Vorige week een positiebroek gekocht omdat mijn buik ineens heel groot werd en nu is ie weer veel kleiner en maak ik me toch wel een beetje zorgen . Is dit normaal ?
Je buik lijkt nu vaak al groot omdat je organen allemaal een ander plekje krijgen. Vaak zetten je darmen even flink op en dan krijg je even een grote buik. Ik heb dt twee weekenden geleden ook gehad nu kan ik weer mijn eigen broeken aan. Raar maar waar.
Beste Daantje, Vooral in het begin van de zwangerschap kan de grootte van je buik erg verschillen. Vaak is ie 's ochtends een stuk minder groot als 's avonds. En ook als je een moeilijk stoelgang hebt kan je buik behoorlijk opzwellen. Wanneer je dan weer eens "goed" naar de wc bent geweest is je buik ook weer een stuk "leger". Volgens mij niks om je druk over te maken meis! Succes!
Pfieuw ik maakte me al verschrikkelijk ongerust en was zo trots op mijn buikje Heb ook heel weinig kwaaltjes dus dan maak je je al sneller ongerust denk ik .
Wees blij met je weinige kwaaltjes! Maar ja, de zwangerschap duurt nog eventjes, en wat niet is kan nog komen! En dat buikje komt heus wel hoor, geloof mij maar! Haha!
Gelukkig lees ik hier dat het heel normaal is, ik had het namelijk ook. Ik had eerst een hele flinke buik maar nu lijkt het wel minder en ook even niet te groeien. Maar ws. niets om me zorgen over te maken.
Aan het begin zwellen je darmen op door de hormonen, rond week 11 neemt de baby een gedeelte van deze hormonen over en zullen je darmen dus weer wat tot rust komen. Heel normaal dus dat je buik nu wat minder dik is!