Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Koosje, Oct 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Maar dat klopt dan toch ook helemaal ;)
    Het kán ook niet anders. Koosje, bereidt je maar vast voor. Maart is de maand!

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Yep, maart is de maand :D

@Sikki
    Jij begint weer morgen, spannend!!!

Nu werken, sinds het aftellen naar 2-12 is begonnen ben ik zo inproductief als het maar zijn kan 8)

Liefs,
    Koosje

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh ja, Sikkiiihhhh... SUCCES :)

Op naar weer een paar mooie toppertjes. Ik ga goed bij je afkijken ;), dan weet ik ook hoe het moet!

Duim duim duim

Kus, M

4. Elisabeth K

Nov 15, 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koosje
    Dat inproductief zijn herken ik helemaal. Ik zit met mijn hoofd steeds bij allerlei gedachten die verband houden met onze zoektocht naar een donor en de afspraak van Geertgen.
    Ondertussen zijn twee van mijn naaste collega`s zwanger en zit ik dus iedere luchpauze te luisteren naar verhalen over zwanger zijn. Ik probeer dan dapper mee te lachen, maar dat lukt helaas niet altijd:(

Gelukkig kunnen we hier onze dromen en soms ook frustaties delen.

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Lieve Elisabeth,

:x:x die stomme zwangere collegae ook :x:x...om met onze frustraties om te gaan zeggen mijn vriend en ik altijd tegen elkaar de rottigste scheldwoorden over de zwangere, wie het vervelendste woord kan bedenken...tot we moeten lachen en dan is de spanning ook weg.
    Blijft gewoon zo rottig om anderen, vooral diegenen die je niet zo mag zwanger te zien of te horen vertellen...bij vriendinnen vind ik het wel meevallen, ik gun hen het allerliefste en dus ook een prachtig kindje, maar onszelf nu eindelijk ook wel eens!
    Jou gun ik een heel lieve donor die met jullie een klein Elisabethje kan maken :) ...is er niet nog een lieve donor???????

Lieve groet,
    Koosje

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha dat herken ik helemaal alleen met een ietsje ander verhaal. Ik wilde heel graag een meisje en andere om me heen kregen allemaal een meisje en dan waren wij ook allemaal namen aan het verzinnen. Vaak ook als ik bij een vriendin thuis zat die ook graag een dochter wilde en alleen zoontjes had...dan was het weer zo van: weet je wie zwanger is? ja die? laat me raden? een meisje! hahahaha nu vind ik het niet meer erg de meisjes komen straks vanzelf wel..Toch vind ik het soms wel jammer vooral als ik aan dingen denk die ik met me moeder nu doe en deed..ik niet met een van de jongens kan doen. Zoals b.v dat mijn moeder mee ging naar echo's en er helemaal bij werd betrokken, dat ze bij de bevalling was en de navelstreng doorknipte, Winkelen, "Geheimpjes" delen, Dat ze me vroeger staartje in me haren maakte en ik helemaal trots was dat mijn mama dat kon. De vragen over jongens die je krijgt...het leek me zo leuk...ook de haartjes maken enzo. Ik heb al tegen me broer gezegd dat als ie kinderen krijgt hij een meisje moet krijgen haha dan kan ik eens op dr passen en haartjes maken :D

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even tussendoor maar in Belgie kan je gebruik maken van een anonieme donor toch? En ik dacht dat er iets van een soort 'ruilhandel' was. Klinkt rot dat woord maar ik bedoel dat jij eitjes mag gebruiken als je man zaad geeft. Maar nou ben ik meer thuis in het Nederlandse gebeuren hoor, ben ook Nederlandse en werk in Nederland.

Ik kan niet wachten om met alles aan de gang te gaan maar nog even geduld. Ik wil eerst mijn lijf fitter hebben....

Meiden, hou mij maar als voorbeeld: zwanger worden met ecd kan!

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ff nog berichtje van mij..

ik heb hier een tijdje geleden gezegd.. dat ik graag (als onze kinderwens klaar is..of misschien wel tussendoor) ook wel eiceldonor wou zijn.. maar dat k t er nog met mijn vriend over moest hebben.. en dan heb ik dus gedaan en hij vind het ook goed :):D dus tegen die tijd kom ik me hier nog wel melden... :D

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat goed van je!

10. 40plusmama

Het gaat echt goed hier!

Kom meiden die zoeken en meiden die donor willen worden. Er zijn al 2 hele mooie koppels ontstaan hier!

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom je alleen even heel erg veel succes wensen!

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    koppels hihi aklinkt alsof ik een serieuze relatie heb:D
    Volgens mij al we dit topic steeds omhoog houden hebben we dadelijk wel 30 donors en kunnen de meiden die dromen om mama te worden eindelijk geholpen worden zonder eerst 10 jaar te moeten wachten op een geschikte donor!

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    :):)...dan heb ik nu dus een serieuze relatie met jou mamabeer! :D

Wat fantastisch dat Gaby nu ook zegt dat ze wel zou willen doneren...super!! Zou Elisabeth en Gaby een setje kunnen worden dan?? wil me verder nergens mee bemoeien hoor... ;);)

Meiden, fijne zondag, t is lekker weeeeeeer!!!!

Koosje

14. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat super zeg! Nu al twee koppels!!
    Nu nog een donor voor Elisabeth!!
    Wie o Wie bied zich aan??? Ik ben zelf heel hard bezig met behandelen, en hoop zelf heeeel hard ooit mama te mogen worden... maar als dat ooit allemaal gelukt is en dus achter de rug is... Ik ben nog jong zat zeg maar om te doneren... Wie weet... ;)

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee meiden (gaby, ik las van je over dit topic bij slechte kwaliteit sperma),

Hier even een hart onder de riem in vruchtbaarheidsproblematiekland van mij!
    Ik heb altijd al positief gedacht over eiceldonatie en zaaddonorschap.
    In die zin dat ik het me wel kon voorstellen dat ik een ander mijn eicellen zou kunnen geven om haar het allermooiste in het leven te kunnen geven.
    Nooit gedacht mogelijk zelf in deze verdrietige situatie terecht te komen dat we misschien zelf donorzaad nodig zullen hebben....
    Bij deze dus nog even geen eieren in de aanbieding (eerst mijn eigen kinderwens vervullen...), maar wel iemand die hoop geeft dat er wel degelijk vrouwen zijn die dit willen.
    Ik hoop heel erg over een jaar of 5 zelf 1 of twee wondertjes rond te hebben lopen en een andere vrouw ook dolgelukkig te hebben gemaakt! Misschien wel met een ei-zaadruil!

Liefs en veel succes meiden!

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis

wauw ik heb een affaire:D

Koosjes nog een week en 3 dagen de tijd vliegt ik ben zo benieuwd naar jullie gesprek

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

koosje: nu nog niet hoor.. we zitten zelf nog druk midden in de behandeingen.. eerst maar eens onze eigen kinderwens vervullen... (sorry voor de verwarring)
    tegen die tijd.... kom ik me gewoon weer melden hier....

18. 40plusmama

Hm, ik heb dus een buitenechtelijke euh, dinges met Ikdus.... Dus :D

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
  20. Elisabeth K

Nov 15, 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koosje
    Bedankt voor de tip voor het omgaan met al die dikke buiken om me heen. Ga ik zeker eens proberen samen met mijn vriend. Kunnen we in ieder geval lekker lachen...

@alle geweldige (!) dames die aangeven over eiceldonatie te willen denken (in de toekomst)
    Helemaal geweldig van jullie. Daarom vind ik dit topic ook zo mooi. Het inspireert zoveel vrouwen (en mannen) om hierover te denken.
    Als jullie graag (nu al) eens meer willen weten over wat er allemaal bij komt kijken stel dan in ieder geval al je vragen en dan kan ik of een van de anderen hier ze hopelijk beantwoorden.

@Dees
    Ik heb laatst ook gebeld met Belgie over ruildonatie. Bleek dat je daar voor zes kindjes sperma moet doneren en daarna zelf in aanmerking komt voor 1 x eiceldonatie. Wij vonden dit helaas teveel. Op zich zou mijn vriend best willen doneren in ruil voor eiceldonatie (dus als hier iemand voor openstaat komen we graag met je in contact). Maar deze verhouding vonden wij wat uit balans. Wat als het bij ons niet lukt met die ene eicel maar er wel zes kindjes met het DNA van mijn vriend rondlopen? Dat voelde voor ons niet goed zeker omdat onze eigen kinderwens zo groot is.
    Ik snap wel dat voor vrouwen de donatie veel "medischer" is dan voor mannen. Maar toch ....
    Wat denken jullie?

Share This Page