Hallo, Vroeger kreeg ik een roos van de buren toen ik geslaagd was voor de Havo. Is dat tegenwoordig nog zo, dat je een roos geeft aan iemand die geslaagd is voor z'n school? De buurjongen doet nu examen, dus wat ga ik straks geven als hij geslaagd is? Groetjes, Hanna
Vorig jaar is mijn buurtmeisje ook geslaagd, heb toen een kaartje met geld gegeven... De jeugd van tegenwoordig heeft liever "geld"... (In mijn omgeving dan)
Veel kinderen hier op school krijgen spek. Een roos krijgen ze op school vaak wel. Loop maar eens een primera oid binnen daar zijn bijna alle geslaagdcadeautjes met spek
Hier alle neefjes etc die de laatste jaren geslaagd waren kregen allemaal kaarten met geld erin. Roos nog nooit van gehoord.
Hm... dan was een roos misschien idd. streekgebonden... Maar een doos Celebrations lijkt me idd. ook wel wat! Dat gaan we dus doen!
iig geen roos, wie weet wat de buurjongen gaat denken hahaha nee, ik zou bijv een doos chocola geven, of als je heel goed bevriend bent een cadeaubon van bijv de mediamarkt ofzo
Ik zou ook iets lekkers doen (geen spek ) Gewoon bij de Jamin naar binnenlopen, daar hebben ze vast leuke dingen voor geslaagden.
Echt niet? Bij ons stonden vroeger allemaal losse rozen voor de verkoop bij de bloemenzaken en dan kaartje er aan vast 'GESLAAGD!!' Nou ja, ik ben inmiddels toch al niet meer van plan om een roos te gaan geven. Het wordt idd. iets van chocola!
Hier ook nog 1 uit het tijdperk van de rozen. Ik zou ook een biosbon doen, lekker ontspannen na al het harde leerwerk.
Ik kreeg ook een krat bier alleen had ik al zo'n kater dat ik pas 2 weken later een flesje genomen heb