Hey mamabeer, Ff snel tussen werk door...vervelend dat je me wilde bereiken gisteren amard at dat niet lukte Heb je vanochtend al gesmst..mobiele telefoon gecrasht gisteren :x..ben nu wel weer bereikbaar hoor..verder gisteren hele dag superdruk en gisteravond sinterklaas. Zag vanochtend je smsje en nu net de berichten op ZP...bel me even vanaf 16.00u of mail/sms maar...maak me zorgen, toch niets ergs?? Liefs, Koosje
nee het is niet iets erg we moeten gewoon een oplossing zoeken. ik heb me telefoon boven op zolder laten liggen ik ga hem even pakken en dan sms ik je even.
Pfffjoei......wij zijn supergoed in oplossingen bedenken...dacht al eventjes dat je zelf weer zwanger was geworden... Liefs, Koosje
haha ik en zwanger...mijn god haha volgens mij word ik dan helemaal gek haha nee zwanger kan niet want ik heb de oma in de rode ferrari op bezoek Owja mijn telefoon haha ff pakken is wel belangrijk
koos is het ook goed als ik je even een pb stuur want mijn kinderen hebben de telefoon versopt hij ligt bij de vaat
Jullie praten in geheim taal. Maar ik hoop dat alles goed komt en jullie gewoon de 15 e kunnen beginnen. @Mamabeer: ik pb-je later over de emigratie zooi.
ow god nu word het nog mysterieuzer haha en iedereen maar denken waar hebben ze het toch in godsnaam over? meiden het is niet iets ergs..ja voor koosje mss wel maar het komt wel goed. als we hier onze mails gaan neer zetten dan hebben we dadenlijk 40 pagina's vol dus eerst even kijken hoe we het gaan oplossen voordat er dadelijk wat gezegd word hier terwijl dat niet nodig is. Maar meiden het is iets dood normaal geen zorgen hoor m'n volgende bericht zal in morse code zijn hahahaha
de afspraak is verzet naar 22 december dus even m'n onderschrift aanpassen. er kwam wat tussen en ik dacht eigenlijk dat Koosje boos of verdrietig zou zijn maar we hebben het kunnen oplossen