Elif; succes vandaag, ik zal voor je duimen Elisabeth; jammer dat je donor plots toch niet kon. En: vervelend voor haar, dit moet toch ook een klap voor haar zijn geweest. Ik hoop dat je ons snel leuk nieuws kan vertellen over een eventuele donor . Dit topic gaat gewoon een rage worden , ik voel het gewoon. Binnenkort is iedereen, die een ECD zoekt, gewoon voorzien van een... Okee, dit is wel weer heel positief gedacht.... Maar toch, we kunnen hiernaar streven. We zijn in ieder geval goed bezig dit topic bovenin de lijst te houden . Kus, M
@Elif: En ...... hoe is het gegaan vandaag? Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal! @Ikdus We hebben inderdaad een hele heftige tijd achter de rug. Ik ben eigenlijk ook wel heel dankbaar dat er m.b.v. eiceldonatie nog een kans is dat wij een kindje zouden kunnen krijgen. Ik hoop ook heel erg dat Geertgen ons kan helpen. Ik laat het 2 december weten. Misschien voor andere meiden hier ook heel interessant te horen wat er mogelijk is (en wat niet) bij Geertgen. @Marjah Onze vriendin/donor was natuurlijk ook heel erg geschrokken dat zij zelf verminderd vruchtbaar bleek te zijn. Je denkt toch dat alles in je lichaam goed werkt en het is angstig als dat niet zo blijkt te zijn. Zij heeft geen kinderwens dus ze is er verder wel nuchter over. Ze vertelde dat ze het eigenlijk nog het moeilijkste vond om ons te moeten teleurstellen nadat we met z`n allen juist zo hoopvol waren. Wat een schat Inmiddels hebben we er goed met elkaar over kunnen praten en langzaam maar zeker de draad weer opgepakt. Dus een afspraak gemaakt bij Geertgen en ik heb via via dit forum ontdekt! Ik wil er in ieder geval ook mijn steentje aan bijdragen dat dit forum volop blijft draaien. Ik vind het namelijk echt een heel bijzonder clubje meiden dat hier met elkaar kletst. En wie weet kan ik je over een tijd een derde succesverhaal met iedereen delen. Ik blijf in ieder geval vol hoop !!!! Liefs
Wat lief elisabeth ( is mijn 2e naam wat toevallig) Het gesprek was goed en heb vanalles kunnen vragen, ik kreeg ook uitleg van zijn tese en daaruit blijkt dat ze net een halte te vroeg stoppen met groeien om ze te kunnen gebruiken moet eerlijk zijn dat me dat wel pijn deed. Het goede nieuws is dat ik in december 2 top cryo's teruggeplaatst krijg, mocht kiezen 1 of 2. Toch maar 2 gekozen hihi. Hij verzekerde me ook dat ze heel goed naar het type van mijn man hadden gekeken omdat ze van te voren genoeg tijd hadden gehad. Dat is ook wel een opluchting. Hopelijk hier snel zwangere met ecd xxx
Hoi Elif Wow dat is spannend ! En ook al heel snel december. Fijn ook dat je nu een keuze hebt gemaakt tussen 1 of 2 cryo`s terugplaatsen. Dat is altijd een lastige keuze volgens mij. En top cryo`s (!) dat klinkt goed zeg. Het zou natuurlijk geweldig zijn als we hier snel een 1e ecd zwangerschap kunnen vieren!!!
Hihih nou ik vond het een makkelijke keuze, in mijn familie komen zowiezo veel 2lingen voor, dus mijn man droomde er al van hihi. Maar ik dacht het niet mocht , want mijn man vroeg er nog naar. Kunnen ze geen 2 terugplaatsen. Het is al zo snel omdat ik geen tp heb gehad legden ze me uit anders duurde het langer ik hoop idd snel een ecd zwangerschap hier te zien!
ja dat zal pas leuk zijn dat dadelijk toch iemand nog zwanger word na zolang wachten! Ik vind het zelf allemaal heel langzaam gaan...Ik denk dat we pas helemaal klaar zijn in mei ofzo..
@Elif Wowww...dat is spannend in december zeg, ik blijf je volgen en hard hopen op een kleintje voor jullie, of kleintjes @Mamabeer Doe het rustig aan met het mailtje dat je mij gaat sturen, komt wel hoor...voorbereiding voor verjaardagen van jullie mannetjes eerst zou ik zeggen! Vind het ook allemaal veel te lang duren...zou het gisteren al gedaan willen hebben ...laten we hopen dat het misschien iets sneller kan gaan, hoop het...en anders redden we dat samen ook wel, dat wachten heb wel het idee dat als we eenmaal een eerste gesprek hebben gehad en het traject bekend is, het dan echt is gestart en het dan minder lang gaat voelen...of zo ...wij zijn sowieso al zoooveel wachten gewend. @Elisabeth Ik hoop zoooo dat jullie ook een lieve donor vinden...kan zomaar ineens heeeeel snel gaan, zoals je hier ziet....waar is die derde donor?! Liefs, Koosje
ja ik heb het op het moment erg druk vandaar dat ik niet veel online ben gekomen..Quinn is ziek en heeft koorts mss morgen of overmorgen als ik er weer tijd voor heb
Beterschap voor je zoontje mamabeer.... Ik ben momenteel even weinig online omdat ik druk was op de zaak en met informatie vergaren over ECD (via Freya).... Hoe is het hier verder? Wat heb ik gemist?
Elif, spannende tijd voor jou dus !! Is er nu weer een kans op overstimulatie dat er weer geen TP kan plaats vinden ?? Duim duim duim op een prachtige kerst zonder wijntje en een nieuw jaar 100 % zeker zonder Champagne ! Elisabeth, ben heel benieuwd meid. Ik hoop echt van harte dat Geertgen je kan helpen en anders MOET er een lieve ecd zich hier melden !! Ik vind de mogelijkheid ECD ook een mooi iets. Dat je maar even met eitjes gewoon een andere vrouw kan helpen is toch iets prachtigs !!! Mamabeer, beterschap met Quinn.. Koosje, ik denk dat het uiteindelijk ook heel snel gaat voor jullie !! Kijk maar naar Dees en dr oude donor, februari beginnen en in mei/juni zwanger Hey ingemoppie, ik weet niet wat je als laatste gelezen hebt haha.. Is het gelukt met informatie verzamelen op freya? Heb jij eigenlijk een ECD?
haha dank je wel ikdus, nou er hoeft niet meer gestimuleerd worden dus er is geen kans op overstimulatie meer. De tp zal ongeveer rond kerst zijn of iets ervoor. Ben erg benieuwd Elisabeth erg spannend hoor hoop idd dat ze bij geertgen al een ecd voor je zullen hebben. Ik duim voor jullie dames!
@mamabeer Aaah Quinn....veel lieve beterschapszoentjes! @Ingemoppie Wat een gezoek op freya en wat een mailtjes elke dag he? Maar wel veel info ook. Weten jullie al wat, waar en hoe jullie ECD willen gaan doen? @Ikdus Ja, zo gaat het ja...november zei mamabeer 'ja' en dus (ff rekenen) maart zwanger! Afgesproken! Heb jij eigenlijk zelf al kindjes? (ben t even kwijt ) Koosje
Ikdus: haha, ik heb een hele tijd (zeg maar zo'n week of 4) even niet meegelezen, (schaam schaam) dus ik denk dat ik vanaf nu weer vaker om de hoek kom kijken. Mis wel een hoop anders. Ja 't is goed gelukt met alle informatie verzamelen. we hebben op 3 december een informatiegesprek bij Geertgen. Nee, wij hebben geen donor. Doordat wij constant alleen maar tegenwerking hebben ervaren met ziekenhuizen in NL (behalve die in Roosendaal dan) tenderen wij naar Spanje. Maar omdat de kosten nogal hoog liggen, willen we eerst even bij Geertgen informeren wat ze daar voor ons kunnen betekenen. (In NL vertelde men mij constant dat ik voor IVF te zwaar weeg, mijn BMI ligt bij 40). Koosje: ja, het is wel heavy met alle mails, maar ik ben heel brutaal geweest en heb ook elk instituut in Spanje aangeschreven met het verzoek om een kostenofferte. Eugin is degene die bij ons nu het best aangeschreven staat. Ten eerste vanwege de kosten (tja, wij moeten alle spaarcenten bij elkaar schrapen) en ten tweede hebben zij het meest uitgebreide informatiepakket per email toegestuurd. En dat wel binnen 24 uur. Bovendien krijg je een inlogcode en kan je alles via internet (hun website) vervolgen, een intake gesprek maken, je verdere stappen vervolgen en noem maar op. Lijkt me ook wel makkelijk. Maar eerst even kijken wat Geertgen in petto heeft alle anderen: ik lees weer mee hoor,dus ik blijf op de hoogte... Succes!!!
Wat een supertopic is dit Ben blij voor jullie dat er hier van die lieve meiden zijn die jullie willen helpen.. zoiets simpels, eicellen die je zelf niet gebruikt, maar toch een heel groot gebaar! Ik hoop zo dat alles goed verloopt meiden! Ik blijf hier stiekem wel meelezen hoor ik vind het wel handig om een beetje te lezen hoe dat gaat, weet ik dat alvast voor de toekomst Veel succes allemaal
Schaam schaam Ingiemoppie Nou je weet dus dat Koosje, mamabeer heeft als ECD En ik word zelf ook een ECD, van Dees68, ik ga haar en dr mannetje helpen met een derde wondertje. (tenminste als alles goed mag gaan natuurlijk) Ik hoop ook dat Geertgen jullie kan helpen, vind het zo jammer dat je een speciaal bmi moet hebben voor ifv/icsi etc. Ze krijgen het wel druk zo met al de zp-forum wijfies in dec
@Ingiemoppie Wij hebben op 2 december een orienterend gesprek bij Geertgen. Dus ze krijgen het inderdaad heel druk in december met ons allemaal! Ik ben heel benieuwd of ze ons kunnen helpen met het vinden van een donor. Ik hoop het heeeeeeeeeeel erg. We gaan het allemaal horen en dan kunnen we hier lekker doorkletsen
vandaag ben ik weer eens niet up to date...Nu heb ik koorts en ben misselijk pfff...hopenlijk geen mex-griep op komst ofzo. Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen toen Roy thuis kwam. Gelukkig vond ie het niet zo erg. Maar in maart zwanger Koosje? dan ga je mij achterna met de december kindjes haha
Hey mamabeer, doe maar lekker rustig aan, wat vervelend dat je je niet goed voelt....beterschap!! Enne...ik teken voor de decemberkindjes!! Elisabeth, ik hoop zo dat jullie ook snel een donor vinden, door zo'n rottige ziekte ook nog het geluk van een zelf gedragen kindje kwijtraken, dat zou toch al te erg zijn!! Ik duim hoor! Liefs, Koosje