Charmian Carr, Liesl in 'The Sound of Music,' dies - CNN.com Nog iemand die altijd graag keek naar de film "The sound of music?" Ik heb hem grijs gedraaid, ik heb hem ontelbaar keren gezien, maar de laatste jaren niet meer eigenlijk. Eén van mijn leukste films allertijden. RIP 'Liesl'
toch nog 73 geworden. Dacht dat ze jonger was. Maar wel jammer natuurlijk. Is een leuke film inderdaad
Mijn moeder heeft die film destijds nog in de bioscoop gezien en het was één van de eerste films die er destijds op videoband stond bij ons thuis. Echt jeugdsentiment dus.
Ik keek het ook al toen ik heel jong was. En toen ze dat liedje zongen van: "I am sixteen going on seventeen" toen keek ik altijd tegen haar en die jongen op, en toen ik zelf die leeftijd bereikte, dacht ik: zoveel stelt 16 en 17 jaar zijn nu ook weer niet voor. Ik vond haar ook altijd een mooi meisje. 1 van de mooisten in dat hele gezin. 73, had ook wel verwacht dat ze wat jonger zou zijn. Zo oud is die film dus al.
😢Ahh nee! Ik heb van de zomer nog met het 'I am 16, going on 17'-prieeltje geknuffeld 😊 (Mijn dochter een beetje cultuur bijgebracht in Salzburg)