Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja, t is spannend nu...morgen al! Ben benieuwd hoe het zal zijn morgen, wat de artsen zeggen al kan ik mij bijna niet voorstellen dat er bezwaren zouden zijn voor onze ECD ben zenuwachtig of zij dit ook vinden. Gelukkig hebben we nog een back-up afspraak in Tilburg...maar hoop zoooooo dat we die helemaal niet nodig hebben.

Eerst maar deze laatste werkdag door en morgen op tijd bij mamabeer aankomen :)...hoorde dat er vannacht weer sneuuw zou gaan vallen ;)...we gaan gewoon errug vroeg weg dan moet het lukken!

Jullie horen het morgen van 1 van ons...duimmuh!

Liefs,
    Koosje

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Gaby

Hoe is het met jou?? Waar zit je nu?? Volgens onze gezamenlijke banner op bijna een week voor het testen toch?...hoe voel je je?

Liefs,
    Koosje

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Koosje, nog 1 dag!!!
    Veel succes morgen.
    Ik hoop dat jullie heel wat wijzer en blijer terug komen!

4. Yvette68

Yvette68 Niet meer actief

Hoi hoi,

We zijn weer terug uit Terschelling.
    Wat mooi daar met al die sneeuw.

Op de heenweg wel 9 1/2 uur over gedaan en terug wel 8 uur...pff.
    Nu van alles te doen en druk druk.

Heb eerst even bij gelezen hier....

Marjah,
    Wel fijn dat je zo'n lijstje hebt met een overzicht.
    Bedankt dat ik er nu ook op sta.

Elisabeth K,
    Mijn man en ik hopen zo dat er aan onze oproep gehoor gegeven wordt.
    Het zijn echt lieve mensen, eicel donoren die het voor je over hebben.

Jufzwelgje,
    Wij staan ook op het punt om naar Geertgen te gaan.
    We staan ook open voor ruildonatie.....
    Hopen natuurlijk erop dat een eiceldonor met ons contact opneemt zodat we in ons eigen ziekenhuis kunnen blijven voor ECD.

Anders maken wij in januari a.s. een eerste afspraak bij Geertgen.

Koosje,
    Heel veel succes!

Groetjes,

Yvette

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Koosje en Mamabeer, heel veel succes morgen en super voorzichtig doen hoor !!!

Dees, het komt woensdag in de winkel toch de vriendin met jou verhaal ? Dan ga ik het na kerst laten zien. Want dan spreek/zie ik mn moeder pas weer.

Elisabeth, woehoeee een date met je ecd in Januari, wat fijn meid !!!

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Och ja Ikdus, das waar ook, je zou het via Vriendin doen. Ja woensdag aanstaande is hij te koop.

Sorry, wat veel aan mijn koppie momenteel, ik was het vergeten.

Bijna morgen, bijna morgen, bijna morgen (mamabeer en Koosje :p)

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Geeft niets hoor !!!
    Tis nu ook gewoon een rot periode ook nog eens.
    Dikke knuf

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja, bijna morgen, bijna morgen, bijna morgen :D:D:D

@Elisabeth
    Een date met je ECD in januari...super!! Wij vonden het ook heel spannend om mamabeer en papabeer voor het eerst te ontmoeten: we waren ons zo bewust van onze afhankelijkheid en wilden zo graag dat het zou klikken en zij dit voor ons zou gaan doen...terwijl we ons tegelijkertijd terdege beseften dat het zo iets groots was om te vragen en te ontvangen. Tot je de donor dan ineens ziet en ontmoet en merkt dat ze het echt graag wil doen en zelf net zo benieuwd is...dat helpt een stuk en dan wordt het meer nieuwsgierig worden naar de procedure, welke verwachtingen ten aanzien van de de rol van de donor er zijn, praktische zaken....tot zij dan zeggen 'we doen het' en wij daar dan dolblij en dankbaar mee zijn.
    Laat maar weten of je nog specifieke vragen hebt!
    Ik ben wel benieuwd hoe het jou/jullie vergaat!!

Nu nog iemand voor Yvette en Jufzwelgje.....ik hoop, duim en vertrouw er op dat het goed komt!!

Lieve groet,
    Koosje

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Is het ook Ikdus, feestdagen zonder mijn lieve mannetje Thijs* en straks hun verjaardag weer. En het verhaal woensdag in Vriendin wat ook weer heftig is en ook nog gezeur op het werk.

Maar het komt goed. Ik red me al 2 jaar na de dood van Thijs* dus hier kom ik ook weer doorheen.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tuurlijk komen jullie er doorheen..
    Maar je mag hier door best wel even lekker egoistisch zijn..

Nou ik moet woensdag de heledag werken !!
    van 07:45 tot 19:30, ben benieuwd hoe het met de treinen gaat. En hopelijk is het niet meteen uitverkocht de Vriendin, anders moet ik je verzoeken om je artikel in te scannen Dees hahah. Is het trouwens in de AH of C1000 te koop ?

Doe rustig aan he Dees, hugg

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    in de ah en c100 is ie gewoon te koop ook bij super de boer en de jumbo:)

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Thanks mamabeer.

En trouwens superrr dat Lex zo genoten heeft van k3 !!

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve meiden,

Het lot is ons echt niet goed gezind..zowel mamabeer niet als nu ook ons niet en ons samen niet. Assistent van de arts in leuven belde ons net dat de afspraken van deze arts moeten worden afgebeld omdat haar echtgenoot in het ziekenhuis ligt...ik ben van schrik vergeten te vragen of niet een andere arts het zou kunnen overnemen maar we denken dat ze als dat mogelijk was geweest dit zelf al wel hadden gedaan.
    Ik was zo verdrietig...voelde echt alsof het niet zo mag zijn een kindje van mijn mannetje en mij...wat is dat toch? We hebben al zoveel gewacht en na Maastricht nu dit weer :(:(
    Ik zei ook tegen de assistente dat ze eens moest weten hoe lang we hier naar uit hebben gekeken en hoeveel onze donor hiervoor geregeld had...ze begreep het allemaal en was eigenlijk erg aardig (krijg het bijna niet neergeschreven :x) maar ik baal zo.

Nu hebben we 19 januari een nieuwe afspraak..voordeel...door de feestdagen gaat het allemaal wel erg snel, vanaf de eerste werkdag weer, 4 januari, is het nog maar 2 weken..EN...na dit kunnen ze ons bijna niet meer weigeren :p

Ik neem weer een nieuwe banner....

Liefs,
    Koosje

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    He get Koosje !!
    Wat een gedonden, maar gelukkig een nieuwe afspraak !

Kussie..

En ik ben trouwens een sukkel, haha, moet niet eens as. woensdag werken maar 30 dec. Slim !

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kwam eigenlijk even koosje en mamabeer succes wensen.. maar... lees ik dit nu.. dat is niet leuk...:) laat t maar gauw 19 januari zijn dan..

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden,
    Ik lees altijd mee en ook ik kwam jullie even succes wensen vandaag en nu lees ik dat het niet doorgaat :(
    Op naar 19 januari en inderdaad, met die feestdagen ertussen gaat het vast snel!!
    In ieder geval alvast hele fijne kerstdagen en een heeeeeeeele vruchtbare samenwerking in 2010 gewenst!
    Liefs Lara

17. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meisjes,

Koosje/Mamabeer wat een mega domper en wat een teleurstelling, geen woorden voor. Het is inderdaad zo naar een moment toeleven en dan poef weg is het. Gelukkig is het wel in januari maar toch! Het heeft zo moeten zijn 2010 gaan jullie samen in.....en het zal een vruchtbaar jaar worden, kan niet anders.

Dees ben ook benieuwd naar je verhaal, zal de vriendin ook kopen.

Ikdus heel veel succes ook met je mamsje!

Gaby hoe is het met jou wachtdagen???? Gaat het nog een beetje of word jij gek van het wachten?

Hier niet veel nieuws....druk aan het lezen over eiceldonatie. Ik zie dat er min. 2 jaar wachtlijsten zijn...tja en zo veel tijd hebben wij niet helaas.

Verder hoop ik gewoon voor iedereen hier dat het gewoon allemaal goed komt, het is toch zo fijn om in elk geval elkaar te hebben en het is voor mij persoonlijk zo'n fijn gevoel en een hele steun, bij deze dank jullie allemaal.

Groetjes,
    Mineut

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mineut: k word langzaam gek.. wil nu testen... en wil het nu weten.. de tijd gaat zooo sloom..maar kan niet anders doen dan wachten.

2 jaar wachtlijsten.. dat is wel erg lang..hoop dat jij ook snel een lieve donor hebt :)

19. jufzwelgje

2 dec 2009
    34
    0
    0
    juffie
    tussen utrecht en arnhem
    Deze opmerking vond ik te mooi om niet te herhalen:

Iedereen op zoek naar een donor een vruchtbare samenwerking gewenst! Prachtig!!!!!!!!!

Verder 4 all: DIKKE KNUFFELS

20. Yvette68

Yvette68 Niet meer actief

Koosje / mamabeer,
    Wat een teleurstelling zeg....

Maar het kan het nu op 19 januari doorgaan.
    Je leeft er zo naartoe.....gelukkig is januari al snel!

Lara, heel mooi gezegd "vruchtbare samenwerking gewenst voor 2010".

Laten we daar met z'n allen voor gaan hier.
    Duimen en hopen dat wat wij wensen, ook uit zal gaan komen.

Groetjes,

Yvette

Deel Deze Pagina