Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette68

Yvette68 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb niet echt spannende verhalen.

"Gewoon" heel gezellig gehad met mijn mannetje en de familie:)
    Allemaal hele leuke dagen gehad.

Nu focussen op de echo van 11 januari a.s.
    Dan gaan we ook de uiteindelijke beslissing maken voor ECD.

Eerst mijn cyclus weer op orde krijgen....

Ik verwacht deze op de 3e of 4e jan.
    Vóór de 11e moet deze dan weer weg zijn??

Als dit zo gaat zoals ik hoop, dan is alles weer in orde;)
    Dit is dan een goede start voor de ECD!

Ik hoop dat het lukt en dan kunnen we "eindelijk" verder.

Liefs,

Yvette

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi,

Heel veel succes met je cyclus op orde krijgen... Waar is de echo precies voor? En waarom kun je daarna wel een beslissing nemen over ECD?
    In ieder geval heel veel succes en stekte!

Liefs, Marjah

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hallo madchen und schwangerschaftspagina-freundinnetjes,

Ben d'r weer!! en op tijd om jullie...
    een super nieuwjaar te wensen vol nieuw leven op alle vlakken!!

Liefs,

Koosje

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieverds,
    Na een weekje in de sneeuw in Davos, Zwitserland (heb ik 4 jaar gewoond en wonen nog vrienden) vertoefd te hebben en me weer uitgeleefd te hebben op mijn snowboard, zijn we weer heelhuids teruggekomen...en gelukkig ook nog een beetje in de sneeuw...zo gaat het afkikken net wat langzamer :)

Heb net even bijgelezen...

@Dees
    heb je verhaal in de Vriendin gelezen...wat een prachtige vrouw ben je en wat een ontzettend lief koppie heb je! Ik was echt geraakt door je verhaal, wist niet dat je al zo vroeg in de zwangerschap te horen kreeg dat Thijs het niet zou redden...lieverd, wat moet dat vreselijk zijn geweest. Ik kan mij dan ook zo goed voorstellen dat je na de geboorte van de twee jongetjes in de knoop raakte en gelukkig heb je goed voor jezelf gezorgd. Ben blij voor je dat je Luuk goed mag leren kennen en dat je de mama bent van Thijs...op naar een brusje in 2010!!

@Gaby
    He...had zooooo gehoopt dat ik roze nieuws zou lezen...wat klote *&%$@! ....maar gelukkig richt je je nu op je bruiloft en een derde poging??

@Marjah
    Zo....ben jij ff mooi de mama van de twee mooiste, liefste, best-plakkende beebjes van nu!! (in de nabije toekomst worden wij dat namelijk :D) ...goed praten, wiegen, aaien, kusjes geven....en op naar de Malt-bruiloft (gatver!! :p)

@Ikdus
    Zou de vriend van je mam ook maar ff met z'n kop buiten het raam hangen...al een plannetje wanneer je het je ma nu gaat vertellen? Maar waarom moet dat bij je mam met zoveel voorzichtigheid eigenlijk??

@mamabeer
    de banner is ineens vooruit geschoten...nog maar 2 weekjes....waar verkopen ze die tijdmachines ook al weer?? :D Heb een foto van jou aan mijn mams laten zien en haar eerste reactie was ' wat een supermooie meid zeg!' :D:) ..leuk compliment he??

@Elizabeth
    Hoe ver zijn jullie nu met jullie donor?? Ben benieuwd!!

@Yvette
    Wat spannend meis 10 januari....ik hoop voor jou natuurlijk dat je nog een eigen eicelletjes poging kunt doen maar anders join the ECD club!!

Ben misschien nog wel iemand vergeten...nu mijn Stieg Larsson-boek uitlezen waar ik in de vakantie in begonnen ben, spannend!!

We gaan er een mooi jaar met bolle buikjes van maken zoals Dees al zei :):D:D

Liefs,
    Koosje

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kwam even kijken of IkDus het al gezegd had en jullie in 2010 een prachtig kindje toewensen!

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey koos!

Gelukkig heel huids terug gekomen:D
    En nu gaat het snel nu he? nog 2 weken en 2 dagen:D Welke foto had je dan aan je mams laten zien? Ik vind me zelf totaal niet mooi haha maar dat is volgens mij vrouwen eigen dat jezelf iedereen mooier vind dan jezelf:)

Trouwens ik had een brief gekregen van Leuven. Daar stond in dat Roy mee moet maar Roy ken echt niet mee:(:x

Nog leuke kado's gekregen?

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey beertje!

Mijn moeder heeft de laatste foto gezien van jou met Ryan op schoot, jij in het geel...enne...ik vind je daar ook mooi op hoor! :)
    Maar da's idd nogal vrouwen eigen ja..eerst kijken naar de doingen die niet mooi zijn en dan pas dingen die ' wel aardig' zijn :D

Enne...ja, in die brief van Leuven staat idd dat Roy mee moet komen maar ik had daar de vorige keer ook al over gebeld en dat hoeft niet..meer een soort standaard brief denk ik want wij kregen idd ook de brief waarin staat dat mijn partner mee kan komen (ja...DAT lijkt mij nogal duidelijk dat MIJN partner mee moet haha).
    Nee, wij komen je gewoon lekker ophalen dinsdag de 19e en dan komt dat goed!

Nu weer boek uitlezen...m'n mannetje heeft niets aan me zolang ik dat boek niet uit heb :D

Liefs,
    Koosje

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Yvette, spannend hopelijk is je cyclus normaal !!
    Had jij nu al een ECD ??

Gaby, weet niet meer of ik het gezegd heb maar ontzettend balen dat je ongi bent geworden. had me suf geduimt !!
    En nu ??

Marjah, echt toppie gewoon 2 emmys in jou buikkie, ik duim voor je !!!

Koosje, jeej goede vakantie gehad dus, mooizo :D
    Ik hoef het niet voorzichtig te brengen naar mijn moeder.
    Maar ik ben eigenlijk zo een flapuit die gewoon zegt ohja ma ik word ECD, ofzo iets. En ik vind dat niet echt gepast, wil iets moois wel op een mooie manier brengen.

Mamabeer, haha vreemde brief, maar gelukkig is het niet nodig !
    En je bent echt wel een mooie meid hoor !

Mama, lief dat je ff kwam kijken. Nee, morgen is de dag.
    Kinderen zijn eindelijk opgerot !!!!

Ik heb door ziek zijn en steeds weg zijn het artikel dus niet kunnen kopen. Gelukkig heb ik het ingescande gedeelte van Dees opgeslagen. Dat ga ik morgen uitprinten en ik denk dat ik het via een kaartje vertel ofzo met een lief gedichtje erin.
    Als ik tenminste fit genoeg voel om de deur uit te gaan anders word het gewoon laten lezen en dan als nog te flapuitten hahaha.

9. Yvette68

Hoi hoi dames,

Ik wil iedereen hier nogmaal het allerbeste toewensen voor 2010.
    Het jaar dat onze wensen mogen uitkomen:)

Ik ben ook goed begonnen en zoooo blij......mijn cyclus is weer "normaal".
    Normaal ben je niet echt blij deze te krijgen maar het doet mij erg goed:D

*Marjah,
    Onze IVF arts wilde nog een echo maken om te kijken of mijn cyclus weer echt was hersteld....of de situatie bekijken indien mijn ongi er nóg niet zou zijn.....

Verder heb ik nog een mini-poliepje in mijn baarmoeder van -1cm en een klein vleesboompje aan de buitenzijde ( kan ook geen kwaad..)
    Kunen ze ook zien of deze misschien nog gegroeid zijn?

Koosje,
    De beslissing voor ECD hebben we al voor 70% genomen.
    Als het goed is zullen de reserven misschien wel te zien zijn op de echo van 11 jan. a.s.....maar onze harten liggen nu meer bij ECD.
    Ik verwacht niet dat mijn eicel reserve ineens van 3 a 4 naar +5 gaat...:(

*Ikdus,
    Wij hadden nog geen ECD.
    Maar we staan nu voor deze keuze! Spannend.
    Ik ga vandaag alvast een afspraak maken bij Geertgen, informatief gesprek voor het einde van deze maand...:)

Liefs,
    Yvette

10. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve meisjes,

Een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar en delend nieuwjaar dat 2010 ons alles mag brengen en dat wij hopelijk allemaal uit de medische molen kunnen stappen.

Sorry dat het even stil is geweest van mijn kant, heb heerlijk even vrij gehad en ook geen computer...was wel lekker hoor aangezien ik elke dag normaal op de compu zit. Dit keer lekker boeken gelezen bij de openhaard gezeten en even niet aan zwanger worden denken. Was wel even lekker zo'n 10 daagjes even met de gedachten bij andere dingen. Kerst was te gezellig met de hele familie (1 broer, 3 zussen, 15 neefjes en nichtjes en mijn ouders) en oud en nieuw gevierd met een groep gemixte nationaliteiten, engels, duits, nl etc...was echt heel gezellig.

Gaby ten eerste wat ontzettend rot aangezien ik goede hoop had voor jou! Wij gaan op samen naar een dikke buik dit jaar.

Marjah hoera wat een geweldige verrassing 6 eitjes wat een mega goede score. Nu op naar de 2 emmy's dat zij lekker in je baarmoederwand blijven zitten....jij zal de dagen aan het aftellen zijn of ben jij een vroegetester?

Ikdus dat is inderdaad lastig zo'n ruzie zeker aangezien jij iets met je mams wil delen dan schiet het niet zo op. Succes ermee!

Dees wat een mooi verhaal ik heb eindelijk na 3 winkels de vriendin gevonden en zo duidelijk beschreven. Heel moeilijk om afstand van 1 te doen en gelukkig zijn met de 2e maar je hebt het geweldig gedaan als ik het zo lees, petje af hoor!!

Koosje welkom terug, wat zal jij blij zijn dat er weer wat dagen voorbij zijn wat jou en mamabeer dichterbij de datum 19 jan brengt. Ik tel ook af aangezien wij 18e in brussel voor ons gesprek gaan dus ben ook benieuwd hoe dat gaat lopen of er uberhaupt voor ons een 3e ivf zelf in zit of niet meer en dan met eiceldonatrice hopelijk verder.

Ik word de 15e alweer 43...aiiii wat haat ik dit tijdsklok...ik hoor alleen maar tik tok tik tok...maar ja daar heb ik helaas geen invloed op.

Yvette heel goed hoor om alvast een afspraak te maken aangezien je toch altijd best lang moet wachten op afspraken en er 1 annuleren is makkelijker dan er 1 te maken, succes hoor!

Oh jee volgens mij vergeet ik iemand????? Sorry!!!

Liefs,
    Mineut

11. jufzwelgje

2 dec 2009
    34
    0
    0
    juffie
    tussen utrecht en arnhem
    Hallo dames

Misschien dat er iemand ons gaat helpen, net voor onze vakantie gaf een engel aan ons misschien te kunnen helpen met een ECD... ze gaat morgen een afspraak maken met de gyn en dan weten we meer (na bezoek van de gyn dus).

Aan iedereen hier op het forum... ik ben weer een beetje bijgelezen na een heerlijke vakantie (tjonge, ben 1 weekje weg en heb een uur zitten lezen, nou ja, b.w.v.s. dan hahaha).

Ik wens iedereen een super 2010 en dat alle wensen mogen uitkomen... iemand zei heel mooi: Dat de wensen die 2009 vergeten heeft, maar in 2010 mogen uitkomen.

Liefs van mij

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

koosje: fijn dat je weer terug bent.. en lees dat je t leuk gehad hebt.. :)

jufzwelgje: wat goed dat je een donor gevonden hebt!

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

*spiekt om een hoekje..... loopt weifelend de ruimte in....en schreeuwt: GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL*

Sorry dat ik er even niet was. Zoals jullie misschien weten hebben mijn man en ik een eigen garagebedrijf. Nou kunnen jullie je denken dat de pl...is uitgebroken is vanaf de eerste sneeuwperiode. We waren 24 en 31 dec gesloten, maar de overige dagen waren bepakt van 's morgens 8.00 tot 's avonds 19.00 uur. En 2 x zelfs tot 22.00 uur. Man oh man.... wat dat betreft mag van mij de winter wel weer overgaan..... Jullie zijn geen moment uit mijn hoofd geweest, maar ik had even niet de puf om te lezen en te reageren, alhoewel ik ook razend nieuwsgierig was naar iedereen hier.

Mijn hele pc gebeuren heeft 10 dagen plat gelegen omdat het dus heerlijk druk was. Let wel: ik klaag niet hoor, ik kan wel tegen een beetje positieve stress. Alleen dan moeten we de prioriteiten even anders stellen anders gaat ons privé leven er ook onder lijden.

Maar nu genoeg gekletst. Ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat.

@koosje en mamabeer: ik lees dat jullie termijn is verschoven. Wat een domper zeg. Oké, begrijpelijk als die echtgenoot van de arts in het ziekenhuis is beland, maar het komt even niet goed uit ;). Maar ja, "aufgeschoben ist nicht aufgehoben". Oftwel uitstel is nog geen afstel. Ben heel benieuwd naar 19 januari.

@mineut: ook nog flink aan het inlezen zie ik? Ben je al een stukje verder gekomen? Haha, jij dus ook met flink wat familie de feestdagen doorgebracht?

@jufzwelgje: wow, dat vind ik ook een mooie spreuk. Een vruchtbare samenwerking gewenst...... dat klinkt heel lief zeg.... :) Oei wat spannend dat jullie een mogelijke engel hebben.

@Dees: wat goed dat je al 8 kg bent afgevallen zeg! toppie, doorgaan!

@marjah: wooow wat veel eitjes zeg!!! geweldig!!! en een goede TP... ooh ik vind het geweldig spannend zeg!!! Ik hoop dat het plakkertjes zijn hoor... duim duim, aanstaande zondag testdag.. wow.... hou je met je jurk wel rekening dat er een buikje in moet passen :D (oh ik lees net verder... hihi.. mosterd...)

@Gaby: wat verschrikkelijk sneu, wat een opdonder zeg. Hele hele hele dikke knuffel voor jou. Hey wat lees ik??? Ga jij in januari trouwen? FEEEESSSIIEEEEE

@Yvette: succes met de aankomende ronde. Wat fijn dat je cyclus weer 'normaal' is.

Ik hoop nu weer regelmatiger bij te kunnen lezen hoor.

Heel veel liefs voor vandaag xxx Ing

14. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eruit het was jij Ing en Jufzwelgje die ik vergeten was...sorry!!!

Ingemoppie ben blij dat je er weer bent en hopelijk hebben jullie het ietsje rustiger qua werk.

Jufzwelgje wat geweldig nieuws misschien een engeltje voor jou, wij duimen dat het een top klik is met jullie.

Groetjes,
    Mineut

15. Yvette68

*Jufzwelgje,
    Wat goed dat jullie een donor hebben gevonden.
    Ik hoop dat alle gesprekken e.d. goed gaan en er een "match" is.

*Mineut,
    Spannend dat jullie al de 18e een gesprek hebben in Brussel.
    Ben benieuwd hoe het gaat.

Ik herken het e.e.a. ook, ik wordt in juni 42 jaar:(

Ik wil graag nogmaals iedereen heel veel succes wensen bij de komende behandelingen, TPs' en WW.

Hopen op een gezond en bijzonder 2010.
    Mogen onze wensen uitkomen.....:)

Liefs,

Yvette

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jufzwelgje.

TATARATATATAAAAAAA...wat super dat jullie mogelijk een donor hebben!!! Het gaat goed in donorland!!! :D:D:D:D:D

Ben benieuwd!!!

Liefs,
    Koosje

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    grrr.... net een heel berichtje getypt en nu istie weg.... :(.

Berichtje volgt later...

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Marjah...da's irritant ja...MAARRRR....nog 5 dagen tot testen...ik hoop het zo, hoe voel het?

Koosje x

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    pfff Koosje ik vind het nu wel erg lang duren die 2 weken...ik vind het gewoon reuze spannend ik ben benieuwd wat ze gaan vragen en het lijkt net een soort missie hahahahah Koosje zwanger krijgen! haha

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @mamabeer

Lijkt mij de enige juiste missie Koos in het roze!! :D:D:D

...en dan natuurlijk ook Gaby, Ingemoppie, Mineut, Elisabeth, Yvette, Dees etc etc etc etc etc.....;);)

Maarre mamabeer...vin' ook dat deze weken voorbij kruiuuiuipen...de maximale les in geduld (maar ben nu toch echt wel uitgelest 8) )
    De banner helpt mij wel, nog maar 13 dagen...nog maar 288 uur...zullen we streepjes op de muur gaan zetten? :p

Ik vind dat die dokter trouwens wel meteen voort mag maken...hup alles in 1 keer..onderzoeken, psych er ook maar meteen achter aan, medicatie-recepten mee, missschien maandje aan de pil om de cyclussen gelijk te krijgen (?) en dan meteen ook maar tweeling-beebjes....zullen we het zo afspreken??? :D

Voel je je al weer wat beter mamabeer?? en hoe is het gegaan met het onderzoek van Lex? Mag papabeer alweer werken?? Straks ga je de 4e beer in huis overdag nog missen! :)

Heb vandaag vrij en ga nog even lekker mijn mandje in nu...mannetje uitgezwaaid net. Las ook net in de krant dat vandaag de eerste schaatstocht op natuurijs wordt verreden bij ons in de buurt...eens zien of ik mijzelf van de bank af kan krijgen straks ;)

Meisjes...fijne dag!!!

Liefs,
    Koosje

Deel Deze Pagina