koosje en mamabeer, wil jullie heel veel succes toewensen voor het gesprek van morgen marjah, ja dat lijkt mij ook heel moeilijk hoor om iemand op de persoon af te vragen of ze je wil helpen. gelukkig heeft mijn vriendin zich vannaf het begin af aan aangeboden om ons te helpen. sikki, wat lees ik nou in je onderschrift, wauw meid, wat goed 8 eitjes, nu duimen voor mooie bevruchtingen x lisa.
Lisa, ja onwaarschijnlijk he? Ik rolde ook zowat van m'n stoel toen de dokter het kwam vertellen. Snap er echt geen snars van. Bij de laatste FM zei hij, nou misschien 1 of 2 eitjes... Soms kunnen dingen raar lopen Ben nu wel heel benieuwd naar de kwaliteit. Ikdus, ik mag morgen bellen en als er bevruchtingen zijn dan is donderdag of vrijdag de tp.
Bedankt voor jullie lieve antwoorden!!! Koosje en mamabeer; HEEL veel succes morgen, dat het maar een mooi resultaat mag opleveren, ik hou jullie in de gaten en volg trouw!!!
goeiemorgen! vandaag is het dan eindelijk zo ver Koos je mag voor het eerst op gesprek!!! Spannend!...
hihihi, ik word a.s. zaterdag (jawel, op 5 december) 38 jaar... ga nu even de rest bijlezen, vind dit een heel interessant topic.
morgen is de dag voor koosje en mamabeer.... ik duim mee voor jullie! en voor alle andere potentiële acceptrices en donatrices. waarschijnlijk zit ik aan de verkeerde kant van de leeftijdsstreep. Nou ja, als ik straks weer klaar ben met BV geven, ga ik in elk geval terug naar bloed doneren. En ik sta geregistreerd als potentiële beenmergdonor. Wie weet kan het nog net met m'n eitjes... Mijn stelling: als ik iemand kan helpen met mijn 'natuurlijke producten' wil ik dat heel graag doen!
het is vandaag Ik sta met jullie te bibberen... zodra wij ons beebje hebben zijn mijn man en ik accoord dat ik ook als donnor ter beschikking zal staan Als je het van zo dichtbij bekijkt zoals hier, dan zie je hoe ECHT gelukkig je iemand daarmee kan maken!!! maar nu eerst zelf proberen
Bri, ik heb gelezen dat je juist tot 40 jaar eicellen mag doneren! Bij voorkeur hebben ze een donor van onder de 36, omdat boven de 36 de vruchtbaarheid snel afneemt en er vergroot risico op down syndroom is. Indien de donor tussen de 36 en 40 zal er dus bijna altijd prenataal onderzoek (vruchtwaterpunctie, vlokkentest) plaatsvinden. Ik heb het er over gehad met mijn zus. Zij is 37 en wil mijn donor zijn als ik zelf echt geen eicellen meer aanmaak. En dus begon de tijd te dringen. Maar wonder boven wonder zijn er nu 6 bevruchtingen met mijn eigen eicellen!!! En dat terwijl ze me niet zo hoog meer hadden ingeschat met m'n vervroegde overgang. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Koosje, ik hoop dat je een fantastische dag hebt! Ik denk aan je!
sikki, wat een lieve zus heb jij! maar ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je dat als zussen graag voor elkaar doet. maar nu is de hoop op je eigen grote wonder, ik zie inderdaad dat je een heel goede 'oogst' had. leuke namen heb je bedacht, overigens!
Sikki, wat goed zeg. Vandaag is het een mooie dag . Op na de TP en blakbeebs Nachtzon, wat lief dat jij ook wilt doneren straks Bri, volgens mij zou jij ook gewoon mogen doneren nog hoor. Mamabeer & Koosje, hoe was het ?
ze is nog in het ziekenhuis om 3 uur had ze de afspraak ik ben nog aan het wachten haha..spannend! ze had me een poosje geleden gesmst dat ze er bijna was. ze zal nu wel in de spreekkamer zitten
Bri, wat ben je een lieverd! Donatie van bloed, beenmerg, en ook nog eens nadenken over ECD. SMAK! Een dikke pakkerd van mij. Kus, Marjah
Ze zijn net hier geweest en helaas geen goed nieuws...maar we gaan verder proberen. Ik laat het over aan koosje over het hoe en wat en waarom. Ik denk dat ze dat beter zelf kan vertellen want het is haar topic
Verdorie. Dat is net niet het bericht waar we en jullie op zaten te hopen. Ik hoop toch dat er nog andere mogelijkheden zijn. Nooit de moed opgeven!!
Dit is weer een oproep voor iedereen die een eiceloverschot heeft! Wie wil er meiden helpen die een tekort hebben aan eicellen door: 1) verwijdering eierstokken 2) leeftijd 3) lage eicelreserve (en nog vrij jong zijn) 4) eicellen verloren door de gevolgen van chemokuren o.i.d. Waar moet de donatrice aan voldoen? 1) geen kinderwens meer hebben 2) in ieder geval onder de 40, al geven sommige ziekenhuizen de voorkeur an iets jongere dames 3) is gewoon een lieverd, die dit voor anderen over heeft 4) een partner die uiteraard toestemt. Je kunt heel veel dames blij maken!!! Matches: Koosje en Mamabeer Dee68 en Ikdus Elizabeth en ... (donornaam hier onbekend) Zoekend: Jufzwelgje (schrijft nog niet mee op dit topic) ... ... ... En er zijn veel dames die nog IVF aan het proberen zijn, maar al wel aan het rondkijken zijn naar een eventuele ECD.
Ooh neeeeeeeeee Koosje en mamabeer . Ik ben benieuwd naar het verhaal Hier had ik dus geen rekening mee gehouden.... Koosje, dikke knuffel meid
Euhhhh, zit ik hier even in tranen.... Kzie de banner van Ikdus Lieve schat, dank je! Boehoehoe emomuts ik hoor
Koosje, hoe is het gegaan vandaag? Via Mamabeer begrijpen we dat er geen goed nieuws te melden is. Hoe kan dat nou?!?!?!?! *KNUFFEL*