Het verschilt wel per ziekenhuis he. Ik zal kijken of ik erachter kan komen wanneer we het gesprek met de gyn hadden maar ik denk niet dat dat lukt. Nu ik zo nadenk kon dat ook weleens in maart zijn.
Koosje en mamabeer: wat zeggen ze ook altijd..... als je ergens op moet wachten, kruipt de tijd......... maar er is alweer bijna een week om nu.... whaaaa, het wordt nu wel al menens, als jullie al aan de pil mogen gaan...... whoehoeeeee stapje 1 gezet Hier is sinds vandaag mijn tante met de rode ferrari weer op bezoek. Hele rare cycli heb ik de laatste tijd. 19/26/23/27 en nu weer 22 dagen. Very strange...... Het is megakoud hier........ -6 graden. Hoe is het bij jullie? Van de week trouwens nog wat grappigs meegemaakt. Zitten we TV te kijken, zien we buiten op straat ineens 2 meisjes langsschaatsen. Op de straat.... hihihihi het is niet te geloven hoe verijst onze straat is. Ik kan me nog wel herinneren dat ik in mijn jeugd ook een keer over straat naar school ben geschaatst.... *sjucht....... haalt jeugdmemories op*
ingiemoppie: dan sta je ff raar te kijken zeg haha.. wel leuk mamabeer en koosje: spannend word het nu hoor.. nu jullie ook al aan de pil mogen.. is best raar.. probeeer je eigenlijk zwanger te worden.. en ga je aan de pil.. heb ik nu ook.. ben ook aan de pil gegaan.
Het idee dat ik de komende behandeling ook aan de pil zal moeten is voor mij erg onwennig...... Ik heb nog nooit de pil gebruikt Denk dat er niet veel zijn die nog nooit de pil hebben gebruikt? Liefs, Yvette
nee maar ik gebruik hem al niet meer..ik was ook niet meer van plan deze te slikken want of ik nu wel of geen pil slik heeft bij mij geen functie. 2 van onze zonen zijn door de pil heen gekomen..wat natuurlijk heel mooi was En dat terwijl ik hem heel goed slikte zelfs op het zelfde tijdstip iedere dag ik had een wekkertje op m'n telefoon ingesteld om altijd precies op hetzelfde tijdstip eentje te slikken. Naderhand dacht de arts dat er mss iets in zit waar ik ook een allergische reactie mee opwek omdat ik voor heel veel dingen allergisch ben. Word hier ook ff wennen om hem te slikken
wauw koosje en mamabeer, al aan de pil begonnen, dat voelt zeker vast al als een begin van de behandeling, zo voelde ik dat tenminste wel. en nog een week en dan het gesprek, het gaat snel inneens he' maar ik weet ook als je ergens op wacht duurd het wachten extra lang. goed dat je gebeld hebt over de pil koosje, want dat schilt straks zeker een maand. ik hou jullie in de gaten, ben heel benieuwd hoe de behandeling er bij jullie uit gaat zien, en of dat het zelfde is als bij ons. liefs lisa.
Lisa hoe snel begon bij jou alles na het eerste gesprek? IK zou het voor koos heel leuk vinden als ze dit jaar nog zwanger raakt.
Voor mij, en misschien ook wel voor mamabeer, maakt het nu eigenlijk niet heel veel uit: de start van de nieuwe cyclus, wanneer ik dus kan beginnen met de pil, is na de afspraak van 19 januari dus dan hadden we het ook dan kunnen vragen. Maar goed..dan kunnen we in elk geval beginnen en dat is al wel goed om te weten! T is nu in elk geval nog maar heel kort! Gisteravond zoooo iets leuks gedaan: met 3 goede vriendinnen zijn we naar de theatershow ' vuile huichelaar' geweest een soort smartlappen-meezing-cabaretvoorstelling door 3 pittige dames die de mannen en hun gewoontes (hoe herkenbaar allemaal ) belachelijk maken...echt zo lachen!!! Ben er nog schor van Aaanrader dames!! (mss voor vrijgezellenpartij of zo) Nu zo naar etentje, door de sneeuw nog een tochtje om er te komen..hoewel het hier in Utrecht nu wel meevalt. Mamabeer, ga er ook echt voor dit jaar zwanger te raken hoor...bevallen zal NET niet meer lukken denk ik maar zwanger...dat gaat lukken!! En Dees...ben je weer gewogen? Hoe staat het met de afvalrace??? Liefs, Koosje
ja nu nog maar een week en 2 dagen Leuk naar het theater! Ik zelf ben niet zo'n theater mens maar sommige zijn wel leuk. ja ik hoop dat het gaat lukken maar dat MOET gewoon
Hey bedankt voor de Tip koosje.... ik ben altijd wel in voor zulk soort cabarets hahahaha... Hier gisteren een waanzinnig goed gesprek met mijn mams gehad. Mijn ouders willen de behandeling in Spanje voorfinancieren en dat wij hun dat maandelijks afstotteren. Heb er gewoon tranen van in mijn ogen..... zoooooo verschrikkelijk lief. Ze zei "dan hoeven jullie niet eerst te wachten tot jullie het geld bijeen hebben, maar kunnen jullie gelijk een eerste afspraak maken". *snif.....pinkt weer traantje weg....* sjucht..... mijn mams en paps.... my hero's....... ze leven zo geweldig met ons mee..... Dus Spanje is weer midden in de race. Ik zal deze week alles omtrent de verschillende klinieken weer eens op een rijtje zetten.... Marjah... hoe is het met jou????
Ja lief hé... dank je wel hope&Faith... trouwens... ik zie dat wij ongeveer hetzelfde wegen.... grappig... Ik doe weightwatchers (in combinatie met een maagband die ik in 2007 heb laten plaatsen).....
Oh dat is ook toevallig! En werkt de maagband een beetje? Ik zou het ook wel willen maar ben er een beetje huiverig voor. Ben het nu via de diëtiste aan het proberen, en het lukt aardig. (behalve tijdens de feestdagen dan ) Morgen weer heen, dus dan veranderd mijn ticker hopenlijk weer!
allebei succes met afvallen gelukkig krijg je er hulp bij want het lijkt me ontzettend zwaar. ik wou dat ik wat kilootjes kon overnemen
meiden, de test is zeer licht positief!!!!!!!!!! Vanmiddag ga ik voor een tweede meting en mag morgen bellen vanuit een zonnig egypte (ik hoop héél zonnig egypte). Wordt vervolgd, maar ik weet niet of ik de kans heb om mijn vriendinnetjes te updaten... Liefs Marjah