Ik liep bij mijn tweede bevalling constant kleine beetjes van me af te zeiken. Door de weeën en door de druk op mijn blaas kon ik het echt niet ophouden Tussendoor snel een keer naar de wc geweest om een mega grote plas te doen, en toen was het klaar! Hahahaha
Hier gelukkig geen ontlasting tijdens het persen. Maar tijdens de weeen thuis had ik diarree gehad. Mijn darmen zijn als een gek gaan werken door alle drukte in mijn buik en er was waarschijnlijk niets meer om uit te persen Mijn dochter plaste en poepte me wel gelijk helemaal onder toen ze eruit kwam overigens...
Een verpleegster bracht een goedje in waardoor je 'leeg loopt'. Dus hoefde me tijdens de bevalling geen zorgen meer te maken over ontlasting of urineverlies.
dat zogenaamde goedje waar je het over had, is een klysma. ik dacht dat je die altijd kreeg voor een bevalling? Maar is dus niet zo wat ik uit jullie reacties begrijp? dan poep ik me gewoon leeg voor dat ik ga bevallen haha!
Ik heb naar mijn weten niets verloren maar urine zal heus wel eruit gekomen zijn zonder dat ik het zelf weet.
Hihi, ik heb heel de vk eronder gepiest! Ik heb het overgens zelf niet eens gemerkt. Mijn man zei dat ze meteen een nieuw schort aan moest . En ik heb ook gepoept, wat in de weg zit, moet eruit denk ik dan maar...
bij de eerste niets bij de tweede gepoept. en dat was drama want ik wilde dus niet persen omdat ik moest poepen. maar omdat ons meisje heel snel geboren werd heeft ze mamageholpen hihi door dat haar hoofdje de darm leeg drukte. ik schaamde me echt dood niet normaal
Urine niet, ik moest zelfs een katheter tijdens de weeen omdat mn blaas vol zat maar ik niet kon plassen. Ontlasting weet ik niet, ik denk het wel, 85% schijnt te poepen tijdens de bevalling Maar ik heb er niks van gemerkt dus ik denk dat de vk dat heel snel opgeruimd heeft
voordat ik mocht persen (had al wel persweeen) liet ik urine lopen en tijdens de bevalling heb ik schijnbaar gepoept. ik voelde niks! alleen wel dat ze steeds met een doekje langs mn billen gingen. later snapte ik wel waarom
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. ben wel vaker naar de wc geweest om te plassen en vlak voordat ik mocht persen hebben ze het laatste restje weg gehaald met een katheter maar of ik gepoept heb weet ik echt niet.
Ik kreeg ook een klysma net voordat de persweeen begonnen. Nou, hoe fijn het ook is om leeg te zijn tijdens de bevalling, het is afschuwelijk om op de plee te moeten zitten om alles uit te ****** als je heftige weeen hebt! Het was ooooooooh, blub blub prrrffftttttt onee een wee, pfffrrrrttt plons blub blub. Ik kon me geen houding meer nemen hahahaha.
Ja ontlasting. Misschien wel twee keer, ik weet in ieder geval dat de vk in het ziekenhuis twee keer heeft gezegd 'zooo nu ben je weer schoon' of iets in die geest. Maar ik had mn ogen dicht tijdens het persen dus ik heb niks gezien en ik weet nog dat ik dacht: dat wil ik niet weten, haal het gewoon weg! Manlief heeft het wel gezien maar mag er van mij niet over praten What happened in the verloskamer, stays in the verloskamer hebben we afgesproken
Ik had een katheter ivm ruggenprik, dus ja, dat ging vanzelf. Met persen kwam er wel wat mee... Maar op dat moment intereseerde me dacht echt totaal niet. Je doet er namelijk niks aan. En ik merkte het zelf ook niet hoor, t is dat de vk het weghaalde. Als ik er nu aan denk schaam ik me wel dood! haha
Bij de derde en de vierde gepoept. Bij de derde had ik het niet in de gaten maar bij de vierde wel.En ik maar OOOOO SORRY HOOR! roepen.Vond het echt vreselijk genant maar ja. Bij alle vier,bij de laatste ontsluitingsweeen,heb ik wel moeten overgeven.Vanuit het niks! Terwijl ik normaal gesproken echt nooooit hoef over te geven als ik ziek ben of zo. Durfde na de eerste bevalling ook niks meer te eten als de bevalling begon(bij de 2de,3de en 4de).
Mijn verloskundigen zeiden beide.. ik heb liever poep dan kots! hahahahaha... Ik heb maar naar ze geluisterd hihi
Ik moest ook poepen ja. Ik schaamde me vooral voor de geur, haha. Riep gelijk dat ze het weg moest halen!