Even een update van het volgende topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Roy, de buurman en buurvrouw zitten vast! Gisteren even voor 8 uur is de bom gebarsten tussen ons en de buren. Hoe het kwam.... Eergisteren gaf de buurman op onze huisvriend commentaar dat wij hem wakker gemaakt hadden donderdag met darten. Hij zei hierop dat als hij ons elke dag om 7 uur deed wakker timmeren dat hij het niet raar moest vinden dat wij hem ook een keer wakker zouden maken. Aangezien onze huisvriend 1.95m en 120kg is heeft hij verder maar wijselijk z'n mond gehouden. Gisteren is m'n schoonma terug gekomen van haar werk, met een tray voeding voor Jelina. Daar hoorde zij dat hij hierover commentaar gaf maar negeerde hem en kwam na binnen. Daarna ging Roy met de honden wandelen en daar kwam hij hem tegen. Hij zei daar heb je dat achterlijke misbaksel weer. Dat was voor Roy te veel. Zulke dingen heeft hij al vaker moeten slikken, maar op een gegeven moment lukt dat niet meer. Roy heeft de honden na binnen gebracht en heeft geroepen dat hij wilde dat we politie belde. Vanaf dat moment ging het heel snel. Hij stond Roy op te wachten en Roy vloog op hem af. De buurman sloeg eerst. M'n schoonma was de politie aan't bellen en werdt ondertussen aangevlogen geschopt en geslagen door de buurvrouw en haar jongste dochter. Haar bril was kapot en vond ze 3m verderop. Ikzelf heb niet veel van de knokparty meegekregen omdat ik met Jelina binnen was gebleven. Maar het schijnt dat de buurvrouw een ijzeren zaklamp binnen was gaan halen en het buurmeisje met een hamer na buiten was gevlogen. Toen ze daarmee wilde slaan heeft onze huisvriend ze kunnen afnemen. Op een gegeven moment kwam de politie. Zo snel zijn ze nog nooit geweest. Roy werd meteen in de boeien geslagen, en de buren met de kinderen rende snel na binnen. Op dat moment kwam zijn andere buurvrouw wat hij ook al jaren bedreigd en treitert na buiten gevlogen en begon te schelden tegen de politie dat ze nu weer de verkeerde te pakken hadden en hij er weer met een sisser vanaf kwam. Hierop vroeg de politie of de vrouw een getuigenverklaring wilde afleggen en zei en haar man hebben dat gedaan. Tegelijkertijd kwam er een pol agent na mij toe en ik heb ook nog even m'n verhaal gedaan. Hierop leek te politie wat te kalmeren en hij ging na buiten om te overleggen. Er bleek ondertussen nog een verklaring van een derde te zijn geweest die vertelde wat de buurman allemaal in de straat flikt, en hierop hebben ze hem en z'n vrouw ook gearesteerd. Op een gegeven moment kwam m'n schoonma binnen en vertelde dat Roy alleen maar aangifte hoefde te doen en nog na huis mocht. Maar op het bureau is door hogere hand besloten dat hij toch een nachtje moest blijven, idemdito als de buren. M'n schooma heeft aangifte gedaan van mishandeling en vernieling. Onze huisvriend heeft een verklaring afgelegd waarin hij ook verteld heeft dat zij met een hamer en een zaklamp wilde slaan. Dat was zo'n beetje. Roy is nu nog daar en ik hoop dat ik hem snel mag halen. Ik ga zometeen de woningbouwverening bellen en dreigen als ze er binnen hele korte tijd niks aan gaan doen, ik de publiciteit ga opzoeken omdat ze weigeren mee te werken aan huisuitzetting van een terroriserende huurder van hun. Ik hou jullie op de hoogte Vera
Jeetje mina meid, wat een nachtmerrie. Verschrikkelijk. Ik zou meteen verhuizen en die woningbouw medewerkers daar zelf gaan laten wonen als ze jullie niet snel iets aanbieden. Wat een idioten zeg, met hamers
Het was te verwachten dat het een keer zo zou escaleren. Gelukkig dat er geen echte ongelukken zijn gebeurt! Kijk maar eens op www.ad.nl .wat helemaal plat ligt door een filmpje wat te zien zou zijn waarop te zien is dat een jongeman in Scheveningen maandag neergestoken is door z'n buren en daarna is overleden liggend in z'n eigen tuin. Vreselijk toch... Veiligheid voor alles en dat is voor mij het belangrijkste. Ik hoop dat de rust snel bij jullie terug zal keren. Liefs Mirre
Arme meid... Wat n ellende... Ik vraag me af bij welke vereniging hun huren? W....? Ik woon ook in Heerlen vandaar...
Hoi Vera, Zo uit de verhalen is het niet zo raar dat een keer is geescaleerd. Gaat het verder goed met jou, hubben en schoonmoeder? Ondanks alles zijn jullie vast geschrokken! Ik hoop dat je Roy snel mag halen en wens jullie veel succes. Je hebt groot gelijk hoor, dat die woningstichting er iets aan moet doen, zo kan het ook niet langer. Liefs, Elvira
Wow...das wel heftig ge escaleert jah! Succes en hoop dat NU eindelijk eens het balleke gaat rollen en jullie in rust kunnen wonen!
@Elvira: Met ons gaat alles goed. M'n schoonmoeder's bril is kapot en heeft hoofdpijn van het haren trekken. Roy zou een beetje een blauw oog hebben (heb ik horen zeggen) Hij zat wel helemaal onder het bloed, maar dat was van de buurman zei m'n schoomoeder. Ik ben wel geschrokken, maar ik moet me rustig houden voor m'n meisje.
jeetje meid, soms wordt de put gedempd als het kalf verdronken is.. niet fijn maar goed dat het nu eens is geescaleerd.. dat de politie er maar flink notitie van mag nemen.. en dat de buurt als een man achter elkaar staat. die buren moeten gewoon oprotten... naar een eiland waar haaien omheen zwemmen.. heel veel succes... aoife
Was te verwachten dat de bom een keer zou barsten he. Hopelijk is Roy snel thuis en gaat de woningbouw nu wel actie ondernemen
pff wat een schrik zeg gelukkig reageerde de politie wel snel en na enige uitleg ook op de juiste manier! wat een drama zeg.. damned is roy alweer thuis inmiddels? (zoja.. dan zit je ongetwijfeld natuurlijk niet hier.. maar toch)
oi oi wij hebben ook van die vreselijke buren alleen is het ergste nog dat de buurvrouw mij sloeg waar de kleine man bij was, had hem vast en nog sloeg ze mij, aangifyte gedaan maar ze doen er niks aan, heel veel mesen hebben last van hun maar niemand doet aangifte omdat ze te bang zijn, ze drinken gebruiken drugd, zelfs hun dochter van 12 drinkt en blowt.... de woningbouw doet er niet snel iets aan hoor, dan moet het echt heel erg zijn en heel veel anklachten zijn, zelf na 10 keer bellen iedere dag vanwege overlast of geweld, doen ze er niks aan
halllllooooo... jezus mina zeg..... ik heb er even geen woorden voor. wat een ^%&#)$# buren zeg. ik hoop dat roy gauw naar huis mag. ik ben blij dat een hoop mensen uit de buurt nu ook hun verhaal hebben gedaan bij de politie. misschien dat er eindelijk actie ondernomen wordt. en de woningbouw ook. heel veel succes.
Jeetje mina wat een vreselijk gedoe zeg! Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het nu dan maar eens afgelopen mag zijn en dat de woningbouw er nu iets aan gaat doen want dit kan toch niet? liefs Jet
Ik heb net 10 minuten aan de telefoon gehangen met de woningbouwvereniging en er werd mij het volgende verteld. Ze hadden al vaker procedures mbt huisuitzetting gehad en daar werd meestal degene niet uit huis gezet (ivm te weinig bewijs of getuigen die op het laatste moment afhaakte). Hij wilde daarom ook geen procedure bij ons starten. Toen ben ik flink uitgeflipt tegen hem en heb hem gezegd dat ik anders de krant zou bellen en daar een flink stuk over hem in zou laten plaatsen. Daarop zei hij dat ik dat maar moest doen. Toen vroeg ik hem wat er moest gebeuren voordat hij actie ondernam, maar dat was nu een zaak van de politie zei hij. Maar als we echt persee wilde zou hij een rechtzaak gaan beginnen, maar dan moest hij er wel zeker van zijn dat er meerdere mensen zouden getuigen. Nou die zijn er. Hij gaat dus nu een procedure opstarten en ik moet de aangiftes opsturen, en gegevens verzamelen van mensen die bereid zijn te getuigen. ik heb net de politie nog gebeld of er al wat bekend was, en ze hebben hun alle 3 in verzekering gesteld en kunnen ze 3x24 uur vasthouden. Roy was nog niet verhoord geworden. ik moest om 3 uur vanmiddag even bellen als ik nog niks van hun gehoord had. Ik hou jullie op de hoogte
veel sterkte zo ziet je even opgeschept met zulke buren ik hoop dat hij snel weer thuis is en dat is de woningbouw doet er niks aan ik neem aan dat er genoeg getuigen zullen zijn stom dat ze je man nog vasthouden terwijl buurman als eerste sloeg
Jeetje meid, wat zijn er toch vreselijke mensen op de wereld! Ik hoop dat je man snel thuis komt en dat je snel van je buren verlost zult zijn. Heel knap trouwens dat jij niet zelf gaat verhuizen! Want dan geef je je buren alleen maar meer macht. Sterkte!
Ik heb net de andere buurvrouw van hem aan de tel gehad, en ze ging ook meteen de woningbouwver. bellen. En ook nog iemand anders in de straat. Deze vrouw heeft tot voor kort nog contact met hem gehad, is een vrouwtje van in de 80. Heeft veel geld en hij wilde haar geld gaan beheren. Toen ze dit weigerde is hij ook ruzie met haar gaan zoeken. Als de politie straks een verklaring komt afnemen moeten we ze ook na haar doorsturen, want hij heeft een hele hoop dingen tegen haar gezegd wat ze iedereen in de straat geflikt hebben en dat wil ze ook tegen de politie zeggen. Nu hebben we eindelijk een getuige die kan verklaren wat hij allemaal geflikt heeft. Want eerst hadden we geen bewijzen, en nu we haar hebben wel. Want dat zijn bekentenissen. Ik hou jullie op de hoogte