Geen woorden voor.... vreselijk dat zo'n mooi mannetje mede door het toedoen van anderen overleden is... Veel sterkte!
Vreselijk dat je dit hebt moeten mee maken, ik las het met tranen in mijn ogen. Zo erg dat je alles machteloos moest meemaken... Heel veel sterkte, wat een lief kindje...
veel sterkte meid , ik had toen je topic gelezen idd digi knuf Jullie zouden het ziekenhuis aanklagen ( had ik gelezen) hoe is dat verder gegaan?
Het doet me goed om jullie steun te lezen. Ik denk nog elke dag aan Lanotje. En elke dag maar weer die vragen waarom, wat als, hoe zou hij er nu uitzien etc. Soms heb ik ook nog hele erge huilbuien dat zal nooit meer overgaan denk ik. @Sila24 we hadden een klacht ingediend bij de klachtencommissie van het ziekenhuis daar hebben we ons gelijk gekregen. Alleen het bestuur doet verder niks want ze vinden dat genoeg hebben gedaan(foldertje aangepast) We gaan waarschijnlijk geen tuchtcollege beginnen, want dat is een heel lang proces waar je elke keer geconfronteerd wordt met de fouten die ze gemaakt hebben.
Verschrikkelijk!!! "hoort erbij'en dan nog lachend! vind het hartverscheurend!..wat een mooie boeboe IS hij!! hij is in jullie harten en daar zal hij voorgoed blijven! heeel veel sterkte met dit enorme verlies..
Lieve denice, ik kwam je verhaal tegen en heb het echt met tranen in mijn ogen gelezen. ik wil je heel veel sterkte wensen en wat is het een prachtig mannetje om te zien!
Ik zit hier ook met tranen achter de laptop.. Jeetje, wat ontzettend erg.. Het ergste wat je kan overkomen.. Heel veel sterkte meid..
pfff ik ziet hier met tranen in me ogen! wat vershrikkelijk meid, geen woorden voor..heel veel sterkte.
Wat een verschrikkelijk verhaal, ook die onmacht die je gevoeld moet hebben. Het was een mooi mannetje!
Jeetje zeg..tranen rollen over mijn gezicht!! Wat heb ik toch een hekel aan die hiërarchie tussen arts en patiënt -in dit geval ouders-. Als ze zich eens wat meer inleefde zouden er heel wat minder dingen fout gaan. Een moedergevoel is zoveel sterker dan een arts die zich maar baseert op wat uitslagen. Ik wens je heel veel sterkte. Wat een prachtig mannetje <3
pfff sterkte! en ik wil niet weten hoe jij je voelde tegenover die artsen! ik word al agressief als ik dit lees! zo makkelijk!!
Wat een ontzettend mooi kereltje. Heel veel sterkte met het gemis, pff.. ik kan er zo niet tegen als mensen niet serieus genomen worden (1e kind? .. ach hoort erbij meid. Wie zegt nu zoiets :S)
pfff de tranen rollen zo over mijn wangen.. wat erg...... ik hoop dat het op den duur een plekje bij je krijgt.... maar vergeten zal je het nooit.. xxx