Mijn zoontje reageert bij iedereen die binnenkomt met Ha papaaaaa! als ik of papa binnen komen rent hij met gestrekte armen op ons af. Als hij iets grappigs zie bij bijv. Bumba dan lacht hij zo half hardop half in zichzelf. Hij vindt onze poes erg lief, noemt haar Tetteh omdat hijhaar naam niet kan zeggen. Bij het aaien zegt hij Aaaaaiii. Hij wil al zijn eten met haar delen en geeft haar kusjes. Ook zegt hij Hey als hij iemand Hoi hoort zeggen en hij zegt altijd netjes Dag en zwaait daarbij. Sinds kort geeft hij mij en papa kusjes.
Wat een leuk topic zeg en las alle reacties met een big smile. Ik krijg altijd een hapje van haar snack (soepstengel of cracotte) en na 3 slokken uit dr tuitbeker stopt ze, houdt ze beter omhoog en gaat niet verder drinken tot ik met mijn glas/beker even proost. En soms kijkt ze me aan en dan zeg ik wat tegen haar en BAM... zo lekkere kwijlkus vol op mijn mond!
Hier kan hij sinds kort (eindelijk) kusjes geven. Dus ik kreeg vanmiddag zo'n heerlijke natte kus (inclusief snottebellen).
Mijn zoontje trekt steeds mn shirt omhoog om een kusje op mn buik te geven. En hij doet alles na wat zijn papa doet, de hele dag door... dat vind ik zo ontzettend schattig.
Onze dreumes van bijna 2 zegt altijd als iets valt "Oh neeee!" of "Oh ohhhh" Als papa binnen komt zegt hij "Ooohhh papaaaaa" En hij is helemaal gek van motoren. Zodra hij zijn eigen speelgoedmotortje ziet (elke dag) is het elke keer weer speciaal en zegt hij "Ooowww motoooorrr!" Ook heeft hij een knuffeltje mee naar bed en zodra hij wakker wordt zoekt hij die gelijk, pakt hem op en zegt hij "Babyyyyy" (hij noemt zijn knuffel zo hahaha)
Ahhh ik.krijg hier een big smile van!! Ik vind zelf het kroelen van mn zoontje zo cute. Hij kijkt je dan eerst aan met een big smile en komt dan met open mond naar je toe en hapt dan naar je wangen/neus/mond en kruipt helemaal in je♡ Ik zit dan helemaal onder de kwijl haha
Uk mocht een handjr pepernoten van piet (19 maa den) en hij kijkt en pakt er netjes 1. Wij zijn gaan kijken bij de peuterspeelgroep en gaf hij meteen een handje aan de leidster zo schattig. Komt ook naar je toe geeft handje en zegt hi.