Lieve dames, Ik zit enorm te hopen dat ik zwanger ben... Ik plaats mijn vraag hier, omdat ik denk dat de zwangeren onder ons hier het meeste komen en mij natuurlijk ook als enige het antwoord op mijn vraag kunnen geven. Ik zit nu op 7 DPO. Mijn vraag is vanaf hoeveel DPO jullie de echte klassieke klachten hadden: - zere, gezwollen borsten - misselijk Ik voel van alles, maar dat zou ook kunnen duiden op aankomende ongesteldheid of gewoon normale dingen die me niet opvielen toen ik nog niet zwanger wilde worden. Ben benieuwd of ik nu ook nergens meer op hoef te hopen als ik op 7 DPO nog geen zere borsten heb of misselijk ben... Liefs, Aily
@aily dat heb ik beide niet gehad,ik had ontzettende pijn in mijn rug,buikpijn en moeheid en emotioneel heel snel... trouwens ook warrig en vergeetachtg vanaf 5dpo
@ Danielle, thank voor je reactie!!! Goed om te weten dat ik dus hoop mag hebben!! Gefeliciteerd met jouw zwangerschap, super leuk voor je!!!
ik voelde pas wat bij 5,5 week zwangerschap, dus weet niet precies hoeveel dat dpo is, maar tussen de 19 en 26 dagen dpo, en dan was het enige nog dat in minder trek had in eten haha.