Lieve meiden, Graag wil ik jullie advies vragen, want ben zelf totally confused at the moment. Op 1 april heb ik een TP gekregen van een prachtig cryo. Op 12 april testte ik positief en op 13 april begon ik heel heftig te bloeden. Ik had onwijs veel krampen die doorstraalden naar mijn onderrug en het bloedverlies was onwijs veel. Die 13 april had ik ook een echo bij de arts en die zei dat mijn BMS al was afgestoten. Zo ver zo goed! Op maandag 18 april was ik de gehele dag bloed vrij, na de helse bloeding en ik mocht eigenlijk direct door van de IVF arts. Totdat............. Ik op dinsdag 19 april veel zwangerschapssymptomen kreeg en hoe goed ik mijn lichaam kende, ik wist zeker dat er nog HCG aanwezig was. En ja hoor, ik testte echt knal positief! De arts gebeld en moest ala minute komen, omdat ze bang waren voor een BBZ (aangezien ik al zo heftig had gebloed). Direct bloed geprikt en mijn HCG was nog maar 22 MLU, maar de KV testte echt knal positief en test immers vanaf 25 MLU (groot vraagteken dus hoe hij zo positief kon uitslaan, want die week ervoor was het streepje amper zichtbaar, maar wel te zien hoe was het HCG toen dan, dat moest aanzienlijk minder zijn en waarom stijgt het HCG nog tijdens een bloeding, zeker als de test zo licht was). Afijn, ik kreeg te horen dat er waarschijnlijk nog een gedeelte aan cellen was overgebleven in mijn lichaam, die zorg droegen voor de aanmaak van HCG. Mijn HCG zou binnen no time gaan afnemen en dan kon ik verder. Zo gezegd zo gedaan, mijn HCG is inmiddels helemaal weg, maar ik ben op dinsdag 19 april nog wat gaan bloeden. Eerst was het rood, toen bruin en dat is sinds gisteren eigenlijk weg, heel fijn dus! Ik weet nu dus niet meer wat CD1 was, was dit woensdag 13 april, de dag dat ik zo hels bloedde of was dit dinsdag 19 april, de dag nadat ik ongi vrij was en wederom bruin/rood verlies had? Ik hoop dat er hier mensen zijn die me wat advies kunnen geven. Sowieso heb ik dinsdag as een telefonisch gesprek met de arts, maar ben wel benieuwd. Weet nu dus ook totaal niet hoe mijn cyclus is . Waarschijnlijk (naar mijn eigen berekening) zal ik het weekend van 13 op 16 mei ongesteld worden, jammer want ik ben dan net een weekend weg met manlief . Het zit allemaal niet mee . Maar ben benieuwd naar jullie mening en ook voor de meiden die dit hebben meegemaakt, hoe was je cyclus na de MK?
Hoi Babii Als eerste veel sterkte en hoop dat het de volgende keer goed gaat. Na mijn bbz die heel raar verlopen is mijn cyclus de maand erna weer normaal op gang gekomen. Bij mijn tweede miskraam zat er ongeveer drie weken tussen het bloedverlies van de miskraam en het weer op gang komen van mijn cyclus. Het enige dat anders is dat het de ene keer 28 dagen is en de andere keer 29. Voorheen had ik altijd onregelmatige cyclussen. Geef je lichaam even de tijd om te herstellen. Het is niet niks. Liefs Inge
Bedankt voor je antwoord! Ik zal het helaas de tijd moeten geven, meer kan ik ook niet doen. De artsen hebben ervoor geleerd en geef me gewoon aan hun over, al baal ik enorm dat ik niet direct door mag . Maar als de artsen zeggen, dat dit een cyclus is, die niet goed genoeg is om in terug te plaatsen, dan zal dat wel zo zijn. Waar ik wel heel erg bang voor ben, is dat mijn baarmoederslijmvlies niet meer dik genoeg wordt, maar dunner als normaal. Ik mag al blij zijn als ik de 5 tot 6 mm haal (mijn probleem is ook mijn BMS). En ben bang dat door die MK nu mijn BMS ook geheel is aangetast en het nog slechter wordt als voorheen . Liefs
Kan me zo voorstellen dat je er van baal dat je niet meteen door mag. Ik ga duimen voor je dat de bms dik genoeg wordt. Het is soms zo frustrerend dat je de dingen niet zelf in de hand heb. Liefs