Lieve meiden, Zit in mijn badjas lekker binnen met kop thee en koekjes...je kunt het slechter hebben ...zoals bijv nu met dit weer heel lang in de auto moeten zitten naar Leuven ...maar had dat toch 1000 keer liever gedaan. Ik weet dat het ' maar' 4 weken later is en ik weet dat dat ook weer zo voorbij is maar de reeks aan teleurstellingen, het eeuwige wachten rondom de behandelingen, het steeds maar weer de hoop hoog houden na een periode van verdriet, de druk op de relatie dat dat soms ook geeft...ik vind het echt zwaar nu. Gelukkig gaan we tussen Kerst en 2 januari een week weg, heerlijk..maar voel me echt emotioneel een beetje uitgeput. Gelukkig weet ik dat dat ook weer oplaadt zodra ik aan het verdriet even toegeef..ben een die-hard Gisteren zeiden mamabeer tegen mij dat ik wel lid mocht worden van de pech-club ..doe mij maar een lidmaatschap van een prachtigste-baby van de wereld-club . En tegelijkertijd relativeer ik ook wel omdat we zoveel wel hebben, maar soms ben ik dat gerelativeer ook zat, duik ik gewoon weg onder de dekens en ben ik gewoon zielig Zo...da's eruit. Liefs, Koosje
Mineut, Yvette en jufzwelgje, *kruipt even onder dekentje vandaan* Voor jullie hoop ik op een eitjes-ontvangst-jaar met een heel mooi beebje als gevolg!! Lieve donoren, waar zijn jullie???? *kruipt weer weg onder dekentje* Koosje x
Ik zit ook in badjas (schaam, bloos) en ga ook tussen kerst en 2 jan. weg en we willen allebei zo graag een beeb! Wat toevallig....(zei een iets wat blije Zwelg door je lieve reactie op mijn topic, lieve Koosje)
ik heb me vandaag niet tot pyama nivo verlaagt vandaag gewoon lekker vroeg in de kleren. Gisteren nog een hele tijd thuis het hier over gehad,,dat het niet doorging Maar we vroegen ons eigenlijk af...Hoelang? gaat het dan wel niet duren voordat de terugplaatsing is? als deze afspraak pas over 4 weken kan? Heel erg jammer ik vind 4 weken altijd lang duren. Maar met kerst en alle cadeaus gaat het snel voorbij. En volgend jaar misschien een bolle buik cadeau! @ Koosje Ryan wil je nog eens bellen hij vond het een leuke beldate! hahaha
Koosje, Ik kan het wel goed begrijpen hoor dat je het even zat bent van al dat wachten en relativeren..... Gelukkig gaan jullie nog een weekje weg en hoop dat je dan een beetje kan opladen. Heel erg bedankt dat je even onder je dekentje vandaan wilde komen voor een lief berichtje Laat de 19e januari maar snel komen! Voor mijzelf de 11e omdat ik graag wil weten hoe mijn cyclus ervoor staat??? Maar zoals mamabeer al zei....met de Kerst en kadootjes is het misschien wel snel voorbij.... Liefs, Yvette
Hi lieve meisjes, Koosje wat een lieve woorden dank je wel en oh wat ben ik jaloers op jou en jufzwelgje wat heerlijk in de badjas. Helaas ik zit gewoon full time achter mijn bureau op kantoor...maar tel de dagen af, ik ben in elk geval vrij tussen kerst en oud en nieuw hoera!! Koosje en Mamabeer wat heerlijk dat jullie samen gefrustreerd kunnen zijn en elkaar weer door de wachtweken tot jullie afspraak slepen. Ook te lief om te lezen dat mamabeer haar zoontje met koosje wil kletsen, echt heel zoet! Nu op naar de kerst en proberen te genieten van iedereen om ons heen, soms wel moeilijk met 15 kids bij ons maar het is te doen aangezien zij allemaal te lief zijn Liefs, Mineut
@Koosje (en mamabeer) Verdorie wat een teleurstelling nu weer. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Al dat wachten lijkt eindeloos te duren. Je kijkt echt naar zo`n afspraak uit en dan valt het flink tegen als er een kink in de kabel komt. Soms is het ook moeilijk om positief te bljven. Je weet wel dat er heel veel dingen zijn waar je dankbaar voor bent maar soms is het enige waar je aan kunt denken dat wat je niet hebt. Het is ook een gevoel van missen en dat kun je niet zomaar met je hoofd stopzetten. Mij lukt dat tenminste niet. Kruip maar lekker een dag of paar dagen onder de dekens. Dat helpt mij vaak ook wel En dan vol goede moed weer de dagen aftellen tot jullie afspraak. En dat gaat vast sneller dan je denkt. Ik kijk alvast uit naar je nieuwe banner! Oh ja ook nog bedankt voor het delen van jullie ervaringen tijdens een eerste ontmoeting. Dat helpt mij echt heel erg. Ik wil ook zo graag dat het klikt...... Maar ja we moeten allemaal maar gewoon onszelf zijn. Meer kunnen we niet doen. Ik hoop dat we snel allemaal lid mogen worden van jouw prachtige bebees-club en dat er nog veel donor-koppels elkaar weten te vinden in het nieuwe jaar !!!
He jakkes meiden, weer pech . Ik kan me de teleurstelling zo goed voorstellen. Je was al een stukje op weg geweest als het wel door was gegaan en had meer duidelijkheid. Nou moet de volgende keer gewoon doorgaan hoor! Koosje, warme en dikke knuffel voor jou en ook voor ieder ander hier maar voor Koosje een extra lange
Jeetje wat een teleurstelling voor jullie. Kan me het goed voorstellen dat het wachten zo ontzettend lang voor jullie duurd, en nu dus nog langer. Heel veel succes weer met wachten, ik duim met jullie mee.
Getverderrie... Wat een pech hebben jullie, zeg! Nou 3 maal is scheepsrecht zeggen ze altijd, dus wie weet. 15 december, 22 december, 19 januari.... Ik hoop zo voor jullie dat het dan toch echt van start gaat. Dikke knuffel en kus van mij. Liefs, Marjah P.S. en lekker in je badjas blijven zitten en zielig zijn. Laat je lekker verwennen, daarna kun je er vast weer tegen. Vooral met je weekje weg in het vooruitzicht. En dan... Op naar 19 januari!!! en een mooi beebje natuurlijk. P.S. Hier gaat het goed, ook met de blauwe plekken (ik heb er nog steeds maar één!). Morgen FM 1 .
koosje en mamabeer: wat jammer! ik kwam ook nog ff kijken om te zien hoe het allemaal gegaan was, en las toen dat jullie weer moeten wachten. Geduld, geduld, geduld... ik wilde dat ik een mooie spreuk voor jullie kon bedenken, maar dat valt niet mee. Good things come to those who wait, of zoiets. En we blijven er allemaal in geloven: die mooie baby gaat er zeker komen!! dees: goed joh, 8 kilo eraf. je bent lekker op weg naar die -20. gaby: sterkte met wachten. hopelijk gaan die dagen snel voorbij, zo met de kerst ertussen. en nog hopelijker, heb je als laat kerstcadeautje straks een dikke vette plus (of twee strepen) in je handen!!! wilde jullie allemaal even fijne feestdagen wensen, en een vruchtbaar nieuwjaar, en de volgende kerst allemaal met eentje meer bij de boom!!!
Wauw, dat zou mooi zijn..... Koosje en mamabeer, nog even geduld...2010 wordt jullie jaar! Knuffels Zwelg
@mamabeer Ja, wij vinden het ook zoooo lang duren...19 januari de eerste stap, mss nog gesprek met een psych, cyclussen gelijk...moeten maar heel erg zielig doen 19 januari, misschien dat het helpt om het traject zo snel mogelijk te lopen. Tegen mijn mannetje hebben ze de eerste keer dat hij belde gezegd dat als de eerste afspraak is geweest het meestal wel vrij snel gaat. Eind maart of zo de TP?? Ik hoop het! We zeiden nog dat we zo zijn overgeleverd aan die ziekenhuisprocedures...ik ben er nog steeds huilerig en moe van...mijn dekentje nog maar eens van stal halen ..belde gisteren ook nog een vriendinnetje om te vragen hoe het was geweest in Leuven en om te vertellen datz e zwanger is geworden van een zaaddonor, in d'r eentje...ik gun het haar zo maar was een beetje teveel gisteravond. We komen er wel lieve mamabeer...volgend jaar Kerst een ronde buik!! Die Ryan...ik kon aan de telefoon net opmaken dat hij 'sneeuw' zei...so cute! @Dees Ben trots op je meis..8 kg..niet niks hoor!! Dat wordt ook een bolle buik in 2010 voor jou als het zo doorgaat! @Gaby Hoe voel jij je nu? Spannend hoor..die paar dagen voor het testen..*duim, duim* Zo nu pak ik mijn dekentje weer..enne...mamabeer: ik meld mij hierbij af voor de pechclub! Liefs, Koosje
ff ego berichtje: Waaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb 2 mooie follikels en 2 minder mooie follikels en een kleine cyste . Verder is mijn hormoonspiegel top. Morgen Pregnyl en 2e kerstdag punctie. Omdat het kesrt is zijn er wel wat logistieke problemen in de VU, maar daar gaan we wel uitkomen. Vriendjelief mag gewoon 2x naar de VU toe rijden, ipv 1x. Hoe ik in het ziekenhuis kom weet ik nog niet. Nog even iets om over na te denken. Misschien tot vanavond! Kus van een helemaal happy marjah
marjah: jeeeeeeej ik voel hier wel vannalles enzo.. maar weet t niet hoor.. nog een paar dagen.. heb nog niet getest.. misschien zondag..
*Dees, 8 kilo kwijt, heel goed hoor. *Gaby, Ik ben hier nog niet zo lang.....over een paar dagen testen?? spannend. *Marjah, Met de Kerst al de punctie....... Met 4 eiblaasjes. Vond het de vorige IVF bij mijzelf zo raar....kregen ineens 2 eiblaasjes nog een groei-spurt! Wie weet komen de "minder goede" nog tot 2 super eiblaasjes?? Succes Groetjes, Yvette
dees!!! morgen kan ik hem lezen. Me schoonmoeder had het al gelezen en vond het een mooi verhaal. Morgen als we daar zijn lees ik hem...ze zei dat de foto's heel mooi waren!! @Koosje ik maakte vandaag de brievenbus open ik dacht...ik heb toch niks besteld???? ik had het opengemaakt richting het ziekenhuis en mijn eerste reactie was: wat schattig! Wat lief die kaart enzo. Het boekje is meteen mee gegaan met lex naar oma..zodat ze vanavond voor kan lezen aan hem Had je ons kerstkaartje al gekregen? Wij hebben ook nog wat voor je liggen hier alleen het was de bedoeling dat je dat op weg naar Leuven kreeg maar dat ging niet door:x dus nog ff wachten Hoe is het nu met je? al onder je dekentje vandaan?
Hi lieve meisjes, Ik wil jullie allemaal een hele goede kerst wensen en een vruchtbaar maar vooral ook gezond 2010. Gaby razend benieuwd en knap dat jij nog niet test, altijd al een vroegtester zelf dus ben heel benieuwd...heb de link mee dus als ik bij mijn ouders ben kan ik ook nog even kijken. Heel veel succes bij de punctie en dat er maar mooie eieren geoost worden Marjah....heel veel succes zondag! Liefs, Mineut