Hallo, Ik heb volgende week een afspraak met de kraamzorg voor een intake gesprek. Nou blijkt dat er een oud klasgenootje van mij langs komt voor dit gesprek. Nou vind ik dat minder omdat ik het lieftst niet al mijn prive dingen aan haar wil vertellen...Hoe denken jullie hierover...zijn jullie het eens of vinden jullie dat ik me nu aanstel.....?
Ik zou inderdaad ook even bellen en het uitleggen. dan zou er gewoon iemand anders moeten komen. Ik zou dat ook liever niet willen hoor!
Nee, ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou het ook niet willen. Gewoon bellen en vragen om een ander Elle
Hoi, nou ik zou het ook niet fijn vinden hoor. Volgens mij kunnen ze dat wel begrijpen. Ik zou het gewoon vragen en even uitleggen. Succes!
Nee, niet raar inderdaad. En ik denk dat die oud-klasgenoot het ook zal begrijpen hoor! Tijdens zo'n gesprek wordt er trouwens weinig ingegaan op persoonlijke dingen hoor.
Ik zou ook bellen en de situatie uitleggen. Als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen Zo ben ik dus bang dat ik een bekende kraamverzorgster komt,maar ja kan moeilijk zeggen wie ik niet wil hebben,dus wacht het maar af.
Ik zou ook even bellen en vragen of een ander het zou willen doen. Ik geloof dat ze dat echt wel begrijpen.
Yup mee eens, gewoon dan naar iemand anders vragen. Als het niet goed aanvoelt..zeker NIET DOEN! Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben.
hihi, volgens mij zijn de dames eenduidig en heb je een goed beeld van 'wat te doen'. Gaan bellen dus!
Gewoon bellen! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niets zei toen er plotseling een bekende vk voor mn deur stond die me inwendig moest onderzoeken.....Had het gevoel dat ik er niets over kon/mocht zeggen omdat het om de gezondheid van mn kindje gaat.....
bedankt voor de reacties....ik dus maar gewoon even bellen en vragen of er iemand anders lans zou kunnen komen. Mijn moeder vind het namelijk nogal raar als ik hiervoor zou gaan bellen.. maar ga het toch maar doen. Heb ik zelf ook een veel beter gevoel bij
Wat voor dingen denk je dan dat ze gaan vragen voor intieme dingen? Hier in elk geval bleef het beperkt tot 'ga je bv of fv geven', 'heb je een commode' en een hele uitleg over hun werkwijze. Echt geen dingen die prive zijn, of gevoelig liggen hoor!
Nee oke dat misschien wel zo, maar vind het gewoon een beetje vreemd om het er over te hebben met een oude bekende... Zit misschien ook wel tussen mijn oren hoor ....maar vind het gewoon een raar idee om het ineens over zulke dingen te hebben.