Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja al een tijdje, speel ook al een tijdje met het idee om aan eiceldonatie te gaan doen. Alleen Jasper staat er nog niet achter dus dan houd het voorlopig even op... sterkte in het zh zo! X

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh okeej..

ik vraag me sinds gister af of ik wel ecd kan doen.. heb voor deze icsi poging maar 3 eitjes.. :(
    maar ja daarvoor.. 13.. dus ja misscien verschilt dit ook per keer..
    eerst maar mijn eigen wens vervullen.. :)

dank je moet er 9.40 zijn.. ben benieuwd of mijn eitjes gegroeit zijn.. en wanneer de punctie is...

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik denk als je zelf in het medische circuit zit m.b.t. vruchtbaarheid dat je geen donor kunt zijn maar vraag het eens na bij het ziekenhuis waar je loopt.

4. gaby1986

dees: ja ik onderga alle behandelingen.. maar de vruchtbaarheidsproblemen liggen niet bij mij maar bij mijn vriend..
    dus dat zal t probleem niet zijn..

vraag me alleen af hoe t kan dat ik vorige keer 20 eiblaasjes had en uiteindelijk 13 eitjes... en nu 3 eiblaasjes en waarschijnlijk 3 eitjes.. heb precies hetzelfe gespoten als bij de vorige icsi..

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De ene keer reageer je gewoon heftiger op die middelen en heb je een andere eicelhoeveelheid. Maar de kans bestaat ook nog dat je nu bij de 2e FM ineens meer eitjes hebt hoor! En vergeet niet: 1 eitje kan genoeg zijn :)

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey lieve meiden,

Na een druk weekend met Sklaas en hardloopwedstrijd (15 km berg op, berg af..pfff..wel errug gaaf!) nu weer aan ons ECD-front :)

@kristenyana
    wat super dat je ook donor wilt worden...lees maar lekker mee, dan kom je veel te weten! Verder is er op freya.nl heel veel info te vinden, veel succes!

@Rachel
    en jij ook geinteresseerd...straks zitten we met een overschot aan donoren ipv andersom :D:D

Vandaag drukke werkdag, goede start van de week...NOG 15 DAGEN tot Leuven mamabeer, ik kijk er zo naar uit om te beginnen!...heb zo'n goed gevoel bij Leuven, de mensen zijn steeds zo aardig aan de telefoon en het feit dat de kliniek 'Life' heeft vind ik ook mooi! Ik ga voor december 2010 met z'n drietjes (of vieren ;))!!

Liefs,
    Koosje

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ben een beetje down vandaag dus ik zal niet al te veel reageren:(

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Waarom ben je down mamabeer? *knuf*

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #489 mamabeer, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    Nou ik heb altijd last van hart ritme stoornissen maar meer een deels als ik veel gedaan heb en gisteren was dat dus ook het geval.We hadden de verjaardag van Lex en Ryan gevierd en toen we naar bed gingen kreeg ik het weer. En ik had geen zin om weer een schock toegedient te krijgen en weer een ambulance te bellen. Ik heb deze 3 maanden geleden al de spuiten gehad en die mag je niet zo vaak hebben dus dan moet ik de ambu bellen en dan krijg ik een roesje en een lichte schock toegediend...maar ik vind dat altijd rete- eng dus dit keer gewoon afgewacht. Ik had gister avond een hartslag van 270 en na 3 uur stopte het gelukkig weer. Maar het doet altijd vies pijn zodra die van hart naar zacht gaat:( en de dag erna ben ik altijd zo dood moe omdat het hart overuren heeft gewerkt. Ik heb ook medicatie ervoor maar omdat we eigenlijk zouden gaan beginnen met de ecd dus mocht ik die niet van de arts niet meer slikken vanwege de eitjes. het is gelukkig niet erfelijk wat ik heb dat scheelt. en ik heb het gelukkig niet vaak de laatste keer was 3 maanden geleden.

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje dat is wel erg heftig allemaal, kan me voorstellen dat je vandaag dan inderdaad down bent.
    Doe maar lekker rustig aan!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaja nog 15 dagen mamabeer en koosje.

En weer 2 nieuwe potontiele donors ;)
    Gaby, jij mag wel eerst even zelf lekker zwangere :D

Rachel, weet je ook waarom je man er niet achter staat ?

Dees, ik ben trots op je !!!! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat :D Kan ik je snel helpen ;)

Mamabeer, dikke knuffel voor jou, doe maar zoveel mogelijk rustig aan vandaag ( en morgen )

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve mamabeer,

Gatver, wat ontzettend vervelend dat je gisteren die klachten weer had! Doe maar lekker rustig aan vandaag, hopelijk houden de kindjes zich een beetje rustig of kun je ze anders mss eventjes kunnen onderbrengen? Vind het vervelend dat ik zo ver weg woon anders kwam ik voor je oppassen vandaag.
    Mocht de nood aan de man komen dan neem ik een dagje vrij en doe ik dat voor je hoor...ik meen het. Geef me dan een seintje! ...maar daar heb je vandaag natuurlijk niets aan :(...hopelijk gaat het morgen weer beter meis.

Pas goed op jezelf, niet al te veel zorgen om het werk in januari en ik stuur veel rustige energie je kant op!

Liefs,
    Koosje

13. gaby1986

ikdus: ja ik hoop het.. :) ziekenhuis heeft gebeld.. k heb woensdag de punctie.. waaah spannend.. :D
    vanavond de pregnyl zetten....

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Gaby,

Da's spannend zeg..wowww...vanavond de Pregnyl. dat vond ik altijd zo'n echte stap: dan is het echt nog maar heeeel kort tot de punctie en het bevruchten...ik hoop zo voor je op 3 super eitjes met 3 super-eambryootjes (klasse AAA of zo :D) en dan 2 weken broeden...tot...de 2 strepen!! Zoiets gaat het worden, ik zeg het je :D

Sterkte, ik volg je!!

Lieve groet,
    Koosje

15. gaby1986

koosje: haha dank je .. vind t ook wel erg spannend nu hoor..

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ge-Wel-Dig nu word ik ook nog ziek:( pff keelpijn en oorpijn en lekker futloos:( het zit me mee...Dus als jullieme missen ik denk dat ik bijna de hele week in bed lig...groetjes

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    O meis :(:(,

Sterkte en veel beterschap!!

Liefs,
    Koosje