En niet alleen Mamabeer en Dees hebben een affaire, maar ik dus ook...laat m'n mannetje het maar niet lezen @Elisabeth Dat zou ik zeker ook teveel vinden...dat wij als eicelreceptoren er meer voor over moeten hebben dan wellicht een zaaddonor..ok...maar deze verhouding vind ik te ver gaan. Nee, ik heb meer vertrouwen in zelf een donor zoeken. Over iets meer dan een week gaan we de eerste stap zetten naar ons beebje!! Liefs, Koosje
@mamabeer Hoest met Quinn en is de rest vd familie ook in de lappenmand nu? Nog iets meer dan een week voor het gesprek en voordat we elkaar weer zien, leuk! @Elisabeth Word je al een beetje zenuwachtig voor over ongeveer een week? @Ingemoppie Waar staan jullie nu in het traject? Hadden jullie nu ook een afspraak bij Geertgen? wordt nog druk daar @Dees Lukt het met afvallen met zoiets moois in het vooruitzicht? @Ikdus Hoest met jou? heb je al even niet meer gelezen... Liefs, Koosje
@koosje met Quinn gaat het weer slecht eerst was het huilen voor een paar dagen gestopt maar nu huilt ie weer dagen lang achter mekaar...vandaar dat ik niet vaak erop zit hier. Gisteren heb ik de spuit gehad voor de mex-griep en ik wist niet dat je arm bond en blauw ervan word. Het voelt aan alsof ik een dode arm naast me heb hangen haha. vandaag moeten Roy en de kinderen voor de spuit en ik denk(ik weet wel zeker) dat ze keihard gaan huilen! Ik kreeg hem gezet en niet echt dat het pijn deed maar het spul zelf brande best. Hopelijk hoef ik niet te huilen als hun gaan huilen het zal niet de eerste keer zijn Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen....maar dat hoor ik 2 december wel. het zal wel even handig zijn als ik mijn adres even doorstuur.
Ach gos...die Quinn....hopelijk knapt hij snel op! En jullie straks ook met allemaal armen die als lam aanvoelen Sms je adres anders maar even door als je wilt, gaat sneller misschien. Sterkte meis, hopelijk valt met mee met de prikken!! Liefs, Koosje
Elisabeth, dat is inderdaad geen goede verhouding van het ruilen zeg, erg jammer !! Nou Geertgen here she comes Hihi joepie ik ben geen vrijgezel meer Dees, hoop niet dat je mannetje boos word hoor hahaha. Mamabeer, hè bah, dat is rot dat je zo een pijn hebt door die prik. En Quinn weer aan de huil Koosje, woehoee het word spannend he voor jullie nog 8 daagjes Ik ben ff niet geweest omdat ik een druk weekend had. En gister alleen maar geslapen, begin ziek te worden. De mensen waar ik zaterdag was die hebben de tacoziekte, dus er zit een kansie in dat ik het ook krijg/heb, maar we gaan dr niet van uit.
He bah, beterschap Ikdus en een knuffie Koosje en mamabeer whoeiiiiiiiiiii, spannendddddddddddddd. Gaat helemaal goed komen met jullie. Ik heb er alle vertrouwen in. Ooh ja naamgenootje, we moeten ook eens een keer daten misschien? Of zullen we nog even wachten gezien het feit dat het nog even gaat duren? Lijnen ga ik in januari mee beginnen en een maandje of 3 later hoop ik van start te kunnen gaan. Eventueel zouden we alvast het traject kunnen starten in januari door dan al op gesprek te gaan en de bloedonderzoeken enzo alvast te doen. Misschien kan dat wel. Ze (de arts, schatje is dat) zal blij zijn dat ik wat af wil vallen en dat alleen maar stimuleren. Zolang ik niet zwanger ben blijf ik dan ook gewoon doorgaan met het dieet.
Whaaaaah, even spijkers met koppen geslagen en meteen een afspraak gemaakt bij de dieetist. 3 december ga ik beginnen .....
Jeetje Dees, goed hoor die dietiste en echt serieus afvallen *Koosje buigt vol respect* ...succes...enne...die eerste week van december brengt geluk dus jouw dietiste afspraak komt helemaal goed @Ikdus ..tacoziekte..hahaha...had ik nog niet gehoord, beterschap! Koosje
Dees wat een lieve ondertekst Ja we moeten echt daten, dit jaar gaat niet meer lukken ( goh dit jaar duurt nog wel eventjes eigenlijk ) Maar 't moet in januari wel lukken denk ik. Tenzij jij errug druk bent met voorbereidingen van Luuk zijn verjaardag enzo. En ik dacht er inderdaad ook aan om misschien eerder met traject te starten. Dan zijn die gesprekken en bloedonderzoeken etc vast geweest. En jeej wat goed meid dat je 3 dec naar de dieetiste mag Wat zal dat fijn voelen, 't gaat gewoon echt beginnen, alles De eerste week van december moet gewoon een geluksweek worden voor iedereen hier. Wil straks alleen maar positief nieuws lezen anders ga ik stampvoetend boos doen !
Geergen: here I come !!! Dat klinkt inderdaad wel goed Ben niet nerveus ofzo voor de afspraak want omdat we geen donor hebben verwacht ik niet dat we heel snel kunnen starten. Ik ben alleen heel benieuwd wat zij voor ons zouden kunnen beteken. Dus ga maar een heel uitgebreid vragenlijstje maken @ Koosje Jouw afspraak is denk ik veel spannender. Ben jij nerveus???
Toch is het wel spannend hoor Elisabeth, want je krijgt te horen wat ze kunnen doen voor je, dat is toch super spannend !
@Elisabeth Ja, ik vind het spannend...wil gewoon te horen krijgen wat er wanneer gaat gebeuren!!! ben nog steeds zo zielsgelukkig dat mamabeer dit voor ons wil doen en wens dat het zo snel mogelijk van start gaat...maar da's geen nieuws denk ik Hoe staat het met jouw zoektocht naar een donor? Jij hebt toch oproepjes geplaatst?? @Dees en Ikdus...wat een goed idee het traject al eerder te starten, dan heb je de vooronderzoeken maar vast gehad! Gaan jullie elkaar binnenkort ontmoeten? ..psssst...heb jouw idee, Dees, overgenomen (nageaapt dus eigenlijk hihi) en de naam van mijn donor in mijn onderschrift gezet...vond ik zo prachtig staan namelijk! Liefs, Koosje
Ahhhhhhhhh Koosje, wat mooi! Ik weet trouwens niet of jullie in de lounge mijn topic over de Vriendin hebben gelezen maar ik sta er over 2 weken al in, nr.50 al
iedereen hier aan het pikken Wat lief Koosje! Vandaag niet zo'n goeie dag Lexje is ziek geworden van de griepspuit...hij ligt nu ook onder op de bank ik vertrouw het niet zo
Hey Dees wat fijn dat je weer verder kan. En Ikdus wat ontzettend lief van je. (Ken Dees een beetje van de feb.mama's).