Nou, ik denk dat meer mensen kunnen zeggen dat ze wél een leuke schoonfamilie hebben . Alleen lees je hier nou eenmaal sneller de negatieve verhalen. Maar aan (bijna) elk verhaal zitten ook twee kanten. Om niemand aan te vallen hoor, ik lees hier ook vaak zat écht trieste verhalen. En het is internet . In mijn omgeving hoor ik toch eigenlijk alleen maar positieve verhalen over schoonouders. Ts, fijn dat ze zo meeleven!! Hopelijk kun je het verlies snel een plekje geven en heb je over een aantal maanden een gezond kindje in je handen!
Denk dat je helemaal gelijk hebt hoor! Ik hoor wisselende verhalen in mijn omgeving, maar lees hier ook veel verdrietige dingen inderdaad. En dank je wel, ik hoop het ook!
Bijna iedereen weet dat mijn familie mij heeft laten vallen als een baksteen afgelopen Moederdag MAAR mijn schoonfamilie is geweldig! Komend zaterdag (22ste) gaan we verhuizen en mijn schoonbroer, schoonzus, schoonmoeder en schoonvader komen allemaal helpen. Als er iets is kan ik ook altijd bij ze terecht en andersom natuurlijk ook.
Ik heb ook een lieve schoonfamilie. Alleen jammer dat ze zo ver weg wonen en ik ze maar een paar weken per jaar zie.
Super dat ze jou zo steunen in deze moeilijke tijd! Sterkte en hopelijk heb je inderdaad over een paar maanden toch een wolk van een beeb in je armen.
Ik heb ook geweldige schoonouders.. Als er wat is kunnen we altijd op ze rekenen. Wij wonen ruim 2 uur rijden bij elkaar vandaan, maar ze komen regelmatig! En mijn moeder is ook lief dus mijn man heeft ook een leuke schoonouder
Wij mogen in onze handen knijpenmet mijn ouders... SUper gewoon.. Zij passen gratis en voor niets op als ik moet slapen uit mijn nachtdienst. Mijn pa schuift met zijn werktijden (journalist AD) als mijn moeder werkt (taxibusje) en ik omhoog zit met mijn kids.. Mijn paardjes staan er, en toen ik zwanger was en ernstige BI had verzorgden mijn ouders de paarden perfect, en daar gaat veel werk en tijd in zitten! Als we op vakantie gaan mogen onze honden bij hen logeren, zitten we krap staan ze altijd klaar voor ons... Tegenovergestelde van mijn schoonfam, waar het contact op dit moment nihil is, omdat ze verschil maken in mijn 2 zoontjes (onderschrift)........
Wat jammer dat je schoonfamilie onderscheid maakt, voor jullie zijn het beide hele speciale kindjes lijkt me!