Hoi hoi, Ik ben Christa en ben 24 jaar oud. Ik ben nu momenteel zwanger van ons derde kindje het is nog wel wat pril volgens mijn berekening ben ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger maar dan heb ik tot 40 weken geteld. De vermoedelijke bevallings datum is 19 maart 2011. Maar ja 28 Juli krijg ik een termijn echo en dan weten we het precies. Ik heb nu samen met mijn man Aad (eigenlijk vriend we zijn niet getrouwd maar gaan al 9 jaar met elkaar dus voelt wel als getrouwd hahaha) 2 kinderen een jongen Andy van 6 jaar en een meisje Joëlla van 4 jaar. Ik ben naast het moeder zijn ook nog eens een peuterleidster en werk 4 halve dagen in de week (13 uur) heb nu nlekker nog 5 weken zomervakantie 8) Dus ja heb het altijd druk druk druk maar wel leuk druk. Je zal me komkende tijd vast wel vaker op dit forum zien doei allemaal groetjes van mij
Welkom Wat leuk dat je zwanger bent van jullie derde kindje! Van harte gefeliciteerd nog. Veel leesplezier hier!
Proficiat met jullie derde zwangerschap!!! Doe zo voort zouk zeggen Kleintjes genoeg in je leven, zo als peuterleidster! Veel liefs xxx