel heeeeel erg lang! Hier duren ze hooguit twee weken.

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hier duurde die sprong ook een week of 7. Was echt heel erg vermoeiend. Niets was goed voor hem....

Veel succes

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hmmm, meestal duren de sprongetjes hier een week of twee met een piek waarop het het ergst is van een dag of vijf.. Allen ik dacht dus dat ik die al gehad had, maar dat is dus niet zo.... :( Vanmorgen ook weer: had nergens zin in toen ik hem uit bed haalde en wilde vooral niet neergelegd worden! En ging echt hard huilen (doet hij eigenlijk nooit; alleen bij pijn). Heb hem dus maar in de wipper in de keuken bij me gezet want ik moest toch ff zn fruithap maken! Ik kon hem echt geen seconde alleen laten... en hij was overal binnen een halve minuut op uit gekeken...
    Nu is het gelukkig iets beter. Hij heeft van 11u00 tot 12u30 geslapen, flesje, even buiten bij de buurkinderen gekeken, binnen even gespeeld en al weer moe.... :confused: Dus maar weer op bed gelegd om 14u00! het is nu nog stil, dus ben benieuwd....

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    @ merel en saartje: pffft, ik hoop dat het hier wat vlotter voorbij gaat, want dit is echt dodelijk vermoeiend! Gelukkig blijft hij tijdens sprongetjes de nachten redelijk doorslapen (afgezien van per ongeluk op zn buikje draaien en af en toe of een klein huiltje)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Hier hetzelfde beeld, alleen is Annika 15 maanden, dus het zal toch wel het weer zijn.

12. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Godzijdank was dit de enige die zo lang duurde! Nu is het telkens met 2 weken bekeken ongeveer.

Share This Page