@mamabeer ..fijn dat je het pakje op tijd hebt gekregen, lekker met je mannetje op de bank doorbladeren..of in bed, nog fijner En iets voor mij??? ben DOL op verrassinkjes...nog een paar weekjes...We hebben jullie kerstkaartje nog niet gehad, komt nog! En mijn dekentje is alweer wat aan de kant geschoven ...moet het kerstdiner voor morgen gaan voorbereiden dus dat kookt zo moeilijk met die lap stof over mij heen... @Gaby WAUAUAU...wat spannend!! Wacht maar lekker nog even met testen, super...al is het zooo moeilijk...dat zou een superafsluiting van het jaar zijn he? @Marjah OOOHHH *buigt respectvol* ...4 follikels waarvan twee mooi...je ZOU toch denken....ik denk aan je. @mambeer, Gaby, Marjah,Mineut, Dees, Ikdus, Yvette, Bri, Zwelgje (en andere lieverds die ik vast vergeet)... Merry Xmas!! *denk t merry xmas een slag of 10 groter * Liefs, Koosje
Ben vanochtend begonnen met lezen. En nu ben ik klaar. Maar wat kan je eigenlijk zeggen tegen een Koosje die de moed had om dit topic te openen (want ik kan me voorstellen dat dat best een drempel is die je over moet) een mamabeer die zich aanbiedt om haar eitjes te doneren. Een weg die zo eindeloos lang duurt en uitzichtloos lijkt. En dan is daar die donor........... En dan Dees en Ikdus die elkaar hebben gevonden. Gaby, sterkte met wachten meid. Ik duim voor je. En iedereen die ik vergeten ben, werkelijk ik heb diep respect voor iedereen. Lieve allemaal, dag 2010 voor jullie alleen een topjaar mag zijn!
Dames, Hele fijne dagen gewenst en dat 2010 een geweldig, mooi, gezond, gelukkig, liefdevol en bijzonder ( vruchtbaar) jaar mag worden! Liefs, Yvette
ik kom jullie even allemaal een fijne kerst wensen...en dat al onze mooie dromen uit mogen komen in 2010..
@mamabeer Wat een superkerstkaartje zeg!! Wat een fantastische jongens heb je toch!! Tot snel, moet nu weer aan de kook.. Koosje xx
*Smelt....* Zullen we gaan voor bij meer van ons eigen kindjes op kerstkaartjes volgend jaar? Koosje xx
Allerliefste lieverds Ik wil jullie bij deze super geweldige fijne kerstdagen wensen ! Dat het heel warm en liefdevol mag wezen zo vlak voor het einde van het jaar! Dikke vette kus op het voorhoofd van mij !! Marjah, heel veel succes 2e kerstdag en doe rustig aan !! Gaby, ik duim voor je dat je binnekort posi test
HOi meiden! weer ff een ego berichtje (moet opzitten en pootjes geven bij de schoonouders). Ik ben net steil achterovergeslagen! Ik had 6 eitjes . Wat de arst ook tegen ons gezegd heeft, hoe negatief ze ook was... de wnderen zijn de wereld nog niet uit. Maandag horen we meer en dinsdag is dan de terugplaatsing. Heel grappig, ik lag met een bekende op de uitslaapkamer... hoe toevallig. Kus, Marjah Tot snel!
Dees, wat een prachtig verhaal is het geworden. En petje af, dat je je zo goed kan verwoorden. Pfff. Ik snap nu nog veel beter waarom je Thijs* altijd blijft noemen. En natuurlijk zat ik weer te piepen op de bank toen ik het las... Maffe kreeft, die ik ben. Marjah
@Marjah OOOOOOHHH...ben zo blij voor je, hoop, duim in het kwadraat voor een mooie bevruchting van de eitjes en op mooie kwaliteit embryootjes!! Wat kan het toch gek lopen he...heb je ineens 6 eitjes Wat een wondertje zou dat worden als je straks twee streepjes hebt!!!! In elk geval wil ik straks als ik terugkom 2 mooie ukkie-pukkies in je baarmoederslijmvlies genesteld zien...zorg daar voor anders moet ik zelf je buik even komen toespreken @Dees Heb je verhaal nog niet gelezen maar ben wel erg benieuwd...ik koop de Vriendin morgen op weg naar Zwitserland nog even. Lieverds, ben 2 januari weer terug...zonder die tijd moet ik het zonder jullie stellen ...maar wel met vakantie, mannetje, vrienden en sneeuw ...fijne jaarwisseling en tot snel!!! Kus, Koosje PS Marjah, ben ook een Kreeft en ken dat emo-gedoe zooooo goed
Jeahhhhhhhhhh Marjah, 6 kersteitjes! You go girl! Nu hopen op mooie embryootjes en een nog mooier beebje. Het verhaal is heftig he. De schrijfster heeft ook mijn woorden gebruikt. Ze heeft zelf ook een tweeling via IVF dus ze kent de klappen van de zweep een beetje. Ik ben er trots op dat ik ervoor ben gevraagd en aan mee mocht werken. Koosje, fijne vakantie meid, heerlijk genieten. Lekker even de boel de boel laten en verstand op nul. Heel veel plezier en fijne jaarwisseling. Voor iedereen uiteraard een vruchtbaar 2010 met de mooiste baby's van de wereld. Ooh ennuh, ik ben ram maar ook zo'n emo muts hoor