hoe zit dat nu moeten jullie om 11 uur en moet ik dan wachten tot 1 uur? snap dr de ballen van. Moeten we nu overal samen op gesprek komen dat ingewikkelde zal wel iets belgisch zijn ofzo. (niet dat ik belgen veroordeel ik wou zelf dat ikde taal sprak vind het leuk klinken)
Mamabeer, De arts wil mijn mannetje en ik eerst samen, dus zonder jou, spreken. Jij kunt dan wachten dusss...boekje mee . Ik neem ook een boekje mee want daarna (hoe laat precies weet ik niet, merken we wel) wil ze, de arts, jou spreken. De onderzoeken kunnen dan ook meteen gebeuren...we zien wel, scheelt dat we samen zijn, daar komen we wel uit! Liefs, Koosje *Koosje probeert Koosje op z'n Belgisch uit te spreken maar dat lukt niet*
Koosje en Mamabeer, Alvast heel veel succes morgen met de gesprekken. Dat er maar snel groen licht mag komen om met alles te starten Gaby, Hoe gaat het met alle voorbereidingen? Liefs, Yvette
@Yvette Dank je wel, fingers crossed! @Elif Je bent zwanger!! Van harte gefeliciteerd!! Zie ook dat het nog een beetje spannend is....duimen draaien overuren meis! Liefs, Koosje
Oeh lastig, Koosje en Elif hebben dezelfde avatar. Ik dacht al, waarom wenst ze zichzelf succes Kowsjuh en mamabeer (of bie zoals Luuk beer zegt), veel succes morgen meiden! It's getting started meiden....
Gaby, wat vervelend dat je je zo rot voelt door de pil En minder leuk dat je straks met je huwelijk ongesteld bent, tsss. Hug !!! Dees, je gaat goed met afvallen zeg jeej Nee, moeder en ik leven beetje langs elkaar heen. Zien elkaar weinig, en dat terwijl we onder één dak wonen haha. Je mannen alweer bijna twee, kan me niet eens indenken hoe zwaar het moet zijn hug. Mamabie en Koosje, jeej morgen the big and long day. Succes !!!!! Verwacht meteen verslag Elif, zwangerrr gefeliciteerd Yvette, voor jou komt het gesprek ook steeds dichterbij
Dank jullie wel. Ja koosje het is nog ff spannend, hopelijk is het hcg toch hoog geworden woensdag. Anders is het slecht nieuws.
elif: gefeliciteerd nu nog meer hcg kweken he! koosje en mamabeer: al zenuwachtig ikdus: dank je yvette: alles is zo goed als klaar met de bruiloft.. ben nog op een bestellingkje aan t wachten en dan zijn we echt helemaal klaar
Koosje en Mamabeer, dan is het na al het wachten eindelijk bijna zover!! Superspannende dag morgen voor jullie zeg!! Ik zal duimen dat alles goed verloopt en dat jullie de arts verstaan Ook wel handig, hihi! Liefs Lara
@dees: jeetje wat ga je goed met afvallen zeg! Toppie! @koosje en mamabeer: heel veel succes morgen. Ik hoop dat jullie met een compleet startplan weer terugkomen. Hier verder nog even geen veranderingen. We dubben nog voor Imfer of een ander instituut. Ik wacht met het maken van een afspraak tot na het weekend. Dan is mijn 'reserve'dochter weer terug van haar moeder (dochter van mijn man en zijn ex). Ze heeft namelijk in de laatste week van februari vakantie en wil dan die hele week naar haar moeder (als die dat ook goed vindt). Dat zou voor ons ideaal uitkomen voor een paar dagen Spanje ........ dus even over het weekend heen tillen. xxx aan allen Ingie
Hallo! hier nog een laat berichtje! Bedankt iedereen! hier lag ik om half 4 al in bed met barstende koppijn en net weer wakker geworden hopelijk kan ik straks nog gaan slapen
Jullie zijn al onderweg. Maar ik wens jullie heel veel succes vandaag. Hopelijk krijgen jullie groenlicht en kunnen jullie snel gaan beginnen.
koosje en mamabeer, lees dat jullie vandaag al de afspraak hadden staan, ben heel benieuwd hoe het gegaan is. kom straks nog even kijken.