Bekende tijdens intake

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meisje86, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje86

Meisje86 Lid

2 nov 2007
    28
    0
    0
    Hallo,

Ik heb volgende week een afspraak met de kraamzorg voor een intake gesprek. Nou blijkt dat er een oud klasgenootje van mij langs komt voor dit gesprek. Nou vind ik dat minder omdat ik het lieftst niet al mijn prive dingen aan haar wil vertellen...Hoe denken jullie hierover...zijn jullie het eens of vinden jullie dat ik me nu aanstel.....?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Als het niet goed voelt, gewoon om iemand anders vragen. Zou ik geen probleem vinden hoor.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik zou inderdaad ook even bellen en het uitleggen. dan zou er gewoon iemand anders moeten komen. Ik zou dat ook liever niet willen hoor!

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Nee, ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou het ook niet willen. Gewoon bellen en vragen om een ander

Elle

5. Hoi, nou ik zou het ook niet fijn vinden hoor. Volgens mij kunnen ze dat wel begrijpen. Ik zou het gewoon vragen en even uitleggen. Succes!

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik zou ook gewoon bellen, zeker omdat jij je er niet prettig bij voelt.
    is niks raars aan hoor.

7. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Nee, niet raar inderdaad. En ik denk dat die oud-klasgenoot het ook zal begrijpen hoor!

Tijdens zo'n gesprek wordt er trouwens weinig ingegaan op persoonlijke dingen hoor.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou ook bellen en de situatie uitleggen.
    Als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen

Zo ben ik dus bang dat ik een bekende kraamverzorgster komt,maar ja kan moeilijk zeggen wie ik niet wil hebben,dus wacht het maar af.

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou ook even bellen en vragen of er iemand anders langs kan komen. Succes ermee.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou ook even bellen en vragen of een ander het zou willen doen. Ik geloof dat ze dat echt wel begrijpen.

11. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Yup mee eens, gewoon dan naar iemand anders vragen. Als het niet goed aanvoelt..zeker NIET DOEN!

Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hihi, volgens mij zijn de dames eenduidig en heb je een goed beeld van 'wat te doen'.

Gaan bellen dus!

13. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Gewoon bellen! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niets zei toen er plotseling een bekende vk voor mn deur stond die me inwendig moest onderzoeken.....Had het gevoel dat ik er niets over kon/mocht zeggen omdat het om de gezondheid van mn kindje gaat.....

14. Meisje86

Meisje86 Lid

2 nov 2007
    28
    0
    0
    bedankt voor de reacties....ik dus maar gewoon even bellen en vragen of er iemand anders lans zou kunnen komen. Mijn moeder vind het namelijk nogal raar als ik hiervoor zou gaan bellen.. maar ga het toch maar doen. Heb ik zelf ook een veel beter gevoel bij

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wat voor dingen denk je dan dat ze gaan vragen voor intieme dingen?

Hier in elk geval bleef het beperkt tot 'ga je bv of fv geven', 'heb je een commode' en een hele uitleg over hun werkwijze. Echt geen dingen die prive zijn, of gevoelig liggen hoor!

16. Meisje86

Meisje86 Lid

2 nov 2007
    28
    0
    0
    Nee oke dat misschien wel zo, maar vind het gewoon een beetje vreemd om het er over te hebben met een oude bekende...:D

Zit misschien ook wel tussen mijn oren hoor ....maar vind het gewoon een raar idee om het ineens over zulke dingen te hebben.

Deel Deze Pagina