Liespijn "vraagje"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    Hallo, ik weet niet of het goed is of het mag,
    maar ik vroeg mij iets af,
    ik heb sinds paar dagen last van mijn rechterlies/schaambeen richting heup, als ik er op druk doet het zeer, iets erger dan spierpijn, meer blauwe beurse plek gevoel en die zere spier loopt door in mn bovenbeen, heb ook spierpijn ver in mijn bovenbeen ( tegen schaambeen/lies ) en ook wel af en toe een lichte steken aan de binnekant van mijn been
    Ook als ik zit dan voel ik een soort ongi/ei achtig gevoel onderin met lichte steken.

    mijn laatste menstruatie was 3 december 4 a 5 dagen. ( zie banner , staat op 32 dagen ivm mijn vorige syclus )
    dus dan heb ik volgens de calculator de 21/12/07 Mijn Eisprong.
    en zou ik 18/19/20 december Vruchtbaar zijn.
    nu heb ik op de 9dec.15dec.16dec.19dec.20dec geklust zou ik dan iets al kunnen voelen?? of is dit nog wat te vroeg?
    als ik 28 dagen heb deze maand zou ik ook goed geklust hebben want dan zou mijn ei op de 17e zijn
    en bij 35 dagen zou ik nu erg vruchtbaar moeten zijn. en moet ik nog beginnen.

    geen idee waneer mijn nod is want dit verschilt wel is. ik hou het op 4 januari
    maar als ik het op 32 dagen hou moet die dus al geweest zijn en heb dan ook zeker op en voor de juiste dagen geklust.

    zou er al iets kennen gebeuren "mocht" het raak zijn, en kan ik dan al iets verwachten/voelen ?

    alvast bedankt ladies
    liefs nikita
     
  2. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik ben graag benieuwd of dit normaal is tijdens een syclus, of dat dit normaal is tijdens eisprong, want heb het nog nooit gehad.ik ben wat ongeduldig maar heb best last en wou het graag weten
     
  3. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Een beetje stekerig gevoel richting je lies kan volgens mij een teken zijn van een naderende eisprong. Ik heb dat zelf ook al de hele dag en ben nu ook aan het zoeken of het idd klopt.
    Pas na een eventuele innesteling (5-10 dagen na eisprong) zou je pas iets kunnen merken in de vorm van stekende borsten, rare smaak in je mond etc. Van de innesteling zelf voel je niets, hooguit krijg je een beetje roze bloedverlies maar ook dat is geen standaardregel.
     
  4. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    stekerig richting lies is het dus niet echt, ik heb al pijn in mijn lies wat beurs voelt en bonkt en is er gewoon contenu ,die steken heb ik meer in mijn bovenbeen/binnen kant van mijn bovenbeen. en heb vette spierpijn in mijn bovenbenen.
    en die steken heb ik gewoon alleen wat af en toe in mijn buik, maar is heel lichtjes, zoals je eisprong/ongi idd
    nja borstpijn heb ik niet, wel dat af en toe jeuk heb in mijn zij..meer ook niet. ik onderzoek me helelichaam wel, of ik ergens pijn heb of niet. zoals mn oksels zijkant van mn borsten.
    over vieze smaak gesproken,van de week had ik wel 1 dag bloedsmaak in mijn mond. ging niet weg met eten of drinken bleef terug komen, nu heb ik dat niet meer gelukkig, wat is dat vies zeg :) . kwam niet door wondjes ofzo, kan ook door eisprong komen?
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is vrij vlot ;)

    Die stekende pijn in de lies had ik ook dagen na de eisprong altijd.
     
  6. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Pijn in mijn lies had ik ook. Rond de 10 december was dat geloof ik. Hopelijk was dat ook echt een eisprong want ik zit al 46 dagen te wachten...
     
  7. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik kreeg ook pijn in mijn lies (linker) 2 dagen voor mijn eisprong. Nu 3 dagen na mijn eisprong nog steeds last van mijn lies. Als ik gezeten heb en wil gaan lopen doet het pijn, als ik een tijdje loop of sta en wil weer gaan zitten doet dat ook weer pijn.
     
  8. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey, dus ben nie de enige, nouja ik heb nog steeds last, ook nog spierpijn in mn bovenbeen...ook nu wat last van mijn linkerlies. en wat meer steekjes her en der in mn buik blijft. maar ik denk dat dat gewoon mijn darmen zijn want die doen net als vorige maand soms wat raar.

    @ natasja hoebedoel je dat is vlot? zou het dan zo vlug al kennen dan?
     

Deel Deze Pagina