Vandaag lieve kanjer zou je alweer 3 jaar zijn geworden ! vandaag kregen wij van jou mama het blijde nieuws dat je eindelijk geboren was! o lief mannetje we denken nog iedere dag aan jou ! het worden weer 3 hele zware dagen *vandaag is jou verjaardag* *morgen is de dag dat ik jou 3 jaar geleden in mijn armen hield onze eerste ontmoeting!* en overmorgen jou sterfdag je mocht slechts 58 uur oud worden terwijl iedereen dacht dat jij hardstikke gezond was helaas bleek dit niet zo te zijn lief knulletje ik wil je toch van harte feliciteren en hopelijk heb je het leuk daarboven !! dikke kus !! 04-09-2009--------04-09-2012
iedereen bedankt het is dan wel niet mijn eigen kindje maar wel het kindje van me beste vriendin maar we missen hem nog iedere dag hij is een half jaar ouder dan mijn zoontje en o wat ben je dan dankbaar dat mijn knulletje nog wel hier rondloopt maar besef ook des te meer het verdriet van me vriendin
Jeetje..de rillingen lopen over mijn hele lijf als ik dit lees! Het gemis moet onbeschrijflijk zijn! Heel veel sterkte voor jou en je vriendin..X