Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja we hebben in 6 jaar al heel wat meegemaakt.Eerst ik tijdens de zwagerschap bijna 10 weken toen lag Ryan in het ziekenhuis en is geopereerd en daarna Lag ik er weer in...Toen Quinn omdat ie stopte met ademen. Toen ik alweer maar waarom dat weer was heb ik geen zin om weer helemaal te gaan beschrijven ik heb niet veel tijd nu. Tja en nu Roy weer. :(:(

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Dikke knuffel! Moet toch een keer ophouden al die ziekenhuisbezoeken hoor (nou ja, voor Koosje nog wel, maar da's positief ziekenhuisbezoek).

Veel heel veel beterschap en dat jullie de kerstdagen maar lekker gezond thuis met elkaar doorbrengen.

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mama beer; t is ook niet niks allemaal zeg.. (knuf)

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @mamabeer
    Ben wel opgelucht...inderdaad, je moet er toch niet aan denken..geniet maar lekker van elkaar, heerlijk veel knuffelen en zo...

@Gaby
    zo, de trotse bezitster van een mini-gabietje...ik duim heel hard voor je, ken zoveel meiden hier op dit forum die met een C-kwaliteit embryootje gewoon zwanger zijn geworde, maar latenw e voor alle zekerheid maar vast veel goede energie naar Gaby's buik sturen :)

@trotse mama
    Ja, met zo'n mooie echofoto KAN je ook heel trots zijn...hopelijk gaat het allemaal voorspoedig verder en word je ook een eiceldonor (voor je zus of voor iemand anders..)...er zijn nog zoveel lieve mama's-to-be die helaas niet zonder andermans eitjes zwanger kunnen worden...vind het echt super speciaal dat je er door dit topic over bent gaan denken.

Laat ik het nog maar eens zeggen: ik ben zooo blij met dit topic omdat het mij mamabeer heeft opgeleverd en het anderen aan het denken zet...superrrrrr!!

Anyway...fijn weekend!!

Liefs,
    Koosje

5. jufzwelgje

2 dec 2009
    34
    0
    0
    juffie
    tussen utrecht en arnhem
    Hallo, hier eindelijk Zwelgje...tjonge, wat een muts ben ik...denk ik dat er geen reacties zijn op m'n topic, is er vet gereageerd....wauw (topic: zaadje zoekt eicel om kindje te maken). Ik heb op m'n topic ook iets meer over mezelf verteld... Ik ga nu even teruglezen wat er bij jullie is gebeurd...dikke knuffel Zwelgje:)

6. jufzwelgje

2 dec 2009
    34
    0
    0
    juffie
    tussen utrecht en arnhem
    Wie heeft mij op 8 december een berichtje gestuurd...........ik kan hem niet terughalen en daar baal ik van....ik wil je graag antwoorden. Zou je nog eens willen reageren?????? Please???? Thanx! Zwelg

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    koosje even over die vragenlijst ik wil je er nog wat over vragen als je tijd hebt kun je me bellen of mailen.

knuffel

8. Elisabeth K

15 nov 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamabeer
    Tjee, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!!!
    Ik ben blij te horen dat het goed komt. Doe het rustig aan de komende tijd want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

En nu op naar de 22e ste. Ik hoop dat jullie een fijne arts hebben want ik lees hier zo`n negatieve verhalen over artsen.

9. Hoi meiden, ik heb even een vraagje die jullie hoop ik kunnen beantwoorden! Ik wil in de toekomst wel doneren maar mijn zus heeft suikerziekte, nou lees ik wel eens dat dat dan niet mag. Weet iemand dit?

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    volgens mij mag dit gewoon hoor...lijkt me ene beetje raar als dit niet mag.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees, 't doet er toch niet toe dat je zus het heeft, jij hebt het toch niet ;) ( tenminste dat lijkt me logisch dat het dus niets uitmaakt dat je zus het heeft )

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dees,

Waarom zou jij niet mogen doneren als je zus suikerziekte heeft? ;);)...of wil je aan haar doneren? Als je niet aan haar wilt doneren lijkt het mij niet uitmaken, volgens mij trekken ze niet alle ziektes in de familie na hoor...

En ondertussen hobbelen wij naar onze eerste afspraak in Leuven...bijna over een week! :D:D

Fijne dag meiden!

Koosje

13. gaby1986

koosje: ja nog 1 week en 1 dag..

ikke nog 2 weken en 1 dag :D

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    net naar de huisarts geweest voor bloed te prikken voor de bloedgroep voor het ziekenhuis in Leuven en voor Koos natuurlijk:D 1 dag voordat we gaan ligt het klaar

15. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge mamabeer wat is dat schrikken, ben blij dat je man er met een gekneusde voet en blauwe plekken vanaf zal komen. Gelukkig maar!! Hoe voel jij je ondertussen, weer een beetje hersteld van de griep?

Ingemoppie een meisje op een ander forum heeft net een ecd gedaan in Valencia en is net weer thuis. Weet niet of je naar die optie hebt gekeken?

Gaby wij gaan heel hard duimen het is zo’n rot periode om te wachten. De eerste week is prima te doen en de 2e week is zo lastig. Heel veel succes en dat dit eitje zich maar lekker kan gaan nestelen in jouw baarmoeder. Toi toi toi….op naar een blijvertje!

Koosje jij bent ook echt de dagen aan het aftellen, het is zo spannend en zo fijn dat jij dit samen met mamabeer mag doen. Heel veel succes met de dagen opvullen, is bijna net zo lastig als de 2e wachtweek na ivf etc….

Dees heb jij nog info of weet jij nog wat er nog meer gevraagd wordt van een donatrice?

Mamabeer wat spannend het is echt begonnen, waar ga jij het bijhouden wat je allemaal moet doen, ik zou dit namelijk heel interessant vinden om te zien wat er anders is met de ivf etc….?

Desiree volgens mij heeft dat inderdaad geen invloed. Heel veel succes met de bevalling ik zie dat jij op knappen staat J

Ikdus heb jij enig idee wat nog meer nodig is om eiceldonatrice te zijn, gezien jouw leeftijd echt heel bijzonder hoor! Ik zal eens kijken hoe het staat met Brussel qua eiceldonatie en of het anders in voorburg zou kunnen aangezien wij daar de ivf gedaan hebben.

Nou meisjes hier verder weinig nieuws.

Liefs,
    Mineut

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Mamabeer
    Bloed laten prikken voor Koos *applaus* :D...ging t?

@Mineut
    In Voorburg kan het zeker niet...Janzen is tegen ECD :$ :x:x:x...Lenie van Os niet hoorde ik maar Janzen is de baas daar he? :x
    Brussel doen ze het zeker wel en Tilburg is ook een heel goede optie, maar da's natuurlijk afhankelijk van waar je woont.

Liefs,
    Koosje

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Helleuw,

Wat ze vragen is dus over erfelijke dingen in de familie en wat over de cyclus van de donor. Het psychologische onderzoek daar weet ik niet zoveel over te vertellen. Het zal ook per ziekenhuis verschillen.

Aan onze donor vroegen ze wat onze relatie is en hoe we elkaar kennen. En volgens mij wat dingen over familie enzo. En ze peilden wel of ze echt geen kinderen wilde hebben. Ze was ook nog vrij jong, vandaar. Ze heeft er niet zo heel veel over verteld eigenlijk omdat ze best veel vroegen en ook persoonlijke dingen. Uiteraard gaan mij die niet aan.

Ikdus, kijk eens naar mijn banner.... Goed op weg he? ;)

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    *nog meer applaus maar nu voor Dees...klap, klap, klap, klap..* 5 kilo kwijt....way to go!!!! :D

Sterkte met de volgende 5, een vriendin van mij met overgewicht traint nu met een personal trainer in een sportschool waarz e door hem wordt afgebeuld en normaal allang zou zijn afgehaakt ware het niet datz e hiervoor E650,- betaalt voor 3 maanden zo'n afbeuler..ze is al 9 kilo kwijt in 3 weken...het kan dus echt, succes!!!!

Koosje

19. gaby1986

dees: goed hoor al 5 kilo eraf.. nog 15 kilo en dan kun je beginnen.. wat doe je zoal om af te vallen..
    ik moest van t ziekenhuis eerst afvallen voordat ik met icsi mocht beginnen..

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben pas 1 week bezig en het is een duur dieet maar het is het echt waard. De produkten smaken goed en ik heb geen honger. Ik ga naar Welkom in de praktijk van Dokter Anders, het instituut voor natuurlijke geneeswijzen. maar als je zoekt op proteinen dieet vind je ook wel wat. Het is hetzelfde dieet als Jorritsma heeft gedaan.

Je valt in het begin veel af en later minder. De bedoeling is een hele nieuwe manier van eten te leren.

Deel Deze Pagina