Hoi meiden, Ik heb op liespijn even gezocht op het forum en vind uitleg van indalen en eventueel een verwaarloosde blaasontsteking. maar ik heb wel lichtelijke liespijn gehad, alleen nu is het niet normaal meer. sinds gisteren kan ik tegen het einde van de dag niet meer lopen. doet zo verschrikkelijk veel pijn. warm bad, kruiken en voedingskussen tijdesn het slapen hebben geen baat gehad. Ik heb toch maar even de dokter gebeld, want ik geloof niet dat ik dit 8,5 week ga volhouden.... het voelt alsof ik de split heb gedaan terwijl ik dat niet kan en toch doorgedrukt ben. snappie? zijn er meiden die ook zoveel last ervan hadden.?
Hoi! Liespijn kan ook door BI komen. Heb het zelf ook het schiet er dan echt in als ik teveel heb gedaan.
dat zou indd een verklaring kunnen zijn.... ik heb al vanaf week 16 pijn in mijn bekken, dat is juist minder nu. heb er elke week mensendieck therapie voor gehad. en ik heb 6 weken plat moeten liggen ben dus heel blij dat ik eindelijk wat kan doen. de kans dat ik teveel doe is aanwezig. ik ben benieuwd wat de dokter zegt.
Ik kan je de hand schudden. God, wat wordt ik daar gek van. Ik heb het ook steeds als ik ga slapen, en ik trek mijn been op, dat ik het dan echt "verrek". Ik wordt dan ook wakker, niet zozeer door de pijn zelf, maar omdat ik wakker wordt van mijn eigen "AUW!" geroep. Heel vreemd en heel irritant. Ik heb het ook als ik een stuk heb gelopen, dan doet het alleenmaar pijn en kan ik mn been even niet meer bewegen, alsof het vastgevroren is.
Dat gevoel heb ik ook zo van uit de lies naar mijn heup heb je zo,n bevroren of dus echt krampachtig gevoel. En dat heb ik ook juist als ik veel heb gelopen. En als ik dan ga zitten dan schiet het er echt zo in mijn lies, echt een rotgevoel is het met het gevolg dat ik regelmatig au zit te roepen.
Ik ken het gevoel Angel Eyes, hier dus al sinds week 19 onstoken pezen, tijdje minder geweest, maar nu het einde naderd weer aan de paracetamol om maar te kunnnen slapen en lopen. Bij mij is de pijn liggend zo mogelijk nog erger dan als ik sta of zit.
Ja hier nog eentje... Ben wel benieuwd wat je huisarts zegt. Ik heb het idd twee weken lang gehad dat ik echt amper kon lopen. Geen kracht kon zetten op mijn rechter been. Bij mij zit het rechts. Nu gaat het al een stuk beter. Ik probeer zitten en lopen wat vaker af te wisselen. Als ik te lang zit, krijg ik er weer last van. Als ik last heb dan doe ik wat oefeningen van de zwgym. Gewoon rustig bekken kantelen en rondjes draaien of rustig een stukje lopen. Soms helpt het en trekt de pijn weg. Sterkte en hoop dat het bij julllie ook weer afneemt de pijn. Britt
Oh ja en hoorde ook dat je met je knieën niet hoger moet zitten dat je bekken. Vaak zak je weg in de bank. Je kunt bijv een tuinstoel in de woonkamer zetten. Britt
nou ben bij de huisarts geweest, die wilde even urine checken op blaasontsteking, want dit kan inderdaad duidden op een verwaarloosde blaasontsteking. hij heeft even gevoeld, en gedrukt op mijn schaambeen, en dat gaf een lichte steek. maar het is niet mijn schaambeen die zeer doet maar de pezen ernaast. hij vertelde dat dit ook kan komen omdat de boel nu wijder wordt voor de bevalling, en dat dat erg veel pijn kan doen. sommige vrouwen voelen er niks van en sommigen kunnen niet meer lopen. britt die tip met je knieen niet hoger heb ik gisteren ondervonden, ik heb vrij lang op de bank gezeten. ik kon niet meer opstaan.. terwijl als ik op mijn bureau stoel zit het iets minder pijnlijk is. dus ga maar proberen om niet te diep weg te zakken... om 14uur kan ik bellen voor de uitslag.
Hier nog 1! Gister overdag..niks aan de hand en sinds gister avond..Oeii AUW AUW! Bij mij zit de pijn echt in mijn lies, linker lies. Maar dan wel helemaal beneden, naast mijn bekkenbot zeg maar, die botten die zo een zeer doen als je zadelpijn heb! Is dit ook indalingspijn? Heb wel al een tijd last van mijn bekken bij mijn rug, dus hoop niet dat het nu naar voren gaat! Vorige week heb iknog mijn urine laten testen en had geenblaasontsteking, dus dat kan het niet zijn. Vorige week zei de VK wel dat uk al aan het indalen was, dus ik hoop op indalingspijn...Hoe lang duurt die pijn? Heb overigens geen wee achtig gevoel ofzo, tis echt pijn op 1 plek en die blijft ook de hele tijd! Suc6 meiden..we moeten nog even volhouden! kus miek
Ik heb dit al een paar jaar, is een chronische peesontsteking in mijn geval. Ik heb het aan de linkerkant. En heel prettig, tijdens de zwangerschap deed het bij mij toch wel iets minder pijn (maar het is nu weer in alle heftigheid terug). Ik heb hier ook al paar keer fysiotherapie voor gehad, dan gaat het even goed.
Daphne, heb je er al eens acupunctuur voor geprobeert? Ik ben daar echt enorm mee geholpen. Peesontsteking is nog niet weg, dat kan pas na de bevalling, maar ik heb echt veel minder pijn in mijn pezen en buikspieren.